Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 286 ... 349 350
madeinstars

Weet iemand eigenlijk wie er in Burgos gaan rijden?

tdola

Eerst selectie Polen? Daaruit kan je burgos (leemreize, roosen enz) wrs afleiden?

wieler4live

Geen Bouwman in Polen

kelderfan

Pff Maar met 6 renners naar Polen. Sam Oomen mag 't doen met Kooij en een sprinttreintje.
Gelukkig wel met twee ploegleiders. Arthur van Dongen en Maarten Wynants.

Cen Morawec

@Anton van Valouwe

Als ik Plugge was zou ik, indien Roglic nog niet hersteld is, Dumoulin naar de Vuelta sturen….

Volgens mij was dit de plan van Dumoulin. Hij vertelde na mislukte NK, dat hij de Nederlandse etappes van Vuelta wil rijden. Hij wilde daarna afstappen voor een optimale voorbereiding richting WK tijdrit.

Michieltje

Serieus? Dumouin wil deelnemen aan de Vuelta maar na een paar etappes de brui eraan geven ivm WK? hahaha

kelderfan

Ja @Michiel
Dat zijn de nieuwe foefjes. Tom Dumoulin neemt op ludieke wijze afscheid.
@Fanny
Dat is toch een beetje een domper voor Koen Bouwman. Mag je naar de Vuelta en dan moet je Polen laten gaan.

Michieltje

Als dat waar is issie knettergek, Kelderfan

kelderfan

Oei "t knettert bij jou @Michiel of is dat de TV.
Maar bij de vrouwen is 't raak voor Marianne Vos chapeau met haar 2e. zege in de TdF.

Michieltje

Vos is de Boss

kelderfan

Het maatje van Jan Maas komt op de markt ene Stephen Williams. Met de nodig hulp van Jan Maas is die Britse renner als groot talent gezien. Pas dit seizoen laat hij zien, dat hij echt talent heeft.

Glorious

Kan ene Cen Morawec stoppen met zijn onzin en zijn waanzin over dumoulin, lachwekkend.

tdola

Zou t niet starten van bouwman gevolgen hebben voor vuelta selectie? Met roglic en bouwman nu 2 vraagtekens in selectie en kruijswijk al weggevallen.

Gaan we affini, Dennis en/of foss nog zien voor vuelta in burgos of gaan die zonder wedstrijden naar vuelta?

In burgos wrs San seb selectie minus benoot/dumoulin + aanvulling?

Cycling

'@Tdola is het al bekend of Foss de Vuelta rijdt?

kelderfan

Ook Gijs Leemreize kan niet van start. Dus ook in de klassieker Clasica ciclista San Sebastian met 1 man minder.

kelderfan

'@tdola
Laporte zal zeker in de Vuelta a Burgos acteren.

kelderfan

Wat de dames betreft.
Henderson, Swinkels en vooral Riejanne Markus hebben stappen gezet door 't rijden in de meerdaagse koers TdF.
Je ziet vooral Riejanne Markus zich goed tonen.
Vorig jaar heb ik die Mischa Bredewold genoemd en ook die laat zien, dat zij 't peloton goed kan volgen.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Dat is idd al heel wat als je het peloton kan volgen

Cen Morawec

Dumouin wil deelnemen aan de Vuelta maar na een paar etappes de brui eraan geven ivm WK?

Zo heb ik hem begrepen op radio  in Emmen. In 2021 kreeg Tom Dumoulin nog alle ruimte voor een optimale voorbereiding. Hij kon in 2021 tijdens 6 weken voor OS alleen tijdrit optimieren. Bron: https://www.volkskrant.nl/sport/tom-dumoulin-kreeg-alle-ruimte-om-de-route-naar-tokio-voor-hem-zo-aangenaam-mogelijk-te-maken~b728db70/

Nu moet hij helemaal veel koersdagen met bijna geen tijdrit doen. Blijkbaar nog niet als kopman.

Ik begrijp niet waarom hij nu geen ruimte krijgt? Waarom moet hij bijvoorbeeld een blessure in Bretagne riskeren. Een klassieker van 250 km is toch geen voorbereiding voor en tijdrit! 

Michieltje

Kan ie 200 kilometer op kop rijden in een solo ontsnapping. Snap je.

Laatst gewijzigd
Barttej

Arkea is geïnteresseerd in Dekker. Zou een mooie transfer zijn voor hem.

Murcia

Tom is in dienst van TJV nog dit jaar. Eerlijk gezegd mag de werkgever dan wel iets terug krijgen ipv weer een route voor de eigen bv. Ik betwijfel overigens sterk of Dumoulin daadwerkelijk als insteek had om slechts drie dagen Vuelta te doen. Hij zou volgens mij dan hartelijk uitgelachen worden.

Glorious

https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/slovenu-primoz-roglic-ar-putea-pleca-de-la-jumbo-visma--329579.html

https://www.zurnal24.si/sport/kolesarstvo/roglic-k-ineosu-taksen-je-odgovor-390488

I Langof

'@Primoz Zomirp

Weet iemand het exacte programma en parcours van WK in Australië? Wanneer moeten rijders al naar Australië?

DEADLINE
Saturday 10 September 2022 for receiving competitors applications
Monday 12 September 2022 for press accrediations

SPORT COMPETITION SCHEDULE
Wednesday 14 September 2022 p.m.
Vehicle Delivery Office
Thursday 15 September
UCI sports directors and competitors brieving
Friday 16 September 2021
Parcourse Recon
Saturday 17 September 2022
Individual Time Trial training
Mass participation event
Sunday 18 September 2022
Women Elite Individual Time Trial
Men Elite Individual Time Trial
Monday 19 September 2022
Men Under 23 Individual Time Trial
Tuesday 20 September 2022
Women Junior Individual Time Trial
Team Time Trial Mixed Relay training
Men Junior Individual Time Trial
Wednesday 21 September 2022
Team Time Trial Mixed Relay
UCI Junior Conference
Thursday 22 September 2022
UCI Congress
Road Race training
Friday 23 September 2022
Men Junior Road Race
UCI Seminar for National Federations
Men Under 23 Road Race
Saturday 24 September 2022
Women Junior Road Race
Women Elite Road Race
Gala Dinner
Sunday 25 September 2022
Men Elite Road Race

Parcours is echt technische, wat voor MvdP :)
https://www.velonews.com/news/road/2022-uci-world-road-cycling-championships-routes-revealed/

Volgens mij was er al sprake van charter vloecht vanaf Europa op 13 september

AWestie

Tom heeft vaker aangegeven weinig tijdrittrainingen nodig te hebben, dus ik denk dat @cen zich zorgen maakt om niks.

1 2 ... 286 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.