Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 62 ... 349 350
kelderfan

Ja, dat is voor ieder verschillend. Jongens als Bennett en De Plus volg ik nog steeds. Maar het is grappig, als je renners, die toch veel hebben betekend voor de ontwikkeling van de ploeg niet meer zou mogen benoemen en zeker zo vroeg nog in 't seizoen.

Laatst gewijzigd
Fanny

Ten den heeft zich inmiddels aangesloten bij de TJV renners Dumoulin en Bouwman en maakt elke dag sfeerreportages op zijn korte Instagram-video's. Ook heeft hij al een bezoek gebracht en meegereden met Van de Hoorn, Van het Schip en Hirt die eveneens niet ver uit de buurt zijn in de omgeving van Medellin Columbia.

https://wielerrevue.nl/artikel/472809/dumoulin-bouwman-en-ten-dam-op-avontuur-in-colombia-forel-vissen-en-dikmakende-worst-eten-die-tom-de-giro-gaat-kosten

Michieltje

Tis idd nog wat teleurstellend wat onze mannen in Valencia presteren

madeinstars

Ik vind teleurstellend niet echt het juiste woord. Eerste etappe was een 6,5 en niet meer dan dat, maar gezien de selectie die hier aan de start staat is het ook niet ondermaats of teleurstellend.

Het feit dat Dekker valt en daardoor niet kan sprinten is op zich teleurstellend, maar heeft met presteren niets te maken. Dat is gewoon pech.

Zou leuk zijn als bijvoorbeeld Leemreijze vandaag in de vroege vlucht zou kunnen komen, maar ik verwacht dat QSA het kort houdt, dus meer dan leuk zal het ook niet worden. Benieuwd wat Vader vandaag kan. Oomen verwacht ik gewoon weer tussen plek 10 en 20.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Bedankt voor 't plaatsen. Daar staat ook een artikel over Dylan Groenewegen in. Over zijn zege met als lead-out Luka Mezgec. Die ik ook al eens heb genoemd als lead-out voor Dylan. Maar dat terzijde want ik begreep zijn stap niet, maar nu wordt duidelijk, dat het fietsenmerk Giant erbij betrokken is. Ik dacht Dylan waarom, want andere jongens uit 't team rijden wel eens andere koers. Hij had in de Giro kunnen laten zien, dat hij nog altijd bij de beste sprinters hoort.
@madeinstars
Wat Dekker betreft, die valt wel erg vaak. Vorig seizoen was 't ook raak. Jumbo Visma zou die Spanjaard weer moeten inhuren om het dalen erin te stampen. Naast de hoogtestages is het dalen ook een belangrijk onderdeel.

Fanny

Nog wat mooie sfeerbeelden uit Columbia met TV Telemedellin.

https://telemedellin.tv/tom-dumoulin-entrenar-en-antioquia/469974/
Evt te vertalen in het NL.

@Kelderfan
Volgens mij was die Spanjaard (kan even niet op zijn naam komen) op het laatste trainingskamp voor de renners die overbleven en niet teruggegaan zij naar huis..

Yeez

Die huurt de ploeg nog elk jaar in

AWestie

Valt Dekker erg vaak? Waar is dat op gebaseerd? Ik heb niet zo paraat dat Dekker een beetje ene uilskuiken kan zijn

Laatst gewijzigd
kelderfan

Op de voorlopige startlijst van de Volta ao Algarve em Bicicleta staan Mick van Dijke, Tobias Foss, Robert Gesink. Michel Hessmann, Olav Kooij, Sam Oomen en Timo Roosen onder leiding van Maarten Wynants. Jumbo - Visma {JVW}

Yeez

Oomen in plaats dus van de eerdergenoemde Laporte. Die zal zich wel vol op het openingsweekend en Parijs-Nice richten. Mick en Olav vind ik trouwens een hele mooie combinatie. Die hebben al vaker laten zien hoe je een goede leadout moet doen

@awestie 1 keer eerder in plouay vorig jaar en dat was gelijk hard, dus kelderfan zal dat wel hebben onthouden en denkt nu dat dekker zo’n 2 keer per koers valt

Laatst gewijzigd
wieler4live

Vooral heel erg benieuwd na Kooij hoop dat hij nog een stapje heeft gezet 1ste en 3e etappe zouden in een sprint kunnen eindigen al in die 3de etappe wel erg lastig. Verder denk ik dat Foss op deze korte klimmen net iets te kort gaat komen wel heel benieuwd naar zijn TT. Zie in de Algarve wel meer perspectief dan in Valencia.

