Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 310 ... 349 350
kelderfan

'@YogiBear
Ja daar heb je goed punt, want ook bij de Dames komen zij steeds een renner te kort; zoals vandaag weer in de Classic Lorient Agglomération - Trophée Ceratizit.. Je gaat bijna denken, dat er een gedachte achter zit.
En het is echt opvallend, dat JV opeens met 10 namen komt voor Quebec en Montreal.
Even afwachten hoe dat gaat.

Fanny

Vandaag de live de WT koers in Bretagne bekeken.
Hele mooie 2e plaats voor Amber Kraak, echter heeft ze nmm de kans laten liggen op de overwinning.
Kraak heeft de laatste ronden vaak (teveel) op kop gereden in de kopgroep waardoor ze onnodig veel energie heeft verloren voor de eindsprint terwijl enige andere rensters juist heel weinig of niet op kop reden.
Garcia probeerde op de laatste paar heuveltjes steeds weg te komen daar ze geen sprint heeft.
In de laatste paar honderd meter ging Kraak toch nog onnodig op kop rijden voor Garcia die net daarvoor vol had doorgereden om de achtervolgers niet dichterbij te laten komen en dus ook geen sprint heeft.
Kraak had gewoon achter Garcia moeten blijven zitten en pas in de laatste meters de sprint moeten inzetten met haar kleine vinnige verzet.
Garcia lachte zich kapot na de niet verwachte gewonnen sprint die eigenlijk geen sprint was.
Onbegrijpelijk voor mij dat de ploegleider van Kraak niet tegen haar geroepen heeft dat ze achter Garcia moest blijven zitten in de laatste honderden meters en pas laat de sprint moest aangaan.
Nmm heeft Kraak echt een kans laten liggen op geweldige WT overwinning. Heel jammer.
Tenslotte ging ze op het podium ook nog eens op de verkeerde (3e) plek staan ondanks dat anderen daar een paar maal op wezen.
Ze was heel ergens anders met haar gedachten of ze was heel erg onder de indruk van de behaalde 2e plaats achter de grote renster Garcia in deze WT koers voor vrouwen.
Hopelijk heeft ze van deze koers geleerd want verder is het een goede JV renster.

S. Morgenstern

Hahaha... Weleens een vriendin gehad die het zo uitmaakte - eigenlijk was alles kut, maar 'verder ben je wel een goede jongen.'

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ah thanks A Westie.

Kelderfan. Zeker is goede voeding belangrijk. Net als rust, de renners van Jumbo Visma slapen als babies.

Ryan 2de en Staunne 3de. Ryan solliciteert naar een plekkie in de profploeg.

Ik verwaarloosde mn vriendinnetjes vroeger zo dusdanig, dat wanneer ze belde om het uit te maken ik meestal geen idee had wie ze was.

wieler4live

Roglic toont verbetering de Vuelta is nog niet over en het lijkt mij dat hij alleen maar beter kan worden?

wieler4live

Maar wat is er met kuss aan de hand ging er echt heel erg vroeg af harper deed het naar behoren zat er nog bij tot een man of 20

Laatst gewijzigd
I Langof

Kelderman ...De technische leiding van Jumbo weet als geen ander wat er in die jongen zit ...

Ik weet niet of hij nog een "jonge" is... Dumoulin was bijvoorbeeld 29 als hij in 2019 kwam, Wilco wordt 32.

Wilco maakt deel van de Rabobank gouden tijdrit generatie. Op hun jonge leeftijd haalden Dumoulin, Mollema, en Kelderman een na de andere tijdrit overwinningen.

Wilco was gevierd als hij bij Bora aankwam als versterking en iemand met potentiaal. Dat lukte niet helemaal en hij is duidelijk aan afzakken binnen de piekorde van Bora.

