Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 275 ... 349 350
skylimit

Morgen heeft Pogacar alleen kans als het chaos en oncontroleerbaar is vanuit de start. Het merendeel van het peleton ligt op apegapen en er zullen weinige zijn die nog wat extra's hebben. De beslissing valt sowieso morgen op de laatste klim.
Als Vingegaard echt nog over heeft dan is het morgen de dag om dat om te zetten.

ForzAZ67

Mee eens @skylimit. Hopelijk kan Vingegaard zich verlossen van Pogacar op Hautecam. Daarom eigenlijk ook niet erg dat die laatste vandaag mocht winnen na het beulswerk van Bjerg en McNulty. Is ie minder getergd en wat meer verzadigd. Hoop ik!

T80JZ

Als Bjerg en McNulty vandaag weer die superbenen hebben, dan moeten we ons grote zorgen gaan maken voor de tijdrit van zaterdag.

Hopelijk heeft Sepp weer een top dag vandaag. En Jonas mag van mij best zijn voorsprong op Pogacar nog wat vergroten.

lekkeband

2 minutern voorsprong lijkt veel op 40 kilometer. Maar als je het per kilometer bekijkt gaat het om 3 seconden per kilometer. Dat gaat nog heel spannend worden als de verschillen blijven zoals ze nu zijn.

deharderpeter

Vandaag kan Jumbo ervoor zorgen dat ze sowieso al met 2 truien uit de ronde komen, de bollen en het groen. Zou die bollen gewoon meepakken, zou toch prachtig zijn als je alle truien die je kan winnen, ook gewoon wint.

madeinstars

Ik zou letterlijk 0,0% energie in de bollen steken.

Glorious

Pogacar wil de bollen en sprint ook voor groen, beetje eng gedrag. En McNulty is totaal onbetrouwbaar en dus ook UAE. Dit was zo ineens en zo ineens de beste na de 2 toppers.. en gezien de geschiedenis....
Maargoed, Vingegaard lijkt volledig in orde. Vandaag maar proberen mee te zitten met Laporte of van Hooijdonk. Het record Groene trui punten is ook nog in zicht en hopelijk kan Vingegaard aanvallen en winnen.

ti-raleigh

Pogacar wilde geen groen. Dat was slechts een afleidingsmanoeuvre om Van Aert met andere zaken bezig te houden. En bollen wil hij ook niet. Die komen automatisch.

AWestie

Ik hoop wel dat de bollen bij Pogi of Vingegaard eindigen. Hartstikke leuk voor Geschke maar hij heeft nou ook geen ronde van impact gereden ofzo. Vooral handig gesnoept.

ti-raleigh

Bollentrui is een mooie prijs die interessant is voor kleinere ploegen. Geeft een beetje jus aan een wedstrijd in een wedstrijd. Anders zou het een stuk saaier worden. Dus wat mij betreft mag Geschke hem hebben.

kelderfan

De groene trui lijkt definitief binnen, maar om de gele trui blijft 't nog een gevecht tot en met zaterdag.
Laat die bollentrui nou maar lekker bij Geschke, die 't goed doet.
Want het zou wat zijn als JV zijn doelen bereikt in deze TdF 2022.
Zij hebben nu al een 9 verdiend en in die laatste ritten kan er nog wat bijkomen.

Poeksel

Vandaag dus twee mogelijkheden:

* Rustig aan doen in het peloton, vlucht genoeg tijd geven zodat (als anderen ook niet rijden) de boniseconden weg zijn. En een mannetje (of twee) in de vlucht meesturen.
* Vlucht op beperkte afstand houden zodat Vingegaard de rit kan winnen (en eventueel de bollentrui).

De eerste strategie is het veiligst en verwacht ik, maar misschien voelt Vingegaard zich wel zo goed dat hij de laatste aandurft. Ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
xistnc

Rustig aan doen in het peloton en een mannetje of twee meesturen in de vlucht gaat niet per se heel goed samen. Eergisteren wel, omdat de vlucht meteen wegreed. Maar gisteren bijvoorbeeld absoluut niet. Het zou kunnen helpen dat het vanuit de start licht oploopt.

Anyway, er zijn veel meer dan twee mogelijkheden.

xistnc

Welke mogelijkheid is dit precies? ;)

tdola

Is renner nr 8 vuelta al bekend?

Kom nu op roglic, kuss, Dennis, bouwman, gesink, teunissen en affini.
Harper of foss? Of krijgen we nog verrassing?

Michieltje

Jonas is een held als Jerry Seinfeld. Ook al telt ie wel eens kleingeld (zal na Parijs niet meer nodig zijn)

Jonas, Jonas (3x)

Michieltje

Foss of Jos denk ik, tdola

deharderpeter

Zei het vanochtend al, jumbo wil alles pakken! Geel groen en BOLLEN, was het niet nu met Vingegaard dan wel met Wout. Wat een klasse!

wieler4live

Weer een fantastische ploeg gezien

kelderfan

Dit is echt ongekend. Zeker wat een klasse laat JV zien. Wat als maar Vingegaard meneer topper en Wout Van Aert, Sepp Kuss en Benoot chapeau#

Murcia

De beste ploeg ter wereld is de accurate omschrijving die Renaat gaf. Jonas was koel en maakt het super af, krijgt ook aanzien door te wachten na de val van Pogi. De Deen is de beste klimmer en toont dat hier met ritzege twee. Daarnaast weer een showstopper van Wout die Pogacar er af kan rijden en nog derde wordt ook. Maar de hele ploeg rijdt hier als heersers rond met ook de weerbaarheid na tegenslag. Complimenten voor allen! Hoop alleen dat we gespaard worden van Corona verrassingen en dat men de concentratie blijft vasthouden tot het eind.

Michieltje

Ja Murcia, wat een etappe! Wat een team. Kan niet meer misgaan knock knock

AWestie

Dit is van begin tot eind de Tour van Jumbo-Visma, ze hebben geheerst zoals teams die we niet willen noemen deden (al geeft me dat ook altijd een gek gevoel zonder expliciete vermoedens uit te spreken). En dat tegen een van de compleetste renners van het peloton. Chapeau.

Morgen overeind blijven met mogelijke waaiers en dan heeft Vingegaard gewoon 4,5 seconde per kilometer in de tijdrit marge.

madeinstars

Wowowowoowow. Zelden zoiets gezien. Benieuwd naar alle haters. 🤣

Michieltje

Trouwens, detail hoor. Gentlemen Jonas wachtte op Pogi na zijn val, maar wachtte Pogi wel op Jonas toen hij bijna viel? Keek met schuin oog

1 2 ... 275 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.