Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 48 ... 349 350
Sijbrands

Next2

Laatst gewijzigd
Sijbrands

Waarom heb ik dat altijd?

Loek de Rooij

Als developer vermoed ik dat dit met het verwijderen van berichten te maken heeft. Waarschijnlijk worden de verwijderde berichten in de paginering wel mee geteld, maar niet getoond in de berichten. Zo lijken er 48 pagina's te zijn maar staan er nog geen zichtbare berichten op pagina 48. Is een gokje natuurlijk, maar best een logische verklaring voor deze bug. Zoals eerder gezegd kan je het pagina nummer in de URL met 1 verlagen om zo wel de berichten te kunnen lezen.

Quesada Quesada

Prima geknecht door Dennis en Harper vandaag. Moge dat een mooie voorbode zijn voor de rest van het seizoen, maar dan graag ten faveure van de Jumbo kopmannen ipv voor Plapp.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Harper was net zo als vorig jaar weer te vroeg aan het smijten met zijn krachten, Plapp heeft het wel geleerd.

Yeez

Dennis en Harper hebben de koers bij elkaar gehouden voor Plapp

Barttej

Plapp heeft daar zelf voor gezorgd. Op tachtig kilometer van de streep rijdt Plapp het gat makkelijk dicht naar de groep van Harper en rijdt hij Dennis los uit het wiel. Duidelijk wie de beste renner is de koers was.

Hijacker

Begrijpen jullie de keuze van Tom en Koen om naar Colombia te gaan? Was het niet beter geweest om de stage met het team te doen? Of denk je dat de UAE-tour over een maand is, moeten ze het eerder doen? Ik stel me tenslotte voor dat het team het onderschrijft...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga ervan uit dat dit in overleg met zijn trainer en de ploeg is gedaan... ik zie het probleem niet eerlijk gezegd

I Langof

Volgens mij was dit niet in overleg met Lamberts en hij is erg boos.

Er is nu 6 uur tijdsverschil. Zelfs als Tom en Koen gegevens delen en de video's uploaden, kan hun trainers ze hier niet midden in de nacht evalueren. Ze krijgen pas 2 dagen later feedback.

Met z´n tweeen riskeren ze veel meer i.v.m Movistar, die met 100 man reist in bubbel met chartervlucht daar naar toe .

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb je een bron dan dat Lamberts boos was... want dat zou wel handig zijn.

En met die data is wel een beetje overdreven niet. Als ze om 10 uur gaan trainen en ze doen een 6 uur trainingsrit en dat is vrij lang dan zijn ze om 16:00 klaar, dan is het hier pas 22:00 uur. Hoe vaak heeft Laurens ten Dam of Gesink geen trainingstages gedaan in Amerika. Of nu Harper en Dennis in Australië. Ze zijn wel wat gewend

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

https://www.lequipe.fr/Cyclisme-sur-route/Actualites/Primoz-roglic-et-jonas-vingegaard-au-depart-des-boucles-drome-ardeche/1311025

Volgens L'Equipe nemen Roglic en Vingegaard deel aan de eendaagswedstrijden in de Ardeche eind februari.

Yeez

Vingegaard vind ik logisch klinken, maar Roglic had ik echt niet verwacht! Wel erg leuk overigens

xistnc

Voor Roglic bijna een thuiswedstrijd, vanuit Monaco.

Foss en Gesink worden ook genoemd voor die twee koersen. Een retourtje vanuit Andorra is ook prima te doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Klopt beide hebben die koers ook zelf bevestigt

Laatst gewijzigd
I Langof

'@rahimns
Marc Lamberts is 60 en zeer serieus en systematisch in zijn werk.Ik ken zijn INSCYD en werkwijze. Hij werkte al met Van Aert, Roglic, Dekker, Hofstede, Eenkoorn, Bouwman en nu met VD Sande en Demoulin.

Tom is zes weken geleden terug uit Chiang Mai en hij wil nu naar Zuid-Amerika. Lamberts is niet dol er op. Hij heeft alleen Boot Kerst in December in Spanje paar dagen met Dumoulin gehad. Maar de prioriteiten lagen bij V Aeart en Roglic want officieel nam hij Tom pas dit jaar over. Ze doen inspanningstesten, Lamberts moet zijn lichaamssamensteling en zijn metabolische capaciteiten aanhoudend gemeten hebben.

Maar, het lijkt erop dat Tom elke keer ontsnapt als de training serieus en nauwkeurig moet worden.

Murcia

De vraag was van rahimns of er een bron was voor de informatie dat Lamberts boos is over het trainingskamp van Tom in Colombia. Die bron is er dus niet, en de onderbuik vind ik niet voldoende reden om zo stellig dit te poneren.

AWestie

Op basis van iemands werkwijze kan je wel een inschatting maken. Nog steeds geen idee of het echt zo is en hoe het team er over denkt, maar het is wel iets meer dan 'onderbuik'.

Yeez

Zijn uitleg klinkt plausibel…

madeinstars

Klinkt het echt plausibel? In de zin van "het is mogelijk", ja, plausibel, maar dat zegt me verder niets. Tenzij er daadwerkelijk bronnen zijn is het echt niet meer dan onderbuik.

Yeez

Onderbuik is een vermoeden. Als je iemands werkwijze kent vind ik de uitleg best plausibel ja. Enige waar ik moeite mee heb is stellen dat Lamberts boos zou zijn. Is daar iets van bekend of is dat inderdaad z’n onderbuikgevoel?

Murcia

Als je schrijft dat Lamberts erg boos is, vind ik het niet raar dat er om een bron wordt gevraagd. Daarop zeggen dat je zijn werkwijze kent en dat je daarom die conclusie trekt is mij gewoon te mager. Te meer omdat I Langof op zijn zachtst gezegd geen fan is van Dumoulin. Verder geen problemen mee maar dat maakt mij wel wat scherper naar de onderbouwing van zijn opmerkingen.

De Zeboe van de Zoncolan

Volgens mij heeft Dumoulin vorige jaren over alles wat hij deed overlegd met de ploeg, ik zie geen reden om te vermoeden dat het nu anders is.

madeinstars

Wel opvallend dat de ploeg het geweer weer van schouder veranderd wat betreft de voorbereiding van Roglic, aangezien de Dauphine toch weer op het programma staat. Wat denken jullie dat daar de reden voor is? Zou het komen omdat de kans op de tourzege elk jaar afneemt en daarom gewoon meer wedstrijden willen rijden met kans op winst?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik volg de lijn van Murcia, ik geloof best dat @I Langhof kennis heeft van de werkmethoden van Lamberts maar verder lees ik alleen een eigen invulling van zijn gevoelens en niet dat hij ook daadwerkelijk weet hoe de relatie is tussen Tom en hem. Geloof ook nooit dat de ploeg bv Bouwman toestemming zou geven om met Tom mee te gaan als ze er niet achter zouden staan.

1 2 ... 48 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.