Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 46 ... 349 350
kelderfan

'@Fanny
Ik vind dat ook jammer, want het zou juist prima passen in het verhaal.
Wat betreft Koen Bouwman heb ik nog niets gelezen. Hij zit met Wout nog wel in Spanje.
Als 't meevalt met de besmetting aldaar, dan wordt 't training-camp weer opgestart.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tdola
Leg jij eens uit wat er in dat interview wordt gezegd. Jij legt mij steeds dingen in de mond, die ik niet heb gezegd.
Dus vertel?

S. Morgenstern

Hij zegt in dat interview dat hij zichzelf als heuvelrenner ziet en dus niet als een potentiële tweede sprinter voor de WT-ploeg. Dat ziet hij dus anders.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lou ziet zich zelf meer als een type Alaphilippe en niet voor massa sprints

Rawolf

Loeloe

kelderfan

'@rahimns
Allaphilippe, Van Aert, Teunissen en Mathieu van der Poel zijn geen sprinters, maar leggen de sprinters er wel op.
Maar Wout legt goed uit, hoe dat werkt.
@Rawolf Rawolf Loeloe
Weer een toppertje weg bij DSM las ik. Zij zijn wel bezig met vervanging en in gesprek met kandidaten. Ik hoop niet dat zij in de vijver van TJV gaan struinen.

Rawolf

Zeker wel in dezelfde vijver, DSM leid ze op en Jumbo verleid ze 3 jaar later met het grote geld. Voor Jumbo geen hele slechte constructie denk ik zo (;

Murcia

Dat types als Julian en Matthieu wel eens de sprinters verslaan is niet bewijs dat ze sprinter zijn. Maar goed dat is een oeverloze discussie omdat kelderfan niet wil toegeven dat hij Loe carrière zag maken in de massa spurts terwijl de renner zelf wil gaan voor het punchers werk. Voor wat betreft de koersen die de ploeg gaat rijden ben ik blij dat ook het franse werk zoals in de Ardeche en later Denain weer op de planning staat.

Michieltje

Toch wel props voor Kelderfan die, net als ik, Loe beter heeft ingeschat dan de rest hier

Michieltje

Als ik de verhoudingen binnen dit forum overdenk, vraag ik me af wie van ons allemaal een voortuin heeft.

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/fr/cp0/e15/q65/271802373_1565197847190712_3018689008984460973_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_rgb565=1&ccb=1-5&_nc_sid=110474&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=lticEfV89DMAX8UA3Qq&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT8BUls1_5ba8xxYXnUoWIUnqzHyvOjRoJzKKojPPYkevw&oe=61E55BF7

Murcia

Hein de Kort is een legend, en wie is niet met zijn tekeningen opgegroeid?
Deze moet ik nog altijd om gieren: https://9ekunst.nl/2019/06/30/de-wereld-volgens-hein-de-kort-overleeft-tand-des-tijds/
De tweede tekening daar bedoel ik, code geel zoals code geel hoort te zijn.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Heerlijk Murcia. Pardon lul je staat op m’n hond je, enzo.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je mag mij dan wel eens vertellen wanneer Mathieu of Alaphilippe een massasprint hebben gewonnen met topsprinters... Wout is daar inderdaad een uitzondering. Loe is geen sprinter, net zo goed als dat Mathieu en Alaphilippe dat niet zijn en zal dat ook niet worden.

Laatst gewijzigd
Barttej

Alaphilippe heeft een massasprint gewonnen in T-A voor verschillende goede sprinters.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Barttej bedoel je die van 2019 waar hij voor Cimolai eindigde en voor zijn eigen ploegmaat Viviani ??

S. Morgenstern

Flip is hoe dan ook niet een renner die je noemt wanneer je denk dat er een sprinter in je schuil gaat.

Barttej

Ja, jij vroeg of Alaphilippe of Van der Poel een massasprint had gewonnen. Hier heb je antwoord, daarbij klopte hij ook Sagan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Barttej een halve dan...je bent het er toch wel mee eens dat deze mannen geen sprinters zijn. Ze kunnen goed aankomen maar het zijn geen sprinters zoals Ewan of Jakobsen

Barttej

Was voor mij gewoon een massasprint met weliswaar een verassende afloop. Net zoals Van Aert geen typische sprinter is, maar renners van dit soort hoeven zich dan ook niet te bewijzen in de sprints. Die kunnen veel meer dan dat.

Gelukkig ontwikkelt ieder renner zich anders en zullen we in de toekomst wel zien wat voor type het gaat worden.

Laatst gewijzigd
$kedel

Och een sprinter hebben we ook helemaal niet nodig met v Aert, Laporte, Kooij, Dekker en Teunissen al in het team.
Een type Loeloe naast Vader en Roglic kunnen we veel beter gebruiken.

Chasse_patate

Ik heb Loe in mijn team zitten. Dus ik heb veel geloof in hem!

Rawolf

Bij de beloften weten ze het zelf vaak nog nieteens. Dumoulin wist toen nog lang niet dat hij een klassementsman kon worden. Dat komt langzaam een beetje tot uiting.

Onder de profs is het niveau over het algeheel lager en zijn de toekomstig profs vaak op alle terreinen bij de besten. Dit maakt het lastig de echte kenmerken van een renner te onderscheiden.

S. Morgenstern

Zeker waar (Kittel is ook altijd een goed voorbeeld), maar ook dat is iets waar ze de laatste tien jaar véél beter in zijn geworden. Recente voorbeelden zijn een stuk lastiger te vinden.

Fanny

x

Yeez

Volgendee

1 2 ... 46 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.