Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 308 ... 349 350
Murcia

Hessmann verdient die leiderstrui, een beloning voor een goed jaar bij de ploeg. Kun je gerust om een boodschap sturen. Primoz was op de afspraak en hoe dit verder ook gaat aflopen kan ik weer genieten van zijn reactie op tegenslag. Daar kunnen een hoop mensen nog een voorbeeld aan nemen. Ploeg prima gewerkt.

luca77

Een ouderwetse en ontspannen Roglic. Zag er ook scherp uit. Schitterend om te zien.De etappe is alvast binnen. Afwachten of hij het drie weken vol gaat houden.

Michieltje

Hessmann is een beest. En vol Duitse grinta. Een heerlijke renner.

Wat is er met Loe, Kelderfan?

Dennis reed achterin t peloton. Hopelijk gewoon sparen

kelderfan

Loe straalde, want hij doet nog steeds goed mee in de Tour de l'Avenir. Hij en Staune stijgen met stip.
Vandaag wordt 't veel heuvelwerk en klimmen geblazen. Dat lijkt mij een goede dag voor de Development Jongens.😉

Michieltje

Niemand kan zo stralen als Primoz. Zelfs als hij baalt straalt hij als een zonnetje.

xistnc

Rohan Dennis in standje Kruijswijk van de Tour? Steven had het er een keer over dat hij 'reservefiets' speelde. Het idee is dan vermoedelijk dat de rest van de ploeg vooraan/voorin rijdt, zodat ze 'een peloton' de tijd hebben om eventualiteiten op te lossen. Met als bijkomend voordeel dat je de derde week dan krachten over zou moeten hebben.

Overigens zag Dennis er niet al te comfortabel uit, toen ik hem gisteren zag passeren op 1,5km van de streep. Maar hij reed nog wel voor een eerste bus met Gesink en een bus daarachter de andere voormalig rodetruidragers Teunissen en Affini.

AWestie

Kan, maar lijkt me stug als Oomen en Kuss denk ik een geschiktere fiets hebben. Of Dennis moet de dropper van Benoot hebben overgenomen. Gelet op je tweede alinea denk ik dat Dennis nog even in moet komen deze Vuelta en dus zijn beurtjes nog overslaat.

$kedel

Linke Loetje en Hesmann zijn weer goed bezig in de Tour de l'Avenir.

kelderfan

Ja Loe wordt zelfs 2e. na die nieuwe Franse topper en hij straalt van top tot teen @Michiel.
Met Roglic wordt vandaag wat minder, want de kopgroep lijkt voor de winst te gaan.

YogiBear

Was dat Van Belle die even een bocht miste omdat hij gehinderd werd door de tv motor? Die motor zat er in ieder geval veel te kort voor.

Michieltje

Mooi voor Loe, Gregoire is natuurlijk een klasbak

kelderfan

Ja, Hessmann , Gloag en Staune goed bij de les.

Michieltje

De toekomst van JV lijkt verzekerd

wieler4live

Heel jammer voor Kooij had kans gemaakt op de zege maar foss lijkt in orde in ieder geval in deze korte proloog

tdola

Kooij blijkbaar nog snelste op mini klim want pakt bergtrui.

Michieltje

Boven ook netjes hoor. Das wel een laatbloeiert, ik had Pluimers bv hoger ingeschat. Jammer van Kooij zn val, daarmee zijn zn sprints in deze ronde mss wel bij voorbaat al naar de gallemiezen. Nam hij nou teveel risico?

Michieltje

Niet bedoeld als een natte scheet in de trant van een leuke renner voor Jumbo Visma, maar die Fred Wright is wel een leuke renner. Ook geen idee wanneer hij einde contract is. Sowieso zie ik veel jonge, Engels gasten doorbreken. De Hayter broers natuurlijk, Pidcock, Wright said Fred, Jake Stewart(?), en ik zal er vast een handvol vergeten zijn. Ja, die van Ineos die recent 2de werd achter Laporte. Duidelijk een natie in opkomst. Hopelijk dat onze Gloag de klok gaat slaan.

Zwarte Wout

https://www.procyclingstats.com/rider/alfred-wright

goldone123

Was te verwachten dat roglic zou lossen, want als je iets hebt gebroken ia ia het niet zomaar weg.

wieler4live

Jammer van Roglic het was ook valse hoop dat hij hier zomaar iedereen op een hoop zou rijden

kelderfan

Ja met Remco valt er niet te spotten. JV wilde het rustig aan doen, met als gevolgd, dat Roglic met meerdere klassementsmannen in zijn wiel probeerde het verschil te beperken.
Maar dat JV met kop en schouders er boven uit steekt, is nog niet gebleken, want Roglic zat helaas alleen.
Dat heb ik lang niet meer gezien.

YogiBear

Wellicht kwam nu naar voren dat het komen tot de selectie voor de Vuelta echt lastig was met veel twijfel gevallen. Hoop echter dat de mindere dag een eenmalig iets was.

Yeez

Met dat sprintje kun je de boel wel verbloemen als je explosief bent. Hier komt het op inhoud en vorm aan. Ik denk dat zijn basis te smal is, maar laten we anders hopen

kelderfan

Met Roglic gaat 't wel goed komen, maar wat mij zorgen baarde, is dat hij slecht omringd was op de laatste klim.
Toen Yates ging, was alleen Roglic bij de les. Kuss moet zich kennelijk ook nog opladen of is de regen spelbreker geworden.
Dus ja @Yeez de basis is te smal, maar dan op een andere manier.
Gelukkig is JV in de Deutschland Tour wel bij de les.

kelderfan

Niermaann heeft 't over een mindere dag van Roglic, maar geen woord over 't feit, dat Roglic er alleen voor sttaat in deze rit. Duidelijk is wel, dat Roglic nog geen 100% is en dat is ook de reden, dat Remco hier in de aanval is gegaan. Dat heeft Remco ook van te voren aangegeven.

1 2 ... 308 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.