Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 67 ... 349 350
AWestie

Na het dieptepunt van de ploeg na Rabobank kwam er elk jaar een nieuw focusthema geloof ik: eten (foodcoach app), kalender (een ingedikt exemplaar) en trainen geloof ik. Het lijkt mij ook stug dat dat thema dan nog zo gemakkelijk geformuleerd is, net als de tests. Ik geloof zeker niet dat de nieuwe aankopen alleen maar VO2max hebben, en dat Bennett misschien gewoon weinig getest is omdat ze wisten wat ze aan hem hadden?

Maar goed, ik kan op dit punt alleen maar even af gaan op George zijn verhaal.

Murcia

George doet hier een klassiek nummertje van het groenere gras aan de overkant. Er is bij TJV bij mijn weten altijd ruimte geweest voor een benadering qua trainen waar individuele sterktes en zwaktes niet slechts worden beantwoord met de trainingsprogramma's van Primoz en Wout aan de rest van de groep. Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat overmoedig om nu al zo de loftrompet te zwaaien over UAE, zeker aangezien Jumbo in het geval van George zo veel gedaan heeft aan die mysterieuze steken die hem zo belemmerden en waarvoor hij ook al aangepast moest trainen. Hij is gegroeid als renner bij TJV maar zat volgens mij duidelijk aan zijn plafond als ronderenner. Dan verwacht ik dus gezien alle euforie in Arabische dienst ook een duidelijk hoger doel als AK renner bij de koersen waar hij wordt uitgespeeld.

Laatst gewijzigd
Primoz Zomirp

Goed dat hij blij is met zijn nieuwe team.

Ik kijk uit naar mooie gevechten met voormalig Jumbo Visma renners. Hij krijgt spoedig de kans om te zien hoe zijn nieuwe trainingsaanpak werkt in vergelijking met Tom in UAE-tor, Tom en Steven in Catalonië....

xistnc

Vooralsnog heeft George geen meter voor UAE gekoerst. The proof of the pudding is in the eating. Als helper van Primoz heeft George niet al te veel verschil kunnen maken, dus wellicht is Jumbo nu juist sterker geworden en UAE zwakker.

AWestie

Nico Dick geeft aan dat JVW Fem van Empel wil aantrekken. Interessant idee!

kelderfan

Ja, dat is zeker een interessant idee, want dan heeft Vos een maatje erbij. Ik hoop alleen, dat zij die Ana van der Meiden niet vergeten, want Backstedt staat in de belangstelling van quickstep.

AWestie

Je hoopt dat JVW Anna van der Meiden niet vergeet, want Backstedt staat in de belangstelling van Quickstep? Echt weer een Kelderfaniaanse zin die ik niet begrijp, want wat heeft Van der Meiden met Backstedt te maken? Bedoel je dat Zoe aan zou sluiten bij NXTG? Moet JVW op termijn Van der Meiden óf Backstedt contracteren of allebei?

Murcia

Fem past perfect bij TJV, ze is in staat om publiciteit te genereren in de cross en MTB maar kan volgens mij ook kijken wat er mogelijk is op de weg. Goede uitstraling en naast Vos een jonger Nederlands speerpunt.

Turtlehead

'@AWestie: het zijn allebei meiden?
Opvolging voor Vos in het veld lijkt me zeker nuttig.

Yeez

Anna vd meijden rijdt al bij cyclingclassnl, opgericht door jv, dus ze zijn niet blind nee

kelderfan

'@AWestie
Hoe zit dat met jou. Ben je blind of zo. Backstedt is ook een hele sterke veldrijdster, die ja aansluit bij NXTG/Quickstep.
Ana van der Meiden is net als Linda Riedmann een groot talent op de weg. Die Riemann is gehaald, maar er is nog niet bekend, dat zij ook wordt overgeheveld naar de vrouwenploeg.

Murcia

'@kelderfan
Waarom die boze toon? Als AWestie moeite heeft om van jouw opmerking dat TJV Anna van der Meijden niet moet vergeten want Backstedt gaat naar QS chocola te maken is dat niet zo raar hoor. Die twee dames hebben geen moer met elkaar te maken aangezien alleen Zoe ook de dubbel cyclocross/weg doet. Ze zijn geen Siamese tweeling die als een package deal komen toch?

