Supergrappig om te zeggen dat hij in een groepje met 'Duitse knechten Stork en Zwiehoff' binnenkomt. Je kan ook zeggen dat hij gewoon in een groepje met Nibali, Ciccone en Tao Geoghegan Hart binnenkomt. Dat klinkt al heel anders.
Alees bij elkaar is het uiteraard geen uitslag om van op de bank te gaan staan, maar het is ook niet slecht. Gewoon een degelijk 6'je voor een eerste koersdag van het jaar.
'@wieler4live verder geen Jumbo mannen gevallen. Van Emden en Leemreize zaten achter de valpartij op 4 km van de meet waardoor ze op 50 seconden zijn binnengekomen.
Dekker inderdaad DNF. Erg jammer, hopen dat het meevalt met het oog op de UAE Tour. Spoeling sprinters wordt wel dunnetjes.
Interessant, ik vind het nog steeds leuk om te volgen wat Dylan doet en zat gister bij de sprint toch wel een beetje te juichen voor hem. M'n huisgenoot vond het juist stom dat Dylan was verhuist. Hoe staan anderen hier in?
Ik merk dat bijvoorbeeld oud-Jumborenners een streepje bij me voor hebben en denk dus ook dat ik bij een transfer voor Primoz, Wout of wie dan ook zou blijven supporteren. Volgens mij is dat redelijk normaal onder wielervolgers, of niet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.