Het zou mooi zijn als JV ook wat gaat doen voor Oekrainse vluchtelingen. jeugdclinics ofzo. Tijdens Ajax Shaktar deze week was ik ontroerd toen ik de Oekrainse vluchtelingen op de tribune zag. Had niet gedacht dat ik daar een brok van in de keel zou krijgen. Wat een ongelofelijk trots volk is dat! Leg een lijntje met ons AJAX meneer Plugge en doe wat goed is.
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-toont-groot-hart-aan-oekrainers-zongen-volkslied-luidkeels-mee-met-tranen-in-hun-ogen
In San Sebastian heeft Tiesj Benoot 't prima gedaan met een 3e. plaats. Die is ondanks valpartij in de TdF sterk voor de dag gekomen. Hij is door Harper in stelling gebracht.
En ik zie dat Mike Teunissen de lead-out heeft verzorgd voor Olav Kooij, die 't volgens prognose heeft ingekopt.
Dus een goede start voor de Polencampagne.
Prachtige prestaties van goudklompje Kooij en Benoot, die blijkbaar de Tour erg goed verteerd heeft!
@harryjohan71
Toen kelderfan de opmerking plaatste, stond er wellicht nog de reële achterstand bij Oomen, en heeft hij pas later dezelfde tijd als Kooij gekregen. Zoals wel vaker gebeurt. Maw Kelderfan kan er net zo weinig aan doen als jij.
@glorious
De hoop bij Cen Morawec op mooie prestaties van Tom Dumoulin mag dan onrealistisch en een beetje naïef zijn, dat antisupporteren van jou voor een van Nederlands grootste renners vind ik ronduit triest. Supporteren als het goed gaat is makkelijk.
'@Maillot a Pois
Bedankt, ik ga Tom Dumoulin altijd supporteren. Wij zijn veel mensen in Masstricht die van hem houden: bijvoorbeeld https://www.facebook.com/groups/435084256680047/
Ik heb niet verwacht, dat hij zou winnen, maar ik ben een beetje teleurgesteld.
Tom komt vers uit de hoogtestages en hij is misschien niet in orde, want hij kon niet met ene Robert Gesink meehouden. Misschien omdat hij gedwongen werd om naar Italië op hoogtestages te gaan en niet naar Zuid-Amerika, waar hij het zo naar zijn zin had. Ik begrijp niet waarom Tom met zijn grote doel in Australië nu een wegkoers trainingsrit nodig heeft?
'@Kelderfan De DNF voor Hofstede en Roosen zijn prima. Hun opdracht was om Benoot goed van voren te houden. Volgens Benoot hebben ze dat prima gedaan. Knechten beoordeel je op hun werk voor de finale niet op een DNF. Voor Dumoulin geldt dit natuurlijk niet. De zoveelste teleurstellende prestatie van hem
Prachtige zege voor Kooij. Die komt snel zeg!
Benoot op gepaste afstand ook zeer goed gereden. Derde podiumplek in een klassieker voor hem dit jaar. ook knap.
Ben benieuwd wat het plan voor de Vuelta gaat worden en of dat alle ballen bij deelname op Roglic wordt, of dat ze wat meer gaan vrijbuiten.
Ik vind de prestatie van Tiesj en Bauke gisteren echt geweldig. Wat schelde, was de frisheid: van de Top 25 in San Sebastian, hebben maar 4 de Tour uitgereden. 3 en 4 plek in vergelijking met renners, die vers uit de hoogte kwamen is wat bijzonders.
Chris Harper was volgens verwachtingen. Tom Dumoulin is nog een keer teleurstelling. Hij had moeite al tijdens de derde beklimming en moest uiteindelijk op Jaizkibel passen. Dat zijn klimmen van 2de kategorie van zo´n 6% !!! En dat "angeblich" na de hoogtestage.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.