Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 42 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij bevestigd het zelf inderdaad dat hij na de Tour ook de Vuelta wil rijden, hij noemt geen voorbehoud.

Murcia

Dat programma voor Milan geeft eens te meer aan dat ze in hem een klimmer met een tempoversnelling zien. Leuk dat een nieuweling al een deftig programma mag rijden vol met het steile hellinkjes werk.

Anas

Dumoulin liet ook de deur openstaan ​​voor La Vuelta al zei hij dat sommigen races zoals Polen Benelux interesseren hem. Het vertrek naar Nederland zou hem kunnen overtuigen... Zeeman droomt ervan Tom, Primoz en Dennis te associëren denk ik.

IK

Nog een bron, dat Primoz de Vuelta in zijn plan heeft 2022:
https://www.cyclingnews.com/news/roglic-grand-tour-bids-will-only-end-if-i-stop-liking-riding-them/

Yeez

'@rahimns zal er ook mee te maken hebben hoe hij denk ik uit de tour komt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez natuurlijk zal hij zich fit genoeg moeten voelen... maar in principe rijdt hij dus net zoals Pogacar de combinatie Tour-Vuelta.

AWestie

Ik weet niks van MTB en redelijk weinig van fietsen merken, maar gaat Milan dan ook op een Cervelo rijden in zijn hobbyzomer?

tdola

Zo alles beetje bijgelezen op sporza en presentatie. Minder programma's nu bekend dan eerdere jaren, vuelta nog veel onduidelijk.
Parijs nice met laporte, van aert, teunissen, roglic en kruijswijk lijkt me nog 2 klimmers nodig te hebben. (Maar zie ook al v hooijdonk staan op pcs, kon ik niet bevestigen).
Tirreno affini, benoot (maar rijdt voor kopman), vd sande. Kopman neem ik aan vingegaard? Of stiekem Dennis?

Voor roosen, eenkhoorn wordt t plekje zoeken in klassiekers. Benoot en vd sande geen Parijs roubaix, dus daar wrs wel zeker plek.

Van hooijdonk lijkt genoegen te nemen met evt weer vuelta (zou zeker goed kunnen. Benoot en teunissen willen graag naar tour, zullen denk ik strijden met gesink (benoot) en laporte (teunissen) voor de laatste plekken.

Vader idd al deftige wedstrijden zoals hier eerder aangegeven.

Laat t maar snel februari zijn en weer beginnen.
Komende periode zullen er wrs geleidelijk nog programma's binnen druppelen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie Cervelo maakt geen MTB's dus dat zal niet het geval zijn. Pon heeft natuurlijk nog meer fietsmerken maar ik verwacht dat hij op een MTB zal rijden zonder merk erop. Ze zullen daar wel wat op verzinnen

$kedel

Erg mooi programma voor Vader. Het zou mooi zijn als hij al een keer met Alaflip kan stoeien in de waalse klassiekers.
Wel een vreemde afsluiter met de ronde van Kroatje en de ronde van China. Als zijn eerste seizoenshelft goed gaat heeft hij in die 2 rondes toch weinig meer te zoeken.

Laatst gewijzigd
lo squalo dello Stretto

Wellicht omdat hij in die tweede seizoenshelft MTB-wedstrijden rijdt?

madeinstars

Dennis wint de tijdrit met anderhalve minuut voorsprong op Durbridge

Petje

Dennis is on fire, lekker voor Jumbo, 12 januari en een overwinning.
1,13 sec voor op Durbridge.

Laatst gewijzigd
tdola

Je kan de 1e maar binnen hebben, netjes.

Yeez

'@tdola ook v hooydonck rijdt het openingsweekend, parijs-nice, msr en de klassiekers

horsm

Haha... er zijn ploegen die dit jaar langer moeten wachten op hun eerste overwinning.....

Gisteren kwam tijdens de ploegenpresentatie nog een beeld van het tijdritpodium van de Olympische Spelen voorbij, Ik vind het toch wel indrukwekkend dat Goud, Zilver en Brons nu voor het team rijden.

Anas

Leuk artikel, de doel was een hoogtestage, dan Luik-Bastenaken-Luik en dan de Giro, maar uiteindelijk koos hij voor Amstel en daarna voor een stage.
https://www.nu.nl/wielrennen/6177705/een-baaldag-hoort-er-tegenwoordig-bij-voor-antialfaman-dumoulin.html

Yeez

De combi hoogte, luik en giro deed hij in het verleden al vaker. Zal nu pas een paar dagen voor de giro terugkeren van hoogte. Interessant experiment

AWestie

Tom zegt zelf dat hij goed reageert op hoogte, maar als ik in mijn beperkte geheugen graaf dacht ik altijd dat hij na hoogte altijd wat dagen moet acclimatiseren. Hij is geen Wout of Primoz, die altijd direct na hoogte kunnen scoren.

Yeez

https://www.teamjumbovisma.com/news/news/team-jumbo-visma-breaks-down-training-camp-in-spain/

1 persoon besmet van het team. Geen idee of dat renner of staflid is. Close contacts gaan in quarantaine en derest naar huis of individueel verder trainen op locatie met beperkte begeleiding vh team

kelderfan

Jammer maar trainingskamp moet worden afgebroken, want Covid bij 1 van de renners.
Foss & Kuss zijn terug hun woonplaats Andora om te trainen. Roglic en Kruijswijk hebben de auto gepakt om naar Nice af te reizen om daar te trainen.
Maar onbegrijpelijk, dat 1 renner nu nog positief wordt getest.

Petje

Laten we vanaf nu corona aub zien als een griep, dit gaat nergens meer over. Alles opengooien en terug naar normaal.
Wel vaccineren en blijven onderzoeken. Mondkapjes geen probleem, iedereen blijven thuisweken waar kan is ook helemaal prima, extra hygiene prima. Maar gooi het open en boost alle kwetsbaren iedere augustus en september en ga door met gewone zorg naast verbeterde onderzoeken omgaan met...

Laatst gewijzigd
Xevar

'@Petje +1
Jumbo wil blijkbaar weer het braafste jongetje van de klas zijn.
Als iedere ploeg of organisator zo dacht en zo vaak zou testen als Jumbo kan je net zo goed de hele sport opdoeken. Dan zullen er in elke koers wel besmette renners naar boven komen en gaan we nooit meer een koers uitrijden.

Murcia

Dat zoveel mensen positief testen is juist nu extra logisch met Omicron. Voor de rest heeft de ploeg de juiste beslissing genomen. TJV zal niet de enige ploeg blijken die er mee te maken krijgt en men had de scenario's klaar voor deze situatie.
Aan wat als oplossingen heeft de ploeg nu niks, ook zij moeten dealen met de regels die er nu gelden vanuit overheid en UCI.

Sjonge Jonge

Xevar, jij denkt niet dat elke ploeg zoveel test?

1 2 ... 42 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.