Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 55 ... 349 350
AWestie

Als dat tussen de tegels door lezen nog ergens in gegrond was, had ik er in mee kunnen gaan. Nu niet als je zelfs niet eens de meest recente inbreng van Dumoulin over de tour kent.

Michieltje

Nou Awestie. Het is wmb overduidelijk wat Zeeman zegt. Nl dat hij Dumoulin geen kopmanschap in de TDF aan kon bieden. Jammer deze manier van discussiëren van je. Mss accepteren dat anderen niet altijd dezelfde mening als jij hebben?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

'Wat zijn je wensen en ambities voor volgend seizoen Tom?'
'Ik wil weer graag voor een klassement gaan in een grote ronde en daar kopman zijn, het liefst naast iemand anders.'
'Oke, dat moet kunnen met wat je nu in de Benelux Tour laat zien. Ik kan je geen kopmanschap in de Tour aanbieden, met de nummers twee van de laatste edities, maar in de andere grote rondes kan dat wel.'

Wanneer je de interviews van beide heren luistert, dan lijkt het me duidelijk dat het in grote lijnen daar op neer komt. Lijkt me echt heel sterk dat Dumoulin die gesprekken in is gegaan met een houding waarbij kopmanschap in de Tour de France zijn inzet was. Dat klinkt echt nergens in door.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
Quote: IDL; "Gaudu: 'Het is moeilijk om te strijden tegen renners met dubbelrol als Van Baarle en Van Aert."
Van Baarle en Van Aert hebben net als Tom Dumoulin een sterke tijdrit in de benen. Toch moeten ook zij zich soms schikken in een rol als ondersteuner. Dat wil niet zeggen, dat zij toch ook voor de prijzen gaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
Ik snap jou helemaal aangaande Tom Dumoulin, maar hij is ook een realist volgens Zeeman.
Dus dat hij nu eerst de Giro gaat rijden als een mooie uitdaging, lijkt mij heel logisch en spannend.
Na een moeilijk jaar 2021 moet hij ook weer ontdekken, waar hij staat t.o.v. de nieuwe generatie toppers.
Ik hoop dat hij met Tobias Foss samen iets moois kan laten zien. Als dat lukt, dan wordt 2023 wel zijn jaar om als mede kopman de TdF te rijden. Ook Robert Gesink zou graag in de winnende Tour-selectie zitten.

Michieltje

We zullen zien, de tijd zal het leren

AWestie

'@Michiel Het jammere is wel redelijk wederzijds, want ik discussieer graag op basis van diverse bronnen. Als je alleen af wil gaan op tussen de regels door lezen bij Zeeman (terwijl die man nou ook niet echt wollig is), is dat ook niet echt bevorderlijk voor de discussie. De tijd zal het inderdaad leren.

Quesada Quesada

David Dekker zowel in Valencia als in UAE. Bron: zijn instagram.

I Langof

'@michiel
Ik ben dicht bij de iemand an Belgische kant van de ploeg. Maar de hype rond Dumoulin irriteert. Vroeger vertelden ze iets, nu bijna niets. HIj vroeg me retorisch of Zeeman kopmanschap "anbieden" of "toezeggen" zei.

Volgens mij was Tom een zeer goede renner en heeft nog steeds goede kansen maar hij heeft niet zo hard gewerkt als de rest. Onze vrienden zijn verliefd op hem en laten we eens kijken of ze gelijk hebben.

Turtlehead

Er is geen hype rond Dumoulin. Hij is de enige bij een breder publiek bekende Nederlandse klassementsrenner.
En daarmee publicitair interessant.
Een hype is als je van niks (alvast) iets probeert te maken ;)

De Zeboe van de Zoncolan

Wat is het verschil tussen aanbieden en toezeggen in deze context?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@I Langof je spreekt in raadsels... wat is de Belgische kant van de ploeg? En wie is ze ? Wat heeft Zeeman aangeboden of toegezegd. En hoe kom je erbij dat Tom niet hard werkt, je wordt niet zomaar 3e op de spelen. Ik ben absoluut niet verliefd op Tom, maar waarom jij deze hetze tegen hem voert is mij volkomen onduidelijk, net zoals jou link met de ploeg.

Yeez

2e zelfs

Michieltje

Don’t believe the hype - PE

wieler4live

Hessman gaat in de Algarve zijn eerste koers van het seizoen rijden. Bron zijn reactie op insta

Murcia

Goed nieuws voor de Duitse jongeling, die al uitstekend zijn werk deed in het najaar voor Primoz. Voor wat betreft de 'hype' rond Dumoulin kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat I Langof zijn persoonlijke opvattingen over de mens en renner Tom wat de overhand nemen in zijn reacties. Eerder was er al de insinuatie dat Lamberts erg boos zou zijn over de Colombiaanse stage maar daar bleek volgens mij niets van waar te zijn.

kelderfan

Quote:IDL Vaughters; 'Het is een beetje koffiedik kijken richting de toekomst. Ik denk dat Vingegaard grotere stappen zal maken in de komende twee à drie jaar dan Pogacar.'
Wat betreft de TdF geeft Vaughters EF aan dat Vingegaard en Bernal de grootste uitdagers zijn van Pogacar. Dus niet landgenoot Roglic. Maar hij heeft wel Vingegaard hoog op zijn agenda.

kelderfan

'@Murcia
Dat is zeker mooi dat die Hessmann al in de Algarve mag beginnen. Ik ben benieuwd.

Murcia

Vaughters zijn opmerkingen zijn al ingehaald door Bernal zijn avonturen met een gestopte bus maar ook voor de rest was hij weer aan het bazelen door Roglic de moderne Sean Kelly te noemen. Als je nu één renner in het huidige peloton met Kelly mag vergelijken is dat van Aert en niet Roglic maar enfin. De reden om Vingegaard meer kansen toe te dichten is simpelweg leeftijd, het is een vent van midden twintig en die gaat meer marge hebben dan een dertiger maar dat gezegd hebbende is Roglic door zijn late instap misschien wel de uitzondering op die regel.

Yeez

Zijn punt dat Vingegaard grotere stappen gaat zet dan Roglic ben ik het wel mee eens. Als je zulke tijdritten kan rijden en Pogacar op de mt ventoux kan lossen… Roglic heeft het voordeel wel iets explosiever dan Vingegaard te zijn.

Petje

Vaughters is een vervelende man, maar noemt namen die we allemaal wel konden noemen, gewoon een mening. Ik denk dat Roglic de Tour gaat winnen en nog sterker is dan vorig jaar.

Turtlehead

'@Yeez: de opkomende man zet altíjd grotere stappen. Maar hij ligt dan altijd nog achter, totdat hij voor ligt :)

Verder is de mening van Vaughters nog nooit een voorspelling van grote waarde gebleken...

kelderfan

'@Turtlehead
Hij wil zelfs met je wedden en zegt daarbij, dat hij de winst komt ophalen of zoiets.
Maar Bernal lijkt al op achterstand gezet door een vervelende val.

Yeez

Nou niet lijkt

Quesada Quesada

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/14371529/milan-vader-mag-dit-jaar-van-jumbo-visma-op-ontdekkingstocht

1 2 ... 55 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.