Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 292 ... 349 350
kelderfan

In de Vuelta a Burgos kun je al zien, dat Hofstede 't niet heeft @ti-raleigh. Ik denk dat Harper een betere optie was geweest om erbij te houden.

kelderfan

ja @Michiel
Kooij heeft al eerder laten zien, dat heuvels geen obstakel zijn voor hem. Die Kooij wordt er wel een om te volgen.
En ja Teunissen heeft 't weer geprobeerd om weg te komen. Dat moet een keer goed komen.

peerduell

Dekker op 16 minuten!.Het lijkt wel of die jongen totaal niet het niveau van een WT team heeft.

Yeez

Dekker fietst inderdaad al het hele jaar achteruit. Sinds zijn val en daaropvolgende ziekte in valencia fietst hij achter de feiten aan lijkt het

AWestie

Dekker fietst dan wel geen platte prijs bij elkaar, er zijn wel veel teams met interesse...

Michieltje

FF over Primoz, ze wachten tot laatste moment mbt meedoen of niet Vuelta. Maar hij heeft toch njiet meer op de fiets gezeten sinds zn opgave, of vergis ik me?

Glorious

Overal valpartijen...maarrrr roosen!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Timo Roosen doet 't voor JV met nog paar gele renners in zijn wiel. Dat is zege zoveel/

Glorious

https://www.youtube.com/watch?v=6mBC0xfZMgY

Murcia

Wel even benoemen kelderfan dat de aanleiding voor deze zege een zware crash is van Dekker (door een verkeersdrempel!) die het hele peloton zowat meeneemt. Die slotkilometer was weer bizar genoeg goedgekeurd door de UCI-commissaris. Tering wat een valpartij.

kelderfan

Ja@Murcia
Maar ik juich toch niet. In deze gaat Dekker onderuit met de onnodige gevolgen, maar in de TdP is 't een renner van Wanty die de sprint van Kooij ontregelt.

skylimit

Dekker zorgt voor een tactische overwinning van TJV. TJV zal hierdoor nog minder geliefd worden in het peleton.
Natuurlijk ligt deze valpartij altijd aan het parkoers en de onkunde van de organisatie en de UCI, maar volgens mij zijn het gewoon de renners zelf die die allerlei kamikaze acties blijven uithalen. Dekker moet gewoon zijn handen aan zijn stuur houden.

Laatste man

Minder geliefd? Weer zo’n leugenaar.

I Langof

Maar hij heeft toch njiet meer op de fiets gezeten sinds zn opgave

Bij Jumbo nemen ze de blessures zeer serieus. Als je door een blesure of ziekte tijdens een koers moet opgeven, heb ik gehoord, dat je mag niet weer op fiets voor twee weeken zonder uitdrukkelijk toesteming van de ploeg arts.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Alsof Dekker bewust die valpartij veroorzaakt.

Je bent een vreemde gast als dat serieus in je hoofd omgaat, maar ja Sky is altijd snel op de proppen als hij iets negatiefs kan framen.

Murcia

Ook skylimit is niks anders dan een stokertje, soms is hij heel erg bezorgd als het goed gaat met TJV zoals in de Tour waar hij bleef waarschuwen voor de overmacht van INEOS LOL. Maar meestal is het gewoon de negatieve aanpak over alles wat de renners en de ploeg doen of laten. In dit geval is dat het opportunistische argument van het juichen al zie ik hem er voor aan te suggereren dat David met opzet die val veroorzaakte en blijkt daarnaast het juichen van Bauhaus in Polen dan weer geen probleem te zijn na een zware crash en het ophouden van 90% van het peloton.

kelderfan

'@Murcia
Wat is er nu weer mis. Mag iemand niet reageren of zo. @skylimit zegt wat en jij noemt hem een stokertje.
Het is niet leuk om door crashes te winnen en te verliezen.

Murcia

'@kelderfan
Daar was dan in je eerste post weinig van te merken, je noemde de crash niet eens. En is skylimit een vriend van je? Als posters kritisch zijn heb ik daar weinig moeite mee, vandaar ook dat ik met iemand als Rawolf van mening kan verschillen maar bij skylimit en het jachtluipaard is het puur anti-supporteren vind ik en daar houd ik niet zo van omdat je met die mensen geen discussie kunt voeren omdat de insteek is dat alles wat TJV doet per definitie, fout, dom en kwaadaardig is. Die voegen naar mijn mening niks toe aan dit forum. Voor jou wel en dat weten we dan weer.

Laatst gewijzigd
Cycling

Jammer van de valpartij in Burgos, maar JV had de sprinttrein prima op de rails in Burgos. Steeds vaker constateer ik dat het beter en beter gaat in de sprint voorbereiding

Murcia

'@harryjohan71
Komt volgens mij vooral door het vertrek van Dylan, die was gewoon niet in staat om de basisopgave van de afmaker bij het treintje consequent uit te voeren. Hij hield het wiel niet of liet zich simpelweg daaruit wegdrukken. Kooij is daarin zijn absolute tegenpool.

Michieltje

I Langof. Ik ben gewoon benieuwd of Roglic eventueel zonder training in de benen wellicht de Vuelta gaat aanvangen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Omdat ik de crash niet explicit benoemde, moet jij aangeven, dat ik dat wel had moeten doen.
Daar is toch genoeg over gezegd op WF. Dus een beetje overdreven reageren is prima.

Primoz Zomirp

'@I Langof
Wat is de reden voor deze regeling? Primoz is nu al 17 dagen sinds zijn opgave niet op fiets of wel.

Murcia

'@kelderfan
Ik moet helemaal niks, maar als je later begint dat het nooit leuk is om te winnen door een valpartij is het ontbreken hiervan in je eerste reactie opvallend. Zeker omdat die val de enige reden was voor de zege en de plekken 1,2,3. Daarna vind je mijn opmerking over skylimit en diens bijdrages niet terecht en geef ik je mijn argumenten die hier tegenin aangaan. Niks meer of minder.

xistnc

De volgorde is dan ook eerst de uitslag op PCS bekijken, dan hier iets roepen en pas daarna eventueel iets meekrijgen van het koersverloop.

1 2 ... 292 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.