Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 66 ... 349 350
Fanny

zzz

Fanny

'@Primoz Zomirp
Ja, Dumoulin doet een bijna Bernalletje en dus niet echt slim/snugger.

Dat ze in Colombia erg veel plezier hebben blijkt wel uit de vermakelijke dagelijkse Instagram-Video's van Laurens ten Dam.
Vandaag ook weer een video met Tom Dumoulin, Koen Bouwman, Taco van de Hoorn, Van het Schip en de Spaanse wielrenner Pedro Horillo die 5 jaar bij de Rabobank heeft gereden en dus Ten Dam goed kent.

Murcia

'@Yeez
Heb je gelijk in, men zal daar wat minder snel opkijken van dit gedrag en hier zou je het al niet in je hoofd halen om dit gedrag ten toon te spreiden. Ik zou het helemaal niet erg vinden als de leiding Tom en Koen hierover stevig aanspreekt, het kan gewoon niet.

Michieltje

Ik vind het ook grensoverschrijdend gedrag van Tom en Koen. Kan echt niet

Poeksel

Goud voor Slovenië bij het gemengd schansspringen. Gemiste kans voor Roglic!

Cen Morawec

Ik volg Robert Gesink en Steven Kruijswijk op Instagram, maar ik kon het niet geloven als ik dit filmpje met Jumbo VIsma manen zag. Ik ben zeker dat dit niet representatief mag bekeken voor het hele ploeg. Ik beschouwde Jumbo Visma mannen en vrouwen altijd als bescheiden - kijk hoe aardig is b.v. Marianne Vos.

Toen ik nog in Polen woonde, parkeerde onze bekende voetbalster zijn nieuwe sportauto met clublogo op de gehandicapten-parkeerplaats. Als dit bekend wordt, bood de clubvoorzitter publiekelijk zijn excuseses aan. De voetbalster was voor enkele spelen geschoorst.

Ik gedraag me ook ontspannen op vakanties, en het zou niet schelen als ze dit privé deden en als ze het niet delen op sociaal-media

Het doet me pijn te zien, dat ze bij dit gedrag geel-zwarte truien dragen van "ons team". Ik vind julie Nederlanders soms te tolerant en open, maar hoe kan dit worden getolereerd?

$kedel

Als hij te dicht op de kont zit zou de chauffeur dit aan moeten geven. Hij heeft hier de machtspositie.

Even serieus: dit is wel precies waardoor automoblisten een hekel krijgen aan wielrenners en hier zal Plugge toch niet blij mee zijn.

Rahim Vlasblom
admin

'@Cen geen idee waar je het over hebt nu

Yeez

Hij zal met Kruijswijk en Gesink ongetwijfeld Dumoulin en Bouwman bedoelen

lo squalo dello Stretto

Domme Dumoulin

AWestie

Heeft Marianne Vos al aangegeven in welke koers we haar weer op de weg zien? Gelukkig loopt de vrouwenkalender in het voorjaar niet al over van kleinere koersjes, zodat ze weer helemaal kan landen.

kelderfan

Nee maar Lou Lou van Belle rijdt ook maar twee grote koersen en dan mag de rest de kleinere koersen invullen.

Quesada Quesada

'@AWestie
https://www.cyclingonline.nl/artikel/21655_marianne_vos_start_wegseizoen_in_strade_bianche.html

Strade Bianche dus.

Fanny

Toekomstige jonge Tourwinnaar op oude racefiets gespot in groep Dumoulin met o.a. Uran tijdens trainingsrit in Colombia !
Wederom prachtige beelden dit keer van denk ik Uran.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220208_93003417

Laatst gewijzigd
AWestie

'@kelderfan Ben je contractueel verplicht om elke paar pagina's Lou te noemen? ;)

kelderfan

Nee maar jij vroeg naar welke koersen Marianne ging rijden en quote: "Gelukkig loopt de vrouwenkalender in het voorjaar niet al over van kleinere koersjes." En dan is 't balletje intrappen. Waarom is dat gelukkig, dat de vrouwenkalender niet overloopt van kleinere koersen?
Het lijkt mij juist belangrijk, dat JVW wat kleinere koersen in 't programma opneemt om juist de jongere talenten de kans te geven om zich te ontwikkelen.
Bovendien wil TJV de jonge talenten voorbereiden om de stap naar de grote mannen te maken. En ja juist Lou is zo'n talent toch.

