Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 295 ... 349 350
Yeez

Fietst Jan nog ;)

Goede prestaties van de youngsters

kelderfan

Foutje Lars natuurlijk, maar die jongens doen 't zeker goed. Hopelijk mogen zij nog wat koersen doen, want de spoeling is wat dunnetjes te noemen. 🤔

S. Morgenstern

Boven zit al op 40 koersdagen, Staune over 30 koersdagen. Dat zijn geen dunne programma's

Yeez

30 is niet bijster veel ook niet voor een belofte

S. Morgenstern

30 koersdagen begin augustus is toch prima voor een belofte?

Even gekeken naar het aantal koersdagen van de eerste tien jongeren in deze koers en dan zit Staune daar ongeveer op het gemiddelde.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Tom Gloag weet zelf nog niet wanneer hij voor het eerst voor TJV in actie komt. Hij verwacht sowieso niet zo veel koersen voor hen te kunnen rijden omdat hij al een vrij druk programma heeft met Trinity en de nationale ploeg.
Zijn eerstvolgende koersen zijn in elk geval de Arctic Race of Norway (met Trinity) en de Tour de l'Avenir (met de Britse nationale ploeg). Daarna volgt normaal gezien de Tour of Britain met Trinity. Debuut voor TJV pas daarna dus.

Bron: persoonlijk instagram-gesprekje met Tom zelf :-)

kelderfan

Een leuke stage op deze manier voor Tom. Dat wordt dan septembr/oktober.Italie?

AWestie

Een dikke week geen mannen aan de start van een koers, gelukkig rijden de vrouwen in Scandinavië komende week.

Het team liep eerst voor op hun schema om recordjaar 2019 in te halen, maar dat lijkt nu wat te stokken. Wel nog maar 4 WT-overwinningen verwijderd van hun WT-record.

BraboCycling

51 overwinningen haal je echt niet zomaar meer in dit speelveld.

En de tourwinst telt eigenlijk voor 100

kelderfan

Nou gelukkig komt er weer wat roering bij JV. GLOAG, Thomas komt toch nog in actie in 't na-seizoen,en ook 't programma van kanjer Wout Van Aert is nu bekend. Zie artikel bij WF.

Cycling

'@Brabocycling klopt zelfs de ploegen met veel kleine wedstrijden halen de 50 overwinningen net wel / niet. Voor JV geldt vooral de WT en in deze wedstrijden scoren ze veel beter dan welke andere ploeg ook.

Laatst gewijzigd
coolietje

Benoot aangereden op training in Livigno, einde seizoen...

https://www.hln.be/wielrennen/tiesj-benoot-aangereden-op-training-in-livigno-niet-in-levensgevaar-maar-wel-breuken-en-einde-seizoen~a6c7090a/

AWestie

Hopelijk is het geen al te grote waslijst breuken, poehee. Wat zijn aanrijdingen toch vreselijk nieuws elke keer.

Ook rondom Dennis hoop ik trouwens een beetje op nieuws na dat gekke bericht dit weekend.

Laatst gewijzigd
Robert

Oef zuur voor Benoot

Foss naar de Vuelta lijkt het: https://www.landevei.no/proffsykling/tobias-foss/ingen-vuelta-pa-foss-gikk-pa-en-ny-smell

Quesada Quesada

'@Robert geeft dat artikel juist niet aan dat ook hij een trainingsongeval heeft gehad en daardoor niet de vuelta kan rijden?

Heel sneu voor Tiesj trouwens. Hopelijk valt de schade uiteindelijk ietwat mee. Fingers crossed.

Inmiddels wel een waslijst aan blessures/mankementen voor de ploeg trouwens. Roglič, Kruijswijk, Bouwman, Oomen, Teunissen, Dennis, Benoot, Dekker, Foss. De een ernstiger dan de ander. Benieuwd of ze nog tot fatsoenlijke selecties komen voor het restant van het seizoen. Gelukkig is het hoofddoel al binnen.

Laatst gewijzigd
appiett

'@Robert, ik denk juist geen Foss naar Vuelta, als ik het allemaal goed begrijp.

ChefSpijker

Ingen Vuelta = No Vuelta

tdola

1e luitenant voor van aert valt weg voor Canada en evt Italiaanse najaar voor roglic/vingegaard ..balen, heel veel sterkte gewenst voor hem.
Wat blessures/ongevallen zit t dit jaar niet mee lijkt het. Hofstede, benoot, vader, kruijswijk en vd sande er allemaal langdurig uit of uitgeweest.
29e plekje komend jaar toch maar invullen met hofstede of andere renner?

Jammer dat ik foss artikel niet vertaald krijgt, iemand? Vuelta leek me al onwrs. Wat rijdt hij evt nog wel?

Benieuwd wanneer Vuelta selectie bekend gemaakt wordt.
Voorheen zeker: kuss, gesink, teunissen, affini
Op lijst met nu ?? Roglic, bouwman en Dennis.
Opties: harper, roosen (?), vd sande (?), laporte (??) Hofstede/eenkhoorn (??) verdere opties onwaarschijnlijker sprinten met kooij (zou nog geen gt rijden), leemreize niet 2x gt, oomen ook blessure. Klimmers niet beschikbaar lijkt t.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Mn Noors is niet zo goed meer al vroeger, maar tis me niet helemaal duidelijk of Foss de Vuelta rijdt, een val heeft iig zn voorbereiding verstoord. Of erger

Cycling

De Nederlandse vertaling die ik krijg "Foss niet in de Vuelta door trainingsongeval"

Michieltje

Wat een kut najaar

kelderfan

Eerst maar snelle en voorspoedige beterschap gewenst Tiesj Benoot.
Ja dat wordt wel lastig om zelfs een ploeg samen te stellen voor 't najaar. Toch maar een goeie 29e. man halen, want 't kan soms aardig tegenzitten door blessures en corona.
@Michiel ja daar gaat aardig op lijken.
Maar de oplossing lijkt mij Gloag eerder inzetten en Staune erbij halen.

kelderfan

'@Michiel Helpt deze vertaling.
De vleugelaanvaller won in juni het Noorse kampioenschap op tempo, maar het hoofddoel van het seizoen was de Giro d'Italia. Daar miste de 25-jarige de aanloop en nu heeft hij in de voorbereiding op de Vuelta a España weer een knal gemaakt.
Het lijkt erop dat hij wel gaat starten in de Vuelta, maar dat zijn voorbereiding niet vlekkeloos is verlopen.
Trouwens er komt weer koers bij volgens PCS dat wel en de koers heeft de naam Tour de Slovaquie.
Zijn er nog Slovaakse talenten op de markt.

Laatst gewijzigd
tdola

Dus t was roglic, kruijswijk, kuss, dennis, gesink, foss , teunissen en affini in vuelta.

T wordt: roglic (?), bouwman (?), kuss, dennis (?), gesink, foss (??), teunissen en affini.

4 twijfel, 4 duidelijk so far.

Barttej

Bouwman raakt wel klaar voor de Vuelta.

1 2 ... 295 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.