Ik hoop en gun hem, dat deze trend bij Jumbo binnenkort omkeert. Hij is geen jongeling met wat tijd voor ontwikkeling.

kelderfan

Bij de jongkies ging 't prima met Staune en Ryan, die met stip gestegen zijn. Jammer dat Hessmann zijn trui moet inleveren, maar aan Cian is geen schande.
Bij de Vuelta lijkt Roglic zich langzaam te verbeteren, maar hij kon zijn wapen niet uitspelen en ja Kuss in spaarstand?

kelderfan

'@Michiel
Roglic heeft wel baat gehad met een goede nachtrust, maar zijn team moest diep 't hoofd buigen, want de quickies gingen op kop rijden. Alleen Harper kon een beetje in de buurt blijven, terwijl zijn landgenoot met de eer ging rijken.
Derhalve snap ik die baas van Quickstep niet helemaal, want zijn team lijkt wel uitgeslapen en heeft kennelijk ook goed gegeten.
Maar met Staune en Ryan heb je wel gelijk. Die zijn goed bezig. Bovendien komt Ryan bijna met Cian boven.
Toch vind ik ook van Belle dik in orde, want heuvelwerk ja goed, maar klimmen toch iet wat minder.😉

AWestie

Echt wat een onsamenhangende brei aan verhalen worden hierboven gedebiteerd over andere ploegen, renners, slaap en voeding. Ik ga maar andere plekken zoeken om een beetje de Jumbo in de koersen van vandaag terug te lezen.

kelderfan

Jammer @AWestie dat je 't niet kan volgen, maar 't ga je goed.

Michieltje

Ik denk dat de kern van het verhaal is dat je niet met lange tanden moet eten wanneer je met je goede been uit het verkeerde bed bent gestapt.

Yeez

Hagenes kan trouwens ook alles. Die reed vandaag op de slotklim op kop met nog maar 6 man in zijn wiel

goldone123

'@yeez misschien gaat hij richting klimmer, beetje zo als roglic?

tdola

Balen, kuss uit vuelta met koorts.....
Bergop ondersteuning voor roglic wordt er niet beter op zo....

kelderfan

Ja die Hagenes doet 't ook best goed in de Tour de l Ávenir, maar Staune staat er goed voor met zijn 2e. stek.
Jammer dat klimmer Kuss de Vuelta moet verlaten. Hij is toch de beste klimmer naast Roglic, die er nu alleen voor staat.
Dat is echt een domper.

xistnc

Hagenezen schijnen soms prima klimmerstypes te zijn.

goldone123

Ze worden volgens mij 2 3 en 4.

AWestie

Teunissen staat al op 17 minuten achterstand voor de laatste berg, eerder in de etappe gevallen

Poeksel

Van Aert deed vandaag een Amber Kraakje door onnodig veel energie te verspillen. Erg knap dat hij desondanks nog wint!

kelderfan

Ja Poeksel
Hij moet nog wat aan vorm doen toch, Dan ga je aan de slag, maar mooi dat JV weer blij kan maken.
Kanjer Wout Van Aert.🎉

Yeez

Bizar dat v aert dit nog wint.

Leemreize knap 12e id slotrit van Duitsland en Mick was ijzersterk id kopgroep.

Jv 2,3,4 en 9 in het eindklassement van l’avenir. Ze domineren als wt ploeg dit rondje met toekomstig renners.

Teunissen dreigt buiten tijd te raken

kelderfan

Mooi dat Staune 2e. wordt in 't AK na die Cian en dat JV met twee man op 't podium staat in de L'Avenir. Die Hessmann met zijn geweicht en dan toch goed mee
In de Deutschland Tour heeft Mike zich laten zien. Hij was de betere van Bardet op de klim.
Gijs Leemreize zat goed mee, maar moest de vluchtgroep met de toppers laten gaan in de slotfase.
Die maakt stappen. Jammer dat Foss 't nog steeds niet heeft.
Na Kuss nu ook Harper in de problemen, maar wel door een val.

goldone123

Roglic heeft echt nog last van die val kan niet anders.

kelderfan

Ja, Roglic is niet de Roglic die wij kennen. Op deze manier wordt 't nagelbijten voor de volgers tijdens de Vuelta..

1 2 ... 310 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.