'@xevar het is ook niet echt inhoudelijke kritiek, dus dan is inhoudelijke repliek ook lastiger natuurlijk. Jullie mening is dat de ploeg te weinig informatie levert, mijn mening is dat dat wel meevalt,of in ieder geval dat het niet zo'n probleem is.
We zijn allebei niet het too beeld van gratie in discussies,dus ik zou me er niet zo druk om maken en ook niet te holier than thou gaan doen.
Je kunt zo als Xevar de onheilsprofeet uithangen of inderdaad zoals madeinstars opmerkt zien dat Foss weer stappen heeft gemaakt, dat Gesink zijn werk meer dan deed en Staune Mittet als broekie nog bij de beste 35 zat gedurende het grootste deel van de finale. De val van Tobias is kut en ik hoop dat de schade meevalt maar ik ben blij met de progressie die hij heeft gemaakt. Hij oogde minstens zo explosief als types als Gaudu en McNulty zo niet beter, dat kan je meenemen naar de Giro toe maar ook de Strade.
'- Afgebroken trainingskamp in de winter door corona.
- Dekker die besluit een afgrond in te rijden.
- Ploeg die naar huis gaat in Valencia vanwege corona.
- Slechts 5 renners op de been kunnen brengen in de Algarve.
- Hessmann die op zijn plaat gaat in de Algarve.
- Foss die op zijn plaat gaat in de Algarve en zijn klassement daarmee door het putje spoelt.
Maar hou vooral vol dat het geen rampseizoen is tot nu toe. Vermoeiend gedoe zeg.
Let ook op de woorden 'tot nu toe'. Misschien dat Dumoulin de Giro wint, Roglic de Tour en van Aert alle klassiekers en het alsnog een fantastisch seizoen wordt. Of niet, ik ben geen waarzegger.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.