Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 28 ... 349 350
kelderfan

Cyclingfever kopt, dat met de komst van Tim een nieuwe sprintbom is binnengehaald. David Grrr.😢

Murcia

Typisch Cyclingfever, kennen de renner totaal niet maar zien zijn laatste uitslag in de fenomenaal bezette sprinters koers die de Ster van Zwolle heet en denken dat hij een massaspurter is. Om in de eindejaarssfeer te blijven,wat een gigantische oliebollen werken daar.

PS: Misschien zijn ze nog simpeler en denken ze dat Tim de één op één vervanger van de vertrekkende Groenewegen is maar goed dan geldt mijn bovenstaande conclusie in de slotzin nog steeds.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Murcia
Leg deze zin dan eens uit. Ook een uitlating via Cyclingfever; "Ik kan het goed uitleggen, maar nu weet ik 't ook niet."
@rahimns
Bedankt voor 't bijwerken van blz.1 met nieuwe. koersen erin verwerkt.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Cyclingfever ?? ... die maken toch zelf helemaal geen nieuwsberichten.'

edit: Dat komt uit een artikel van HLN...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mij wordt vaak verweten, dat ik niet lees, maar ik schrijf via!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee je schrijft dat Cyclingfever kopt met.... en daar reageert Murcia ook op met typisch Cyclingfever. Ik weet wat ik lees...

Quesada Quesada

https://www.gelderlander.nl/sport/ulftse-wielrenner-koen-bouwman-hopelijk-is-drie-keer-scheepsrecht~a9ddfd9e/

AWestie

Verwarrende posts weer haha, jemig. Zoals @rahimns schrijft doet Cyclingfever alleen aan feeds van media posten en kopiëren, daar heb je weinig aan als directe bron. Ondertussen is de oude kop van HLN namelijk al aangepast (maar nog steeds matig).

Michieltje

Ah ok. Dus stevie rijdt de TDF in 22

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dubbele post

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@michiel als jij dat wil geloven... prima. Denk dat we het beste gewoon nog even een paar weken kunnen wachten, dan zal er wel meer duidelijk zijn denk ik zo.

kelderfan

'@Michiel
Via de TdF naar Giro of is 't omgekeerd. Verwarrend allemaal. Lijkt mij beter om PCS te volgen.😉

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik geloof Koen op zn woord mannen

AWestie

Koen vergelijkt in principe zichzelf met Steven, wat weinig hoeft te zeggen over de doelen van Steven. Het geeft daarentegen wel een inkijkje in het selectiebeleid, dus waarschijnlijk heeft Koen stiekem al een renner bekend gemaakt ;)

Murcia

Een goed interview van Koen en de man heeft voldoende zelfkennis om te begrijpen waarom hij niet bij de acht voor de komende Tour zit. Daar moet ik wel aan toevoegen dat hij als klimknecht bezig is om te groeien en dat een deelname in de komende jaren geen onmogelijkheid is. Mocht hij nog een paar procentjes bij zijn Giro-vorm kunnen doen dan komt hij al een heel eind. Fijne vent overigens die altijd zinnige dingen zegt in interviews.

Turtlehead

… als er twee of drie wegvallen uit de pre-selectie, kan Bouwman opeens zomaar toch geselecteerd worden.
Gun t hem wel, en lijkt me net zo nuttig als vriend Benoot.

Sandy Casar

Ik denk dat Bouwman van afgelopen GIro echt niet misstaat in de tourploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op zich niet, maar kijkend naar wat er te selecteren valt denk ik niet dat de kans groot is dat Bouwman opgenomen wordt in de Tourselectie. Hij zegt ook verder niet dat Steven definitief wel gaat maar dat hij gewoon niet aan dat niveau komt. Nog een paar weken dan zal er zeker wel meer duidelijkheid komen.

tdola

Bedankt voor 1e pagina updates.

Wat me iig opvalt in programma voor de zomer missen van paar koersen. Weet niet of programma compleet is of dat er mgl nog wat wedstrijden bijkomen. Sommige koersen die ik mis mgl door dev team te rijden!?

Samyn, nokere , volta Limburg, milaan-turijn, scheldeprijs, Brabantse pijl, Veenendaal-Veenendaal, tour of norway, zlm tour.

Zin in nieuwe seizoen iig!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola dit programma is verre van compleet, we weten alleen dat ze de verplichte WT koersen verreden gaan worden en een aantal van de eerste koersen van februari hebben we weten te achterhalen. Natuurlijk missen we nog een groot deel van het programma.

tdola

Ok, ty. Denk dat t programma tot de tour zeg maar niet eens zoveel wedstrijden mist hoor. Focus op de grote wedstrijden sowieso de afgelopen jaren.
En de jonkies uit t team zullen ook nog wel eens wedstrijd met t dev team meerijden denk ik.

kelderfan

Ik denk juist, dat een aantal jonkies mee gaan doen met 't team. Daarbij denk ik aan Rick Pluimers, Staune-Mitte e/o Ryan.
Bijvoorbeeld in de Faune en Drome heb je met Tobias Foss, broers van Dijke, Hessmann, Kooij, Pluimers, Staune-Mitte/Ryan/Vader een prima ploegje voor die rittenkoersen.
En ik zie de Settimana weer op 't programma staan, want daar heeft Vingegaard een grote stap gezet. Dat zie ik ook bij Tobias Foss.

S. Morgenstern

Ik denk dat het in de praktijk weinig uit maakt wie er op papier met wie mee gaat en welke koersen bij welke ploeg op het programma staan. Settimana reden ze bijvoorbeeld op papier als WT-team, maar met enkel Vingegaard en Leemreize uit de hoofdmacht.

kelderfan

Ja @S.Morgenstern
Maar nu heeft 't team de beschikking over 29 renners en dan zie je blz.1 op 26 en 27 februari twee extra koersen opduiken. En wie reden in die koersen Bagioli en Honore. De laatste deed ook mee aan de Settimana met Jonas Vingegaard. Nu mag Mauri Vansevenant 't doen voor zijn team. Dat lijkt mij dan een leuke uitdaging voor Tobias Foss.

AWestie

Hoezo worden honore, Vansevenant en Bagioli er bij gehaald?

1 2 ... 28 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.