Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 296 ... 349 350
kelderfan

Marianne Vos redt de meubelen, want zij neemt revanche en wint de 1e. rit in de Tour of Scandinavia.
Chapeau#

kelderfan

Oh, ja bij 't Nieuwsblad een video over Wout Van Aert.
Zo kapot ging Wout van Aert in de Tour: Indrukwekkende beelden van etappe naar Hautacam duiken op.

Fanny

'@Kelderfan
Niet alleen de meubelen maar ze beschermde ook zichzelf vlg Cor Vos.
https://twitter.com/GWarrink/status/1557048628094681089?t=ovB-ELx70-F6X4njwpCwYw&s=19

kelderfan

Toevallig kijk ik bij Benoot en die heeft een verlenging t/m 2025.
Heb ik iets gemist wat dat betreft.

S. Morgenstern

https://www.wielerflits.nl/nieuws/benoot-en-van-hooydonck-verlengen-bij-jumbo-visma/

Maillot à Pois

'@kelderfan
dat heb je inderdaad gemist, Benoot verlengde voor de Tour al samen met Van Hooydonck
https://www.wielerflits.nl/nieuws/benoot-en-van-hooydonck-verlengen-bij-jumbo-visma/

kelderfan

Dank heren, dat heb ik zeker gemist.
Maar Marinne Vos maakt 't weer goed. zij wint ook de 2e. rit in de Scandinavia Tour. Volgens mij nog op de Deense bodem. Chapeau mevr. Vos, want die zorgt in haar eentje voor de zeges van 't damesteam.

Maillot à Pois

Ook de 4de plek van Linda Riedmann, pas 18, is wel een vermelding waard. Wissel op de toekomst, sterk en snel.

kelderfan

'@Maillot a Pois
Die 4e.plek van Linda was gisteren. Maar die is goed bezig in de Scandinavia Tour.
Trouwens Linda is vandaag als 26e. over streep gekomen in dezelfde tijd als Marianne Vos. Dus die Linda heeft wederom de sprint aangetrokken voor mevr. Vos.

Laatst gewijzigd
xistnc

Kun je uit een 26e plek opmaken dat iemand de sprint heeft aangetrokken?

Fanny

Mooi geschreven uitgebreid verhaal over de bescheiden JV renner King Koen Bouwman (Koen Blauwman) in het sportmagazine/blad Helden.
Hij wil graag dit jaar het WK in Australië rijden met daarnaast een keer in de komende jaren, de TdF, al weet hij dat dit moeilijk zal zijn bij zo een goede sterke ploeg als JV.

https://twitter.com/HeldenMedia/status/1556585019258421249/photo/1

Daarnaast in sportmagazine Helden ook andere leuke verhalen over Nederlandse topsporters.
Voor mij als betalende een top sportblad met verhalen geschreven door o.a. Barbara en Frits Barend.
Ik denk dat er binnen niet al te lange tijd ook nog wel een verhaal in komt van onze TdF winnaar Vingegaard en zijn route naar de gele trui.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Kelderfan In Scandinavië tour was het dit keer echt Vos die haar eigen weg zocht, gat dicht reed en won. Er was van sprintaantrekken door haar ploeggenoten weinig sprake.

kelderfan

ja @harryjohan71
Eerst SD en daarna Trek die een gat trokken en toen moest Vos zelf aan de bak om 't gaatje te dichten.
Maar die jonge Linda zit wel steeds in de buurt van mevr. Vos. Gisteren resulteerde dat nog een lead-out.

kelderfan

Quote: IDL; "Het zal wel één van de laatste kunstjes worden van Kelderman in een BORA-shirt. Misschien had hij wel bijgetekend als Jumbo-Visma zich niet had gemeld. Zijn oude liefde heeft hem echter verleid om terug te keren naar waar het allemaal begon."
Bij IDL een stukje over Kelderman. Ik ben blij dat hij weer terugkeert op 't oude nest.
Naast Roglic en Vingegaard is er behoefte aan derde klassementsman, al is Kruijswijk nog steeds goed bezig,
Met Valter erbij wordt 't weer een goede bezetting van de Giro.

AWestie

De vergelijking die IDL maakt is wel aardig, maar hangt er natuurlijk compleet van af hoe je er naar kijkt. Bora heeft een mooie voorraad subtoppers inderdaad en met Hindley en Vlasov twee dikke podiumkandidaten. Als je zoals Kelderman dan tegen ongeluk aanloopt kan je minder snel meedingen met Jai en Aleksander en knecht je sneller dan je wil voor Higuita of Schachmann.

kelderfan

Marianne Vos doet 't weer met haar 3e. zege in de Scandinavia Tour.
Zij heeft vandaag veel werk verzet, maar toch heeft zij 't gered. Chapeau mevr. Vos.

kelderfan

Bij de uitslag staat ook Floortje Mackaij, die ook al weg wil bij DSM! Die dame zou ik toch halen met ook die Mischa Bredewold, want net als vorig seizoen doet die toch steeds weer mee in de finale.

Yeez

Mackaij wordt gelinkt aan jv

Cornelius

Weet iemand waarom ze in Scandinavië met slechts vijf rensters gestart zijn? Je zou denken, dat als de sprint je sterkste wapen is om etappes te winnen, je het liefst met het maximum aantal rensters (zes) koerst om de sprint beter te kunnen controleren.

tdola

Weet PCS meer dan wij betreffede vuelta selectie, Hofstede namelijk toegevoegd daar..
Of is t puur speculatie?
Zou bergop matige steun voor Roglic betekenen. Met Teuissen en Affini zou ik dan nog eerder voor Harper kiezen, die kan wat beter bergop.

madeinstars

PCS weet over het algemeen niet meer dan wij betreffende slecties.

S. Morgenstern

Waarschijnlijk is de voorlopige deelnemerslijst van de organisatie gepubliceerd. Ik zie in ieder geval bij iedere ploeg nu heel veel namen staan en meestal is dat dan het geval.

Matige steun bergop (mocht Roglic voor een klassement gaan) lijkt me met die selectie overigens nogal overdreven. Hij heeft met Kuss één van de beste pure klimknechten van het hele peloton mee en daarnaast zie ik nog Bouwman, Dennis en Gesink. Lijkt mij een prima ploeg om een kopman in de bergen mee te ondersteunen.

Glorious

Roglic wil graag Hofstede erbij hebben, dit zegt natuurlijk ook dat Roglic de Vuelta gaat rijden.

kelderfan

Boven, Van Bekkum en Ryan verlengen bij 't opleidingsteam.
Owen Geleijn gaat kennelijk dezelfde weg als Pluimers, Het team bestaat nu uit 12 renners en ik las ergens dat zij naar 16 renners willen groeien. De namen die rondzingen zijn Kockelmann, Michotte en wat mij betreft is Pickering een goeie.
Dat zal betekenen dat Lou van Belle de stap omhoog gaat maken, dan kennelijk met Staune per 1/8 of al eerder.

Laatst gewijzigd
goldone123

Goed nieuws, ik kijk uit naar de ronde van de toekomst, volgens mij doen de meeste wel mee van jumbo toch of niet?

1 2 ... 296 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.