Stoppen met testen omdat het nu echt duidelijk is dat iedereen het moet krijgen en omdat het zwaar oneerlijk is allemaal. Zeker in de sport. Dat betekend inderdaad niet dat men onvoorzichtig moet zijn etc. Mondkapje, bubbels etc. is prima.
(en door thuiswerken zie ik alle koers zonder verlof te nemen :) )
Ik denk trouwens dat Dennis de Tirreno gaat rijden en Oomen Paris Nice.
Niet direct Jumbo verdedigen, de ploeg komt zeer tekort in berichtgeving naar haar fans, het begint al met simpele selecties. Trainingskampen, verslagen, duidelijkheid etc Ook met de reden waarom er nu maar 5 meedoen in Portugal. Dit gaat zo al maanden. Ook blessures, daar horen we bijna nooit wat over. Zo blijft alles gissen.
'@rahimns
Nee, we slaan niet door, niet met je eens in dezen.
Korte tekst met uitleg: vanwege close contacts, positieve test, blessure na val, racekak, om volledige ploeg aan UAe te krijgen, vanwege trainigskamp, familieomstandigheden of weet ik veel, zal tjv met 5 ipv de gebruikelijke 7 renners starten is toch niet teveel gevraagd?
Als TJV dit soort summiere info niet kan geven, dan overweeg ik al uberhaubt niet om een of ander plus abonnement te nemen, want als ik nu dit soort basale zaken al niet hoor, dan wordt ik van een plus abonnement ook niet direct warm.
En volgens mij zou dat juist wel wens zijn/aanvullende cashstroom.
Die kritiek op hun gebrek aan communicatie richting de fans gaat natuurlijk wel veel verder dan enkel deze ronde van de Algarve. Het is een trend die naar mijn idee al een tijdje geleden is ingezet en waar ze nu steeds meer in doorslaan.
Voorbeeldje: Neem nou Olav Kooij. Misschien wel het grootste Nederlandse talent dat ze hebben. Er is dit seizoen nog bijna geen seconde aandacht geweest voor die jongen. We weten niet waarom hij niet bij het winterse trainingskamp was(kan je opzich wel gokken, maar goed). We weten niks van zijn programma of doelen dit seizoen. We weten niet waarom hij van voorlopige startlijsten is afgehaald. Niks, nada, noppes.
Nou loopt het wielrennen sowieso al lichtjaren achter op andere sporten qua informatievoorziening richting de fans. Bij welke andere sport moet je bijvoorbeeld uren na afloop wachten op een uitslag(die je dan ook nog vaak via een externe site als PCS moet zoeken).
Het seizoen is nog niet eens begonnen. Straks richting de echte koersen zal er weer genoeg info op gang komen. Beetje geduld. Je hoort van andere ploegen toch ook niks op de gebruikelijke ploegenpresentaties na?
Als ik vergelijk met andere ploegen, is de presence van Jumbo op sociale media en youtube gedurende het seizoen zeker bovengemiddeld.
Wat een vermoeiend gedoe zeg.
Het is gewoon waardeloos. Zeker nu er nog niet veel koers is, is er tijd voor. Ik wil weten wat de jonge talenten gaan rijden, ik wil weten wat er aan de hand is met sommige renners, ik wil planningen van toppers zoals dennis etc etc. Maar genoeg nu door mij over gezegd. Ik blijf Jumbo steunen en ga dit jaar een bidon kopen uit de jumbo visma shop!
Ik denk dat er daadwerkelijk 3 mensen in de wereld zich hier druk om maken en ze zitten alledrie op dit forum. Wonderbaarlijk. Vandaag overigens een mooi verhaal en interview met Hessmann op de site.
Ps: wat let je om ze even een berichtje te sturen op twitter. Misschien krijg je wel reactie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.