Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 44 ... 349 350
tdola

Next

wieler4live

'@rahimns
Die lijstje zijn zeker welkom ik zou zeggen keep up the good work

Yeez

'@rahimns Ik gok dat Benoot trouwens wel de rvv doet ;) staat er nu niet bij, maar lijkt erop dat er een voorselectie van 9/10 man is voor bepaalde vlaamse koersen. Verder kan de overwinning van Dennis worden toegevoegd en de koersen kroatie, noorwegen en denemarken

Janitjoe

Next

Sandy Casar

'@Rahimns goed werk! Vader rijdt ook in de Ronde van Kroatië en Guangxi. Zie interview PZC die hier ook al stond

En wat is je bron van Eenkhoorn in Paris-Roubaix. Dat conflicteert namelijk met de hoogtestage voor de Giro

S. Morgenstern

Stentor meldt dat. Affini zit ook in die voorselectie. Hoogtestage van Dumoulin en de klimmers hoeft niet door hele selectie gevolgd te worden, deden ze buiten één jaar met Kruijswijk meen ik nooit.

Sandy Casar

Dank !

$kedel

Ik had door de term Jong Jumbo-Visma de indruk gekregen dat ze een nieuw jeugdteam met echt jonge gasten gingen toevoegen maar daar zat ik dus goed mis. De naam is nieuw maar de aanpak is niet anders dan vorig seizoen toch?
Die wisselwerking is perfect maar nu wil ik ook een jeugdteam😇

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

https://nos.nl/artikel/2412874-tourploeg-jumbo-visma-telt-nu-een-nederlander-in-juli-gewoon-op-vakantie

Sjonge Jonge

Als ik tussen de regels door lees is het al wel duidelijk dat Gesink de Tour niet gaat rijden (blessures/ziektes voorbehouden), wel zeker de Vuelta.

Dan gaan de laatste 2 plaatsjes tussen Teunissen, Laporte en Benoot vermoed ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Programma Gesink:

Algarve
Drome Classic
Ardeche
Catalonië
Baskenland
Romandie
Zwitserland
San Sebastian
Vuelta

En hij wil ook de Tour rijden 😉

Sandy Casar

Heel mooi programma voor Gesink. Alleen de heuvelklassiekers had ik er wel bij verwacht.

Ik denk persoonlijk dat voor de balans in de tourploeg het logisch is als het gaat tussen Laporte, Teunissen en Benoot. Die kunnen met name in de kasseienrit een rol spelen die nog niet aanwezig is en die Gesink ook niet kan vervullen

Cycling

'@Casar De afgelopen jaren blonk Gesink niet uit in de heuvelklassiekers. Ik kan dan ook begrijpen dat ze hem inzetten in de rondes van een week. Misschien kan hij daar voor ritoverwinningen gaan. Dat zou mooi zijn

madeinstars

Ik zou zelf ook niet Gesink opstellen voor de tour. Zowel bergop als op het vlakke heb je betere renners. Uiteindelijk blijft het gewoon een topsportploeg en moet de ploegleiding gaan voor de beste mogelijke prestaties. Nationaliteit moet daarin geen rol spelen. Als de sponsor daar andere gedachten over heeft, moet je dat mee gaan wegen, maar zolang Jumbo het prima vindt, snap ik dat Zeeman niet denkt van 'oh ik moet per se 4 Nederlanders mee hebben'.

Ik heb al vaker gezegd dat ik Teunissen zeker wel alsnog de tour zie rijden, omdat hij de ideale piloot en aantrekker voor Van Aert is. Ik zie Laporte alleen de tour rijden als hij in het voorjaar significant beter blijkt dan Teunissen en bovendien een goede band met Van Aert opbouwt.

Laatste naam lijkt me te gaan tussen Benoot en Van Hooydonck. De doorslag gaat dan geven of ze verwachten genoeg power bergop te hebben en daarom een extra mannetje voor waaieretappes en kasseien te hebben (Nathan) of dat ze liever iemand zien die iets breder inzetbaar is, maar minder power heeft (Tiesj).

xistnc

Ze zullen niet per se 4 NL-ers mee willen, maar 1 lijkt mij te weinig. Dan heeft Gesink dus een plusje t.o.v. Benoot. Maar als Teunissen de voorkeur krijgt boven Laporte, wordt dat plusje kleiner.

madeinstars

Ik denk oprecht dat het Zeeman geen moer interesseert. Die zou net zo goed 0 Nederlanders meenemen als hij dacht dat het de kans op tourwinst zou vergroten.

Murcia

Naast Zeeman telt minstens zo zwaar wat Primoz en Wout willen, als Wout een piloot wil krijgt hij die en is de keuze tussen Laporte en Mike. Primoz zal vooral iemand willen die in elke etappe zo lang mogelijk bij de kopman kan blijven en dan kom je sneller op Benoot uit. Robert zijn kans zit er vooral als de onvermijdelijke blessures gaan komen denk ik. Maar goed dan moet hij zelf ook op zijn fiets blijven zitten want als hij valt is het gelijk een breuk.

Sandy Casar

'@harryjohan71 Uitblinken is wat lastig te beoordelen aangezien zijn rol was om de kopmannen richting de finale te lootsen. De ploeg verwacht geen resultaten meer en als groot fan van de wielrenner Gesink denk ik dat dit realistisch is

Yeez

Als je Gesink zijn interview bij de nos hoort kun je er wel vanuit gaan dat het alleen de vuelta wordt normaal gesproken…

kelderfan

Maar Gesink mag de droom niet opgeven, want als Rog;lic en zijn team dit jaar slagen voor het grote doel, dan heeft hij volgend jaar een kans om samen met Dumoulin 't karwei te klaren.

wieler4live

'@rahimns
Ik zie dat je het programma van Roosen hebt toegevoegd op de eerste pagina top .. maar is het ook al zeker dat deze wedstrijden gereden gaan worden onder de wt ploeg of is er ook een kans dat hij daar het development team aan gaat vullen? Anders komen er in het voorjaar toch wel redelijk wat koersen bij leuk!!!

Yeez

Onder de wt vlag aangevuld met academy rijders

wieler4live

Oke top dat betekent mochten ze er winnen dan tel hij voor de wt ploeg 👌🏻

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alle wedstrijden die ik plaats zijn bevestigd als een wedstrijd voor de WT ploeg. Het programma van Roosen heb ik van hemzelf.

kelderfan

+1

1 2 ... 44 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.