Yeez

Vanaf het openingsweekend gaan we pas beginnen ;)

Quesada Quesada

Mocht Dekker teveel schade hebben opgelopen bij de valpartij van gisteren, zal Kooij dan niet naar de UAE tour gaan gezien de sprintkansen daar?

kelderfan

Of zij gaan Tim van Dijke inzetten als sprinter in de UAE of Algarve.

kelderfan

'@Yeez
Ik ga volledig met je mee, dat 't pas begint bij de Omloop. Maar wat vind jij JVW als korte aanduiding van de ploeg.

Primoz Zomirp

'@Fanny
Wieler-Revue artikel grapt dat het Zuid-Amerikaanse eten ervoor zal zorgen dat Tom de Giro verliest.
Misschien zal Tom eigenlijk profiteren van de vrijheid en het verhoogde dopaminegehalte door van iets nieuws te genieten en is dit misschien precies wat hij nodig heeft om goede resultaten te laten zien. Misschien reageert niet iedereen even goed op de Jumbo Visma voeding en controle van alles. Tom en Koen zullen vers terug keren van de hoogtestage en kunnen ons verrassen in de UAE-tour.

kelderfan

Sam Oomen brengt de club weer binnen, maar nu met een 12e. stek. Ook Leemreize zat er dit keer goed bij met een 24e. stek. Dat is niet verkeerd voor deze jongeling uit de "Achterhoek". Sorry @Fanny.
Ik vergeet Vader die vlak na Oomen binnen is gekomen met een 13e. plek in de uitslag.
Dat klinkt weer wat beter, denk ik zomaar.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Vandaag dikke prima en de mannen op niveau ... Wat we er van mogen verwachten

Dave87

3e wedstrijddag ooit van Vader en dan zo presteren is echt wel erg netjes. JV heeft het qua scouting/testen goed voor elkaar, eigenlijk nooit een miskleun.

Etappe 4 is een mooie kans voor een Nijdammetje van Affini.

Petje

Zonder onze toppers zijn we toch maar vulling... maar had niet anders verwacht. Hoewel je hoopt dat Oomen een niveau beter is dan bv top 10 giro jaar...

Borsje

Wat betreft 'vulling': toch maar 'gewoon' 3e in ploegenklassement.

Laatst gewijzigd
YogiBear

'@Petje Je mist hier Foss, Dumoulin, Vingegaard, Roglic, Van Aert, Kuss en Bouwman. Allemaal op dit moment betere klimmers dan Oomen in mijn ogen. Dan is het denk ik niet zo gek dat je toch wat meer vulling bent in zo’n rit.

Murcia

De prestaties van Oomen en Vader zijn voor mij goed in het geval van de eerste en uitstekend bij de tweede. Milan rijdt hier pas zijn eerste echte profkoers en laat zien dat de scouting niet heeft liggen slapen. Sam is een pure tempo klimmer en voor een start in dit seizoen vind ik zijn rijden hier een zeven tot nu toe. Je kon eerlijk gezegd niet veel meer van de ploeg verwachten hier dan dat we tot nog toe hebben gezien en wie weet kan er inderdaad nog een stootje komen van Affini.

Rahim Vlasblom
admin

Ik vind als je 12e en 13e wordt in een etappe als dit dat je dan niet weggezet kan worden als vulling, gewoon prima prestaties voor renners uit de 2e lijn van JV. Ik kan hier prima mee leven.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Vader is de wens van de gedachte.

1 2 ... 62 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.