Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 60 ... 349 350
Rahim Vlasblom
admin

Er zal in het najaar nog best wel een hoop bijkomen... dat is voor latere zorg lijkt me. Nu eerst maar er eens aan beginnen

$kedel

Pcs heeft zelfs de profielen bijgewerkt :) met hoogtmeters en gravelstrook itt touretappe.
Etappe 1 is meteen een hele mooie voor Vader maar komt wellicht wat vroeg in zijn wegcarriere. Met 3100+ hoogtemeters en een leuke finale meteen ook een belangrijke etappe voor het klassement.

De Cyclingmole noemt Vader trouwens ook bij de kanshebbers voor het klassement:
https://cyclingmole.com/2022/01/31/2022-volta-a-la-comunitat-valenciana-overall-preview/

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@$kedel
Cyclingmole zegt 't ook goed. Hij hoopt dat Milan in zijn koers erbij zit. Hij moet 't wel opnemen tegen Valverde, Sivakov, Vlasov en Remco Evenepoel. Dus kijken hoe hij 't gaat doen. Maar ik zie Leemreize en Oomen het toch beter doen.

Rahim Vlasblom
admin

Ik zie niet meteen een goed resultaat voor deze jongens tegen dit klimgeweld, mag je denk ik ook niet van ze verwachten. Als er al een succesje te behalen valt deze week dan zal het denk ik van Dekker moeten komen.

Yeez

Oomen heeft voor zijn operatie dat niveau wel laten zien, maar helaas heeft hij het daarna nooit meer kunnen tonen

kelderfan

'@rahimns
Dan moet je wachten tot de laatste dag en Jakobsen schat ik duidelijk hoger in.

Cycling

'@Kelderfan waarom wachten tot de laatste dag? Er worden 3 massasprints verwacht in de ronde van Valencia

kelderfan

'@harryjohan71
Bekijk de profielen eens. In de 1e. rit moet er geklommen worden vlak voor de finish. Denk daarbij aan Vader.
De 2e. etappe lijkt mij voor de vluchters. Alleen in de laatste etappe is 't voor de sprinters met Jakobsen als de man om te verslaan. Dus jij ziet 3 massasprints?

Rahim Vlasblom
admin

Ja ik ook... Etappe 2, 4 en 5 zijn potentiële sprintetappes

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Laat me raden... PCS heeft alleen bij de laatste etappe voor een vlak pictogram gekozen?

Michieltje

Ja, hahaha

Fanny

Interview met Sander Kruis TJV.
https://wielerrevue.nl/artikel/472521/interview-sander-kruis-of-mijn-handen-jeuken-als-ik-mathieu-aan-het-werk-zie-nee-wout-is-in-belgie-wat-mathieu-in-nederland-is

Yeez

Ik tel er ook 3, net zoals in 2020

Yeez

Eerste etappe: Vader echt heel behoorlijk voor zijn eerste rit, oomen stiekem meer van verwacht (nog niet zijn niveau van voor zijn operatie) en leemreize blijft moeite hebben met plaatsing. Reed een keer goed naar voren, maar zat de laatste keer bergop weer veel te ver om nog enigzins iets te kunnen doen/laten zien

kelderfan

Sam Oomen in de top-twintig, maar helaas geen goed resultaat. Wel voor Antwan Tolhoekie.

I Langof

Vrijwel exclusieve Nederlandse Jumbo Visma als geheel teleurstellend in Valenciana. Het is voor iedereen het begin van het seizoen en iederen is ann opbouwen. Dit ziet er niet goed uit voor de vergelijkbaar samengestelde Giro-ploeg.

Rahim Vlasblom
admin

'@I Langof naar wat zit jij te kijken... de 2 kopmannen zijn er niet bij en ik denk niet dat je van Eenkhoorn, Van Emden en Affini had verwacht dat ze bij de eerste 20 zouden zitten in de uitslag, Oomen rijdt denk ik daar waar je hem vooraf had kunnen verwachten. Denk niet dat Tom hiervan in paniek raakt.

AWestie

Het is voor iedereen het begin, maar het ziet er niet goed uit? Een zwaluw maakt nog geen zomer en de helft van de Giroselectie zit maar in Valencia.

S. Morgenstern

De vergelijkbaar samengestelde Giro-ploeg? Oomen rijdt hier bij de eerste twintig, een positie en groepje waarin hij in de Giro ook binnen zou mogen komen. De rest van de aanwezige Giro-ploeg was vandaag niet relevant, behalve dan in hun ondersteunende werk op het vlakke.

YogiBear

'@I Langof Nu niet er bij: Bouwman, Dumoulin, Foss en Harper. Leg eens uit hoe dit een vrijwel identieke selectie is en hoe het deel wat overlapt, op Oomen na, relevant is voor de uitslag op dit type aankomst.

Laatst gewijzigd
AWestie

Vandaag in Valencia is met twee rotondes op het einde plaatsing wel echt essentieel. M'n onderbuik zegt dat Dekker veel te laat ruimte krijgt en op snelheid nog een ereplaats pakt. Treintjessprint wint.

I Langof

'@YogiBear
Ik vergelijk Tom en Foss liever met Almeida, Carapaz en Lopez. De belangrijkste concurrenten zijn er niet. Dus vergelijk ik knechten met knechten:
Sam Oomen zou in Valenciana eigenlijk de ploeg leiden en hij was altijd vergelijkbaar met Antwan. Nu kwam hij samen met Duitse knechten zoals Zwiehoff en Stork. Een van de slechtste resultaten van Eenkhoorn....

S. Morgenstern

Wat is er nu precies mis met de uitslag van Oomen? Kun je dat uitleggen? En zullen we Eenkhoorn dan maar schrappen als klimmer? Blijkbaar nog niet gedaan..

kelderfan

'@S.Morgenstern
Geen woord over Vader? Want die hoorde volgens cyclingmole misschien tot de kanshebbers.

S. Morgenstern

Vader is mooi begonnen toch? Prima uitslag als eerste stap op de weg.

1 2 ... 60 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.