Dekker zorgt voor een tactische overwinning van TJV. TJV zal hierdoor nog minder geliefd worden in het peleton.
Natuurlijk ligt deze valpartij altijd aan het parkoers en de onkunde van de organisatie en de UCI, maar volgens mij zijn het gewoon de renners zelf die die allerlei kamikaze acties blijven uithalen. Dekker moet gewoon zijn handen aan zijn stuur houden.
Bij Jumbo nemen ze de blessures zeer serieus. Als je door een blesure of ziekte tijdens een koers moet opgeven, heb ik gehoord, dat je mag niet weer op fiets voor twee weeken zonder uitdrukkelijk toesteming van de ploeg arts.
Ook skylimit is niks anders dan een stokertje, soms is hij heel erg bezorgd als het goed gaat met TJV zoals in de Tour waar hij bleef waarschuwen voor de overmacht van INEOS LOL. Maar meestal is het gewoon de negatieve aanpak over alles wat de renners en de ploeg doen of laten. In dit geval is dat het opportunistische argument van het juichen al zie ik hem er voor aan te suggereren dat David met opzet die val veroorzaakte en blijkt daarnaast het juichen van Bauhaus in Polen dan weer geen probleem te zijn na een zware crash en het ophouden van 90% van het peloton.
'@kelderfan
Daar was dan in je eerste post weinig van te merken, je noemde de crash niet eens. En is skylimit een vriend van je? Als posters kritisch zijn heb ik daar weinig moeite mee, vandaar ook dat ik met iemand als Rawolf van mening kan verschillen maar bij skylimit en het jachtluipaard is het puur anti-supporteren vind ik en daar houd ik niet zo van omdat je met die mensen geen discussie kunt voeren omdat de insteek is dat alles wat TJV doet per definitie, fout, dom en kwaadaardig is. Die voegen naar mijn mening niks toe aan dit forum. Voor jou wel en dat weten we dan weer.
'@kelderfan
Ik moet helemaal niks, maar als je later begint dat het nooit leuk is om te winnen door een valpartij is het ontbreken hiervan in je eerste reactie opvallend. Zeker omdat die val de enige reden was voor de zege en de plekken 1,2,3. Daarna vind je mijn opmerking over skylimit en diens bijdrages niet terecht en geef ik je mijn argumenten die hier tegenin aangaan. Niks meer of minder.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.