Hessmann verdient die leiderstrui, een beloning voor een goed jaar bij de ploeg. Kun je gerust om een boodschap sturen. Primoz was op de afspraak en hoe dit verder ook gaat aflopen kan ik weer genieten van zijn reactie op tegenslag. Daar kunnen een hoop mensen nog een voorbeeld aan nemen. Ploeg prima gewerkt.
Rohan Dennis in standje Kruijswijk van de Tour? Steven had het er een keer over dat hij 'reservefiets' speelde. Het idee is dan vermoedelijk dat de rest van de ploeg vooraan/voorin rijdt, zodat ze 'een peloton' de tijd hebben om eventualiteiten op te lossen. Met als bijkomend voordeel dat je de derde week dan krachten over zou moeten hebben.
Overigens zag Dennis er niet al te comfortabel uit, toen ik hem gisteren zag passeren op 1,5km van de streep. Maar hij reed nog wel voor een eerste bus met Gesink en een bus daarachter de andere voormalig rodetruidragers Teunissen en Affini.
Niet bedoeld als een natte scheet in de trant van een leuke renner voor Jumbo Visma, maar die Fred Wright is wel een leuke renner. Ook geen idee wanneer hij einde contract is. Sowieso zie ik veel jonge, Engels gasten doorbreken. De Hayter broers natuurlijk, Pidcock, Wright said Fred, Jake Stewart(?), en ik zal er vast een handvol vergeten zijn. Ja, die van Ineos die recent 2de werd achter Laporte. Duidelijk een natie in opkomst. Hopelijk dat onze Gloag de klok gaat slaan.
Ja met Remco valt er niet te spotten. JV wilde het rustig aan doen, met als gevolgd, dat Roglic met meerdere klassementsmannen in zijn wiel probeerde het verschil te beperken.
Maar dat JV met kop en schouders er boven uit steekt, is nog niet gebleken, want Roglic zat helaas alleen.
Dat heb ik lang niet meer gezien.
Met Roglic gaat 't wel goed komen, maar wat mij zorgen baarde, is dat hij slecht omringd was op de laatste klim.
Toen Yates ging, was alleen Roglic bij de les. Kuss moet zich kennelijk ook nog opladen of is de regen spelbreker geworden.
Dus ja @Yeez de basis is te smal, maar dan op een andere manier.
Gelukkig is JV in de Deutschland Tour wel bij de les.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.