Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 61 ... 349 350
madeinstars

Supergrappig om te zeggen dat hij in een groepje met 'Duitse knechten Stork en Zwiehoff' binnenkomt. Je kan ook zeggen dat hij gewoon in een groepje met Nibali, Ciccone en Tao Geoghegan Hart binnenkomt. Dat klinkt al heel anders.

Alees bij elkaar is het uiteraard geen uitslag om van op de bank te gaan staan, maar het is ook niet slecht. Gewoon een degelijk 6'je voor een eerste koersdag van het jaar.

goldone123

Vader deed het prima, z’n eerste koers toch knap vind ik

AWestie

Dat Cyclingmole Vader op z'n lijstje zet betekent vooral dat hij de potentie van die gast ziet, dus dat TJV zo te zien niet de enige is. Het is alleen niet te zeggen wanneer Vader een uitschieter zou kunnen maken. Zoals ik hem gisteren bergop zag fietsen vond ik positief.

Petje

Naar traksel luisteren is erger dan geen koers

wieler4live

Hopen dat de schade mee valt voor Dekker ...heb zo een gevoel dat er bij de valpartij ook nog Jumbo mannen zaten.

tdola

Ik zie dekker op pcs nog niet in uitslag staan, ook nog niet als dnf

xistnc

Het AK bevat ook nog maar 15 namen. De rest wordt ook (nog?) niet als dnf gegeven.

Edit: intussen is het allemaal bijgewerkt, nu heeft Dekker wel een DNF.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Dekker DNF

TJV94

'@wieler4live verder geen Jumbo mannen gevallen. Van Emden en Leemreize zaten achter de valpartij op 4 km van de meet waardoor ze op 50 seconden zijn binnengekomen.
Dekker inderdaad DNF. Erg jammer, hopen dat het meevalt met het oog op de UAE Tour. Spoeling sprinters wordt wel dunnetjes.

Laatst gewijzigd
TJV94

Ah, vooral schaafwonden valt er op Twitter te lezen. Geeft zelf aan dat het goed gaat en er geen erge blessures zijn.

tdola

Zonde, doel van sprinten hier nu weg.
Toch opvallend als niks ernstig dat ie niet gefinisht is.

Turtlehead

Dekker niet DidNotFall :)

Rahim Vlasblom
admin

'@tdola dat wisten ze waarschijnlijk niet op dat moment... ze zullen waarschijnlijk geen risico hebben willen nemen.

madeinstars

Overigens weer een erg matige uitslag van Oomen. Die komt hier binnen in een groepje met mindere goden als Olivier LeGac en Giovanni Carboni.

Rahim Vlasblom
admin

LOL... die was zeer attent, prima uitslag gereden vandaag weer.

Yeez

Dat was sarcastisch rahim

I Langof

'@madeinstars
Mischen heb jih gelijk en normaal zou Oomen in een groepje met Harr en Ciccone prima binnenkommen.

Maar Geoghegan Hart had op de eerste dag materiaalpech en Ciccone werkte in de laatste klim voor Tolhoek.

Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez... die had ik door hoor.

kelderfan

Jammer dat Dekker is uitgevallen. Kijken hoe 't verder met hem gaat.
Nu kan TJV aanvallen en wordt misschien nog leuk om naar kijken.
Maar Dylan Groenewegen maakt de dag weer goed.

tdola

Wat hebben we aan groenewegen?

Petje

Als Jumbofan kan een Nederlandse overwinning bij een ander team mij niets schelen.

tdola

Idd, leuk voor groenewegen maar als tjv fan niks aan.

https://www.telegraaf.nl/sport/601765621/david-dekker-moet-ronde-van-valencia-verlaten-na-val-flinke-klap-gemaakt

Dizzy en had sowieso 3e etappe niet kunnen rijden zegt dekker.

$kedel

Dat gaat lekker met Dekker en zijn afdalingen.. In 2020 kwam hij ook al goed weg in de babygiro.
Zijn pa hoeft hij nu ook weer niet in alles te volgen ;)
https://www.volkskrant.nl/sport/oud-wielrenner-erik-dekker-over-de-doodsmak-en-dan-toch-gewoon-weer-opstaan~be21dd26/

AWestie

Idd, leuk voor groenewegen maar als tjv fan niks aan.

Interessant, ik vind het nog steeds leuk om te volgen wat Dylan doet en zat gister bij de sprint toch wel een beetje te juichen voor hem. M'n huisgenoot vond het juist stom dat Dylan was verhuist. Hoe staan anderen hier in?

Ik merk dat bijvoorbeeld oud-Jumborenners een streepje bij me voor hebben en denk dus ook dat ik bij een transfer voor Primoz, Wout of wie dan ook zou blijven supporteren. Volgens mij is dat redelijk normaal onder wielervolgers, of niet?

Loek de Rooij

Ik was ook blij met de zege van Dylan, maar dat heb ik zeker niet bij alle vertrekkende renners. De Plus of Bennett bijvoorbeeld zal ik niet meer supporteren.

1 2 ... 61 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.