Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 287 ... 349 350
Michieltje

Het zou mooi zijn als JV ook wat gaat doen voor Oekrainse vluchtelingen. jeugdclinics ofzo. Tijdens Ajax Shaktar deze week was ik ontroerd toen ik de Oekrainse vluchtelingen op de tribune zag. Had niet gedacht dat ik daar een brok van in de keel zou krijgen. Wat een ongelofelijk trots volk is dat! Leg een lijntje met ons AJAX meneer Plugge en doe wat goed is.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-toont-groot-hart-aan-oekrainers-zongen-volkslied-luidkeels-mee-met-tranen-in-hun-ogen

AWestie

Kooij gaat dit rondje in Polen zijn eerste WT overwinning pakken, ik weet het zeker

kelderfan

'@Michiel
Een prima suggestie. Lijkt mij wederzijds een goede zaak.

Michieltje

Dat denk ik ook Awestie! En mss dan door naar de Vuelta als er geen echte kopmannen deelnemen.

Ja toch Kelderfan. Strijders zijn het, huis en haard verlaten voor die gruwelijke klote Rus, ze werken keihard jn kassen en tuinbouw...en die trots, man. Kunnen wij een puntje aan zuigen

tdola

Kooij heeft iig deftig sprinttreintje mee met vd sande, m van dijke en teunissen. Hessman wrs sleuren aan kop peloton en oomen vrije rol.

Cen Morawec

Tom heeft vaker aangegeven weinig tijdrittrainingen nodig te hebben,

@AWestie

Bedankt, jij stelt me ​​gerust. Ik was al bang, omdat de WK in Australië uit Tom´s web pagina is verdwenen.

https://tomdumoulinofficial.com/tom-dumoulin-calendar/

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

Ik zie Tom Dumoulin niet in San Sebastian. Is er iets mis?

https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1553381214651908096

Cycling

Fantastische overwinning ban Kooij en de ploeg in Polen. Ook een JV renner hard gevallen

Glorious

Tom Dumoulin is gewoon slecht, gelukkig stopt hij Cen Morawec, klaar.

Glorious

Oomen lijkt mij gevallen. Kooij heel gaaf!

kelderfan

In San Sebastian heeft Tiesj Benoot 't prima gedaan met een 3e. plaats. Die is ondanks valpartij in de TdF sterk voor de dag gekomen. Hij is door Harper in stelling gebracht.
En ik zie dat Mike Teunissen de lead-out heeft verzorgd voor Olav Kooij, die 't volgens prognose heeft ingekopt.
Dus een goede start voor de Polencampagne.

Cycling

'@Glorious klopt, alleen Oomen is nog niet gefinisht

kelderfan

Oomen is wel gefinisht. Wel achterstand.

kelderfan

Riejanne Markus heeft JV thuisgebracht met een mooie 12e. plek in deze toch zware bergrit voor de dames.
Hopelijk komen de overige dames wel op tijd binnen. Want het is een echte veldslag geworden.

Cen Morawec

Ik hoop Tom Dumoulin is niet gevallen of heeft hij een technisch probelm? Wat is er aan de hand? Is hij gefinisht in San Sebastian? Heeft iemand hem gezien op TV?

kelderfan

'@Cen
Hij heeft er gewoon een trainingsrondje van gemaakt. Er zijn nu 60 renners genoteerd en ja de rest volgt nog.
Je ziet ook bij Pogacar dat de boog niet altijd kan worden gespannen.

Cycling

'@Kelderfan Oomen is niet op achterstand gefinisht. Hij heeft dezelfde tijd als Kooij. Toen ik de opmerking plaatste stond hij nog niet als gefinisht. Als je zo precies wil zijn, zeg het dan wel juist

YogiBear

DNF voor Dumoulin.

Maillot à Pois

Prachtige prestaties van goudklompje Kooij en Benoot, die blijkbaar de Tour erg goed verteerd heeft!

@harryjohan71
Toen kelderfan de opmerking plaatste, stond er wellicht nog de reële achterstand bij Oomen, en heeft hij pas later dezelfde tijd als Kooij gekregen. Zoals wel vaker gebeurt. Maw Kelderfan kan er net zo weinig aan doen als jij.

@glorious
De hoop bij Cen Morawec op mooie prestaties van Tom Dumoulin mag dan onrealistisch en een beetje naïef zijn, dat antisupporteren van jou voor een van Nederlands grootste renners vind ik ronduit triest. Supporteren als het goed gaat is makkelijk.

kelderfan

'@Maillot a Pois
Bedankt voor de info. Ik zie nu ook dat het tijdverschil te niet is gedaan door de jury..
Nu staat ook op PCS dat Dumoulin, Hofstede en Roosen een DNF achter hun naam hebben staan.

Cen Morawec

'@Maillot a Pois

Bedankt, ik ga Tom Dumoulin altijd supporteren. Wij zijn veel mensen in Masstricht die van hem houden: bijvoorbeeld https://www.facebook.com/groups/435084256680047/

Ik heb niet verwacht, dat hij zou winnen, maar ik ben een beetje teleurgesteld.

Tom komt vers uit de hoogtestages en hij is misschien niet in orde, want hij kon niet met ene Robert Gesink meehouden. Misschien omdat hij gedwongen werd om naar Italië op hoogtestages te gaan en niet naar Zuid-Amerika, waar hij het zo naar zijn zin had.  Ik begrijp niet waarom Tom met zijn grote doel in Australië nu een wegkoers trainingsrit nodig heeft?  

Cycling

'@Kelderfan De DNF voor Hofstede en Roosen zijn prima. Hun opdracht was om Benoot goed van voren te houden. Volgens Benoot hebben ze dat prima gedaan. Knechten beoordeel je op hun werk voor de finale niet op een DNF. Voor Dumoulin geldt dit natuurlijk niet. De zoveelste teleurstellende prestatie van hem

xistnc

Ze passeerden de finish op een kleine 20km van het einde al een keer. Als je niet meer in de wedstrijd zit, stap je als prof op zo'n moment gewoon af. Het maakt dan niet uit of je Hofstede of Dumoulin bent.

luca77

Prachtige zege voor Kooij. Die komt snel zeg!

Benoot op gepaste afstand ook zeer goed gereden. Derde podiumplek in een klassieker voor hem dit jaar. ook knap.

Ben benieuwd wat het plan voor de Vuelta gaat worden en of dat alle ballen bij deelname op Roglic wordt, of dat ze wat meer gaan vrijbuiten.

I Langof

Ik vind de prestatie van Tiesj en Bauke gisteren echt geweldig. Wat schelde, was de frisheid: van de Top 25 in San Sebastian, hebben maar 4 de Tour uitgereden. 3 en 4 plek in vergelijking met renners, die vers uit de hoogte kwamen is wat bijzonders.

Chris Harper was volgens verwachtingen. Tom Dumoulin is nog een keer teleurstelling. Hij had moeite al tijdens de derde beklimming en moest uiteindelijk op Jaizkibel passen. Dat zijn klimmen van 2de kategorie van zo´n 6% !!! En dat "angeblich" na de hoogtestage.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 287 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.