Murcia

Ik heb nog steeds geen bewijs gezien dat de huidige aanpak van de ploeg met betrekking tot het opleiden van talent slechter is. En verder hebben dameswielrennen en het programma van Vos in de post van AWestie niks te maken met de keuzes van de ploeg maar meer om haar de tijd te geven zich optimaal te richten op de grote afspraken. En tenslotte, als men Loe telkens moet noemen zorg dan dat je zijn naam goed spelt. :-)

Petje

'@Cen kap eens met je waanzin! grapje op z'n tijd moet kunnen maar ga niet de achterlijke dwaas uithangen op dit forum

Yeez

'@petje de enige dwaas ben jij met je achterlijke reactie. Volgensmij is zijn reactie op tom en koen die achter een vrachtwagen rijden gericht. Niet op jouw kansloze grap over rare foto’s sturen. Dat je je aangesproken voelt zegt genoeg over jou

Cen Morawec

'@rahimns
ich bedoelde twitter post van Renaud B. waarover deze forum pagina gaat. Ik was verrast om deze actie te zien van mensen in geel zwart.
https://mobile.twitter.com/RenaudB31/status/1490719688615149572

Ik volg Gesink op instagram vanwege zijn mooie foto's en Kruiswijk zit in dezelfde instagram feed. Excuuses voor verwarring.

AWestie

Een paar interessante quotes van Bennett, die in gaat op Jumbo-Visma en UAE:

At Jumbo-Visma, the style changed over the years. By the end we were doing a fair bit of riding two minutes on, two minutes off but still high volume. It was a blanket approach; in other words, it worked for Primoz [Roglic], it worked for Wout [van Aert], so it’ll work for everyone.

Here – so far anyway – it’s been more specific. I’ve been tested twice in the Girona sport-science labs and been analysed to the hilt. And not just VO2max. That’s important. At Jumbo, I undertook numerous VO2 tests and came out in the 90s. But VO2’s overrated as there’s a huge mismatch between VO2 and cycling performance. From the tests I’ve undertaken with UAE, I can see where I fall off the cliff physiologically.

Bovenstaande had ik niet verwacht van TJV: trainingen die maar moeten werken voor iedereen en alleen de meest logische tests. Al was George ook heel blij met hoe Heijboer hem de afgelopen 7 jaar heeft geholpen. Het geeft mij trouwens ook een beter beeld van UAE, waar echt geen dombo's zitten. Of waar louche dingen zouden gebeuren, maar zoals iedereen weet: pas ergens je hand in het vuur steken als het 100% zeker is in het wielrennen.

Als uitsmijter George over de twee Sloveense kemphanen en de teamsterkte:

It’s a privilege shifting between the two best riders in the world when it comes to GC. Mind you, the difference between them is often the difference between the helpers, so I have an important role. I’d say Jumbo-Visma’s a little weaker now and UAE a little stronger.

Alles hier te lezen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Met andere woorden: jv traint op een manier die voor iedereen moet werken, omdat het bij v aert en roglic werkt. En jv doet alleen een vo2max test, terwijl uae het complete plaatje test/onderzoekt.

Zou het echt zo kort door de bocht zijn?

kelderfan

Als je dat zo leest zit er wel degelijk een verschil in het testen. En of dat kort door de bocht is.😒

Yeez

Waardeloze ploeg

Petje

Aangesproken waarop/ waarvoor? wat is dit voor reactie hahahahaha yeezzzz

Laatst gewijzigd
1 2 ... 66 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.