'@Primoz Zomirp
Ja, Dumoulin doet een bijna Bernalletje en dus niet echt slim/snugger.
Dat ze in Colombia erg veel plezier hebben blijkt wel uit de vermakelijke dagelijkse Instagram-Video's van Laurens ten Dam.
Vandaag ook weer een video met Tom Dumoulin, Koen Bouwman, Taco van de Hoorn, Van het Schip en de Spaanse wielrenner Pedro Horillo die 5 jaar bij de Rabobank heeft gereden en dus Ten Dam goed kent.
Ik volg Robert Gesink en Steven Kruijswijk op Instagram, maar ik kon het niet geloven als ik dit filmpje met Jumbo VIsma manen zag. Ik ben zeker dat dit niet representatief mag bekeken voor het hele ploeg. Ik beschouwde Jumbo Visma mannen en vrouwen altijd als bescheiden - kijk hoe aardig is b.v. Marianne Vos.
Toen ik nog in Polen woonde, parkeerde onze bekende voetbalster zijn nieuwe sportauto met clublogo op de gehandicapten-parkeerplaats. Als dit bekend wordt, bood de clubvoorzitter publiekelijk zijn excuseses aan. De voetbalster was voor enkele spelen geschoorst.
Ik gedraag me ook ontspannen op vakanties, en het zou niet schelen als ze dit privé deden en als ze het niet delen op sociaal-media
Het doet me pijn te zien, dat ze bij dit gedrag geel-zwarte truien dragen van "ons team". Ik vind julie Nederlanders soms te tolerant en open, maar hoe kan dit worden getolereerd?
Nee maar jij vroeg naar welke koersen Marianne ging rijden en quote: "Gelukkig loopt de vrouwenkalender in het voorjaar niet al over van kleinere koersjes." En dan is 't balletje intrappen. Waarom is dat gelukkig, dat de vrouwenkalender niet overloopt van kleinere koersen?
Het lijkt mij juist belangrijk, dat JVW wat kleinere koersen in 't programma opneemt om juist de jongere talenten de kans te geven om zich te ontwikkelen.
Bovendien wil TJV de jonge talenten voorbereiden om de stap naar de grote mannen te maken. En ja juist Lou is zo'n talent toch.
Ik heb nog steeds geen bewijs gezien dat de huidige aanpak van de ploeg met betrekking tot het opleiden van talent slechter is. En verder hebben dameswielrennen en het programma van Vos in de post van AWestie niks te maken met de keuzes van de ploeg maar meer om haar de tijd te geven zich optimaal te richten op de grote afspraken. En tenslotte, als men Loe telkens moet noemen zorg dan dat je zijn naam goed spelt. :-)
'@rahimns
ich bedoelde twitter post van Renaud B. waarover deze forum pagina gaat. Ik was verrast om deze actie te zien van mensen in geel zwart.
https://mobile.twitter.com/RenaudB31/status/1490719688615149572
Ik volg Gesink op instagram vanwege zijn mooie foto's en Kruiswijk zit in dezelfde instagram feed. Excuuses voor verwarring.
Een paar interessante quotes van Bennett, die in gaat op Jumbo-Visma en UAE:
Bovenstaande had ik niet verwacht van TJV: trainingen die maar moeten werken voor iedereen en alleen de meest logische tests. Al was George ook heel blij met hoe Heijboer hem de afgelopen 7 jaar heeft geholpen. Het geeft mij trouwens ook een beter beeld van UAE, waar echt geen dombo's zitten. Of waar louche dingen zouden gebeuren, maar zoals iedereen weet: pas ergens je hand in het vuur steken als het 100% zeker is in het wielrennen.
Als uitsmijter George over de twee Sloveense kemphanen en de teamsterkte:
Alles hier te lezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.