Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 294 ... 349 350
kelderfan

Thomas Gloag komt al per 1/8 over en kennelijk eerst als stagiair en zijn 1e. race is Arctic Race of Norway.🤔
En @Cen kom er maar in, want Tom Dumoulin krijgt een belletje van Aike Visbeek. Dat team heeft ook een boerenjaar.
Alleen weer jammer dat Vlad naar DSM vertrekt.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan hij rijdt voor trinity in de artic race, dus geen idee hoe je bij stagiair komt

Murcia

'@Yeez
Iets met een klok en een klepel vermoedelijk. Dat Vlad naar DSM gaat is ook alleen maar jammer als TJV 40 renners mocht hebben voor het komende seizoen. Ben zelf blij dat DSM ook aantrekkelijk blijft voor toptalent.

Barttej

'@Yeez
Dat Thomas Gloag stagiair is bij Jumbo klopt gewoon, zo staat hij namelijk geregistreerd op de website van de UCI

Yeez

Is dat zo? Maar jv rijdt de artic race toch niet?

kelderfan

'@Yeez en de ontkenning blijven leuk om te volgen. Ja @Murcia zoek zelf eens op. Verder kijken dan je neus lang is, lijkt mij ook wel een leuk ding. Misschien wat voor @ti-releigh om jouw neus te volgen..

Yeez

'@kelderfan stagiair was mij ontgaan. Klopt, maar waar haal je vandaan dat hij voor jv de artic race doet dan?

Barttej

Als stagiair kun je voor beide ploegen uitkomen. Dus waarschijnlijk rijdt hij de ARON voor Trinity Racing en bij Jumbo zal hij bijvoorbeeld de Tour of Britain rijden voor Jumbo. Maar een feit is dat hij als stagiair staat geregistreerd voor Jumbo-Visma op de UCI-website.

Yeez

Dat weet ik, maar dan debuteert die dus niet in de artic race voor jv. Misschien in Duitsland. Nog nergens gezien dat britain op de planning staat

Maillot à Pois

Gloag zit in de Britse selectie voor de Tour de l'Avenir, dus die zal dan niet voor JV debuteren in augustus.
https://thebritishcontinental.co.uk/2022/08/04/2022-tour-de-lavenir-great-britain-squad-reveal/

kelderfan

'@Yeez
Zover ik kan beoordelen rijdt Gloag niet voor JV in de Artic Race, maar als @Maillot a Pois gelijk heeft, dan rijdt hij ook geen Deutschland Tour. Maar de ToB lijkt mij wel een serieuze mogelijkheid.

Maar wat de dames betreft. Die vissen achter het net wat betreft het halen van Nederlands talent.
Van der Meiden en Vinke gaan naar DSM.

BraboCycling

TJV gaat de Tour of Britain niet rijden

IK

Kijk wie van Nederlanders deed 1 stuk of 5 tijdritten met steeds betere resultaten in lente 2021.

Kelderman?

tdola

Harper vandaag laatste jumbo in burgos op 9 min. Gevallen, laten lopen, ziek, anders? Iemand idee?
Had 'm als klimmer zeker bij opties vuelta staan....(gezien ook blessures bouwman, oomen, foss onbekend).

wieler4live

Iets een kopbeurt van van Dijke rijd een km of 3 op kop van het peloton daarna van der Sande die Kooij redelijk goed brengt maar Kooij die dan wel 500 in de wind moet rijden en nog 2e wordt knap gereden jammer dat het net niet goed uit pakt

ti-raleigh

Kooij gaat als een speer dit seizoen. Dat zijn reuzenstappen die hij maakt. Doet hij mee in Hamburg ? Zou die zo maar kunnen winnen dan in deze vorm.

tdola

Volgens pcs staat ie voor Denemarken op de planning, dus dan is Hamburg niet wrs.

I Langof

'@I Karner

Volgens mij investeerde Bora in 2021 echt sterk in tijdrit. Ook Wilco kwam van een sterke tijdritploeg (Sunweb) en ze wilden progressie boeken ook met zijn hulp. Uiteindelijk gingen naar de OS van deze ploeg: Bodman, Konrad en Schachmann. Dus, het lijkt mij logisch.

kelderfan

Staune en Ryan doen leuk mee in de Czech Tour met aankomst boven.
Staune wordt 3e. en 13e. in dit toch leuke veld met o.a. Jan Hirt.
Ook Lars Boven doet 't prima. Gisteren ook goed bergop en vandaag niet minder.
Die Staune kan meteen door naar de mannenploeg.

Barttej

Geen roadrace voor Dennis op de Commonwealth Games. Is zaterdag overgebracht naar het ziekenhuis voor onderzoek nadat hij zich niet goed voelde bij het opstaan.

wieler4live

De spoeling wordt zo wel dun als Dennis echt iets mankeert voor de Vuelta dadelijk moet Dumoulin echt naar de Vuelta

ChefSpijker

Denemarken en Hamburg is nog wel te combineren. 3 uurtjes rijden met de auto. En Kooij kan ook de slotetappe in Denemarken best laten lopen, dat is toch een finale voor puncheurs. Kan ie vrijdag al richting Hamburg.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Als Dennis niet gaat zou ik sowieso Kooij naar Vuelta laten gaan. En dan voor Denemarken maar kijken of je met Van Dijke ofzo de sprints kan doen.

tdola

Waarom zou kooij in Hamburg moeten rijden? Wellicht sprinten daar met van aert of laporte?

De vuelta selectie blijft giswerk. Hopelijk valt t mee met Dennis, anders volgende twijfel op t lijstje.
Al afgevallen kruijswijk, twijfel roglic en bouwman.

Om te zeggen dat als Dennis niet gaat dan kooij is onlogisch. Als roglic gaat heeft ie ondersteuning nodig en dat krijgt ie niet van kooij. Als roglic niet gaat is het logischer om ander speerpunt in te zetten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Staune en Ryan worden 5e. en 6e. in 't AK van de Czech Tour. In de laatste rit wordt Staune 10e. en Ryan 12e..
Staune wint ook nog 't jongerenklassement en als goede 2e. Archie Ryan. Jan Boven heeft zich ook goed getoond in deze klimkoers met een mooie 6e. plek.
Al met al hebben die jonkies 't goed gedaan in deze koers. Want Tim neemt 't bergklassement mee naar huis.
In voorbereiding op de Tour de L'Avenir lijkt dit een goeie opmaat.

1 2 ... 294 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.