Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 285 ... 349 350
kelderfan

'@Michiel
Lou van Belle is de 1e. Nederlandse gemelde deelnemer aan de Tour de l'Avenir 2022.

AWestie

In potentie heeft de ploeg zo'n dozijn renners die redelijk tot extreem goed uit de voeten kunnen in de voorjaarsklassiekers, waarvan een ruime handvol zelfs al een of meerdere seizoenen kopman is (bij TJV of een ander team). Dat is ruim.

Waarom zie je Van Baarle niet in de Omloop? Hij is er niet vaak te zien, maar heeft ook daar gewoon al een prima uitslag gereden. Hij kan het dus, maar of hij er komend jaar ook rijdt geen idee.

SKA wordt bij Alpecin verwacht.

Michieltje

Ja klopt Kelderfan, Dat had de bondscoach al eerder ergens benoemd in een interview. Wat ik al aangaf, mss ontbolstert hij wel helemaal in een meerdaagse etappekoers zo zwaar als de L'Avenir is. Een nieuwe Eenkhoorn

tdola

Voor de voorjaars klassiekers voor komend seizoen nu affini, benoot, laporte, van aert, vd sande, m. Van dijcke, van hooijdonk, van baarle en tratnik.
Hessman, kooij, t van dijcke en van emden reken ik daar eigenlijk niet onder, al zou kooij bijv kuurne of 3 dgs de panne moeten kunnen.
Als roosen verlengt dan natuurlijk ook bij kanshebbers klassiekers.

goldone123

Jonas vingegaard nu op rtl 4

Maillot à Pois

'@Michiel en Kelderfan
Dat had de bondscoach inderdaad eerder aangegeven ivm Van Belle, maar bij de bekendmaking van de geselecteerde teams voor de Tour de l'avenir eerder deze maand bleek Nederland daar niet bij te zijn.
Geen idee waarom verder...
https://twitter.com/tourdelavenir/status/1546760551858061312?t=nitGu1t07VwrlaeW03aurw&s=19

Michieltje

Met de Franse slag, Maillot. Ben benieuwd of we Staune en Hagenes daar gaan zien. Ryan zal daar wel voor Ierland verschijnen...

Cen Morawec

Wat denken jullie over augustus en septmeber programma van Jumbo Visma?

Ik wil heel graag zien Tom Dumoulin Ronde van Polen rijden, maar er zijn alleen sprinters etappes. Wat mogen wij in San Sebastian en Ronde van Denemarken verwachten?

Van Aert gaat niet naar WK denk ik, omdat hij in Canada rijdt. Is misschine ook de Bretagne Classic niet te laat voor Tom Dumoulin.

YogiBear

Van Aert rijdt zeker de wegwedstrijd op het WK. Zijn meer toppers die de route via Canada kiezen.

Cen Morawec

Bednkt, ik was al bang dat hij tijdrit ga rijden.

Weet iemand wie gaat naar EK tijdrit in Munchen?

Fanny

Interview met JV renner Bouwman
https://www.regio8.nl/koen-bouwman-trots-op-ploeg-na-tourwinst/nieuws/item?1187044

tdola

'@morawec
Dumoulin rijdt als het goed is San sebastian, Denmark tour en bretagne.

Primoz Zomirp

Weet iemand het exacte programma en parcours van WK in Australië? Wanneer moeten rijders al naar Australië?

Laatst gewijzigd
Yeez

San sebastian:
Benoot
Gesink
Dumoulin
Leemreize
Roosen
Hofstede
Harper

Van hooydonck niet vanwege de bekende redenen. V aert verkouden (was dinsdag in roeselare al te horen) en jonas heeft nogal wat huldigingen ;). Foss denk ik in burgos

kelderfan

Dank @Fanny voor het plaatsen van 't interview met Koen Bouwman. Hopelijk kan hij een vervolg geven aan zijn goede rijden in de Giro.
En kogel door de kerk, dat Wout Van Aert San Sebastian overslaat.
Nu een selectie met Tiesj Benoot, Gijs Leemreize, Tom Dumoulin, Hofstede, Harper, Robert Gesink en Timo Roosen.
Dat wordt alle ballen op Benoot.
Nu nog de selectie voor Polen.
Blijven over Mick van Dijke, Sam Oomen, Koen Bouwman, Mike Teunissen (blijft hij of toch niet), Kooij Van Der Sande en Jos van Emden.

madeinstars

Geen Wout in San Sebastian, wel Leemrijze en Dumoulin. Misschien een klein buitenkansje voor Benoot in topvorm voor een leuke ereplaats. Heel veel meer zal er niet in zitten.

AWestie

Natuurlijk ook afhankelijk van hoe Tiesj uit de Tour komt of je alle ballen op hem moet zetten, de rest heeft daarentegen recent weinig kilometers in de benen gehad.

Cen Morawec

Waarom Benoit? Hij is geen goede klimmer. Tom Dumoulin zou nu eindelijk koopmanschap krijgen, want van Aert is weg.

Rico.

Mogen die Dumoulin-oogkleppen nu ook een keer af?

Die wil dit jaar alleen nog op het wk tijdrijden presteren, de rest is voorbereiding voor hem en zal hij dus knechten.

S. Morgenstern

Eindelijk? Wanneer was Dumoulin geen kopman?

Rawolf

Criteriums rijden kan Wout nog wel, dus zo erg zal t niet zijn.

Beetje onderschat wat zoveel kinderchampagne met de benen doet, denk ik.

goldone123

Tom dumoulin is gwn niet goed genoeg voor kopmanschap.

xistnc

En met dat koopmanschap zit het wel prima, volgens mij :D

YogiBear

'@Rawolf Dus jij vergelijkt het rijden in een feestritje van een uur qua inspanning met het voor de overwinning rijden in een klassieker?

Zwarte Wout

Als ik Plugge was zou ik, indien Roglic nog niet hersteld is, Dumoulin naar de Vuelta sturen....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 285 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.