Pcs heeft zelfs de profielen bijgewerkt :) met hoogtmeters en gravelstrook itt touretappe.
Etappe 1 is meteen een hele mooie voor Vader maar komt wellicht wat vroeg in zijn wegcarriere. Met 3100+ hoogtemeters en een leuke finale meteen ook een belangrijke etappe voor het klassement.
De Cyclingmole noemt Vader trouwens ook bij de kanshebbers voor het klassement:
https://cyclingmole.com/2022/01/31/2022-volta-a-la-comunitat-valenciana-overall-preview/
Eerste etappe: Vader echt heel behoorlijk voor zijn eerste rit, oomen stiekem meer van verwacht (nog niet zijn niveau van voor zijn operatie) en leemreize blijft moeite hebben met plaatsing. Reed een keer goed naar voren, maar zat de laatste keer bergop weer veel te ver om nog enigzins iets te kunnen doen/laten zien
'@I Langof naar wat zit jij te kijken... de 2 kopmannen zijn er niet bij en ik denk niet dat je van Eenkhoorn, Van Emden en Affini had verwacht dat ze bij de eerste 20 zouden zitten in de uitslag, Oomen rijdt denk ik daar waar je hem vooraf had kunnen verwachten. Denk niet dat Tom hiervan in paniek raakt.
'@YogiBear
Ik vergelijk Tom en Foss liever met Almeida, Carapaz en Lopez. De belangrijkste concurrenten zijn er niet. Dus vergelijk ik knechten met knechten:
Sam Oomen zou in Valenciana eigenlijk de ploeg leiden en hij was altijd vergelijkbaar met Antwan. Nu kwam hij samen met Duitse knechten zoals Zwiehoff en Stork. Een van de slechtste resultaten van Eenkhoorn....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.