Yeez

Talenten van Cyclingclassnl zijn niet gebonden aan jv en mogen dus voor elk team kiezen. Jv heeft het wel opgericht en begeleid deze jonge renners en rensters

kelderfan

'@Murcia
Die Zoe is een megatalent en als Quickstep die juffrouw weet te strikken. dan hebben zij grote vis binnengehaald. Dat ook TJV bezig is om een veldrijdster in te passen, vind ik ook goede zaak. Dan mag ik toch ook wel die Ana benoemen als Nederlands talent op de weg. Als JVW Riedmann haalt, dat is die Ana ook een groot talent om aan te denken.
Wat zeg ik daar mis mee.
@Yeez
Ik zeg toch niet dat zij blind zijn, maar een talent vergeten uit je eigen opleiding is wel echt jammer te noemen.

AWestie

Goedemorgen, @kelderfan. Ik ben helemaal helder, maar het is soms gewoon wat moeilijker om jouw zinnen te volgen omdat je heel veel informatie in 1 zin wil proppen.

Als je als JVW de ambitie hebt om het beste WT-team te worden is het ook niet gek om Anna vd Meiden of Zoe Backstedt op de korrel te hebben, ooit over een x aantal jaar. Dat Zoe zomaar bij NXTG terecht kan komen heb ik geen inschatting van. Als haar plek samenloopt met de Tormans-soap gaat er denk ik nog wel wat tijd overheen voordat we weten waar zij haar opleiding verder gaat volgen.

kelderfan

Het is al middag @AWestie.
Dat je moeite hebt om zoveel informatie tegelijk te lezen, is best mogelijk, maar om dan even te roepen, dat 't echt weer een Kelderfaniaanse zin betreft, vind ik een beetje boel neerbuigend te noemen en daar houd ik niet van.
Als je de media volgt, dan lees je dat Zoe met die ploeg in onderhandeling is.
Dat JVW nu probeert die Van Empel te strikken, kan ik alleen maar toejuichen.

Yeez

'@kelderfan Wie vergeten ze dan? Vd meijden? Die is nog junior en mag dus nog helemaal niet overstappen

AWestie

Het was niet mijn bedoeling neerbuigend te schrijven, excuses. Ik typeerde het als Kelderfaniaans omdat je twee totaal verschillende dingen door signaalwoorden zo aan elkaar verbindt dat ze blijkbaar iets met elkaar te maken hebben (terwijl dat niet is). En dat doe je vaker.

Welke media hebben het over Zoë die naar NXTG gaat? Ik kan het nog niet vinden. En kan je jouw neerbuigende steekjes ook een beetje laten, alvast bedankt.

kelderfan

Jumbo-Visma Opleidingsteam gaat wederom aftrappen in Kroatie en zal niet deelnemen aan de baby-Giro helaas.
Wel komt er Jonge talentengroep, die een afwijkend programma gaan rijden.

Murcia

'@Awestie
Het is geen geheim dat Patrick Zoe graag aan de weinig imponerende stal van NXTG wil toevoegen maar zelf kon ik alleen maar uit haar mond horen dat ze wist van de vele geïnteresseerde ploegen en dat ze samen met haar management Bespoke onder leiding van Emma Wade ( en Pappa Magnus vul ik zelf maar in.) een keuze gaat maken. Als ze wil kan ze overal terecht en is NXTG niet een automatisch vervolg. Er is bij mijn weten ook geen krant of ander medium dat dit beweert.

Yeez

'@kelderfan als je ongelijk hebt reageer je niet meer eh ;)

Petje

Jij ook niet yeezzz

Fanny

De toekomstige TdF winnaar heet Angel David Valencia die samen met Dumoulin een fotokiek maakt.
Even zelf vertalen.
https://www.elcolombiano.com/deportes/ciclismo/este-es-el-nino-que-entreno-con-tom-dumoulin-y-rigoberto-uran-en-antioquia-KG16547508

xistnc

Zelf vertalen? Dan wacht ik wel op het interview in de De Gelderlander.

Michieltje

Onbegrijpelijk dat ze niet in de baby giro verschijnen

1 2 ... 67 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.