Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 75 ... 349 350
Xevar

Lol, je hebt inhoudelijk nog geen woord gezegd over de meerdere posts hier met dezelfde strekking. Dus over welke repliek heb je het precies?

Murcia

'@madeinstars
Is het ook niet maar het is elke keer hetzelfde liedje met sommigen die alle beslissingen van de ploeg ten negatieve uitleggen wat pas echt vermoeiend is.

Petje

Meer informatie naar de fans...graag. Jumbo mooie ploeg... zeker. Dit forum helpt ons voor extra info... zeker.

Foss en Gesink scherp vandaag.....

madeinstars

Foss zag er scherp uit. Evenepoel zal de boel wel op minuten rijden, als je 'm zo tekeer ziet gaan.

kelderfan

Foss en Gesink zeker bij de les. Foss brengt 't ploegje thuis met een plek net buiten de top-tien.
Herstel, want Tobias is 10e. geworden; dus binnen de top-tien.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@xevar het is ook niet echt inhoudelijke kritiek, dus dan is inhoudelijke repliek ook lastiger natuurlijk. Jullie mening is dat de ploeg te weinig informatie levert, mijn mening is dat dat wel meevalt,of in ieder geval dat het niet zo'n probleem is.

We zijn allebei niet het too beeld van gratie in discussies,dus ik zou me er niet zo druk om maken en ook niet te holier than thou gaan doen.

Yeez

Hessmann schijnbaar had gevallen volgens het race report. Heeft fikse schaafwonden

Yeez

Vader is weer aan zijn training begonnen nadat hij positief had getest op corona. Heeft dus net als Leemreize en Affini in quarantaine gezeten

kelderfan

Koster brengt 't team thuis in de 1e. rit Setmana Valenciana met een 3e, stek. Ook Swinkels komt binnen in de top-tien met een 7e. plaats.🎉

Petje

Als de commentator fus zegt is het dus foss.

Petje

Erg jammer. Maar wat is die evenepoel een naar mannetje zeg gatverdamme

Xevar

Wat een rampseizoen tot nu toe zeg, letterlijk alles wat fout kan gaan, gaat fout.

madeinstars

Dat is balen. Goede nieuws is dat Foss er erg goed uit zag.

Michieltje

Jezus Christus

Murcia

Je kunt zo als Xevar de onheilsprofeet uithangen of inderdaad zoals madeinstars opmerkt zien dat Foss weer stappen heeft gemaakt, dat Gesink zijn werk meer dan deed en Staune Mittet als broekie nog bij de beste 35 zat gedurende het grootste deel van de finale. De val van Tobias is kut en ik hoop dat de schade meevalt maar ik ben blij met de progressie die hij heeft gemaakt. Hij oogde minstens zo explosief als types als Gaudu en McNulty zo niet beter, dat kan je meenemen naar de Giro toe maar ook de Strade.

madeinstars

Zou mooi zijn als de jury nog coulance zou tonen, maar dat zal wel lastig worden met die tijdsverschillen.

madeinstars

Edit: laat maar

Laatst gewijzigd
Murcia

Bij Xevar is het glas niet eens halfvol maar permanent leeg voor wat betreft TJV. In het wedstrijdtopic doet hij net of Foss als een ware suicide bomber links en rechts renners aan het neermaaien was. Een beetje te als je het mij vraagt.

Robert

Wordt de tijd van Foss gecorrigeerd met winnaar ivm de crash?

madeinstars

Hmm, het leek mij vooral ongelukkig

Murcia

'@Robert
Normaal gesproken niet als ik de reglementen bij een etappe met slotklim zo goed heb onthouden.

madeinstars

Nee, op een klim niet. Je kan altiid hopen op coulance, maqr dat is altijd moeilijk als er kleine tijdsverschillen zijn, want er is altijd wel iemand dan ontevreden.

Xevar

'- Afgebroken trainingskamp in de winter door corona.
- Dekker die besluit een afgrond in te rijden.
- Ploeg die naar huis gaat in Valencia vanwege corona.
- Slechts 5 renners op de been kunnen brengen in de Algarve.
- Hessmann die op zijn plaat gaat in de Algarve.
- Foss die op zijn plaat gaat in de Algarve en zijn klassement daarmee door het putje spoelt.

Maar hou vooral vol dat het geen rampseizoen is tot nu toe. Vermoeiend gedoe zeg.
Let ook op de woorden 'tot nu toe'. Misschien dat Dumoulin de Giro wint, Roglic de Tour en van Aert alle klassiekers en het alsnog een fantastisch seizoen wordt. Of niet, ik ben geen waarzegger.

Cycling

'@Madeinstars Ik kan me niet voorstellen dat ploegen gaan klagen als deze renners dezelfde tijd krijgen als de nummer 2. Iedereen weet dat ze zonder val bij de 1e 8 waren geeindigd. Niemand verwacht bergop een sprint voor de overwinning.

Petje

Jumbo heeft pecht tot nu toe... 5e koersdag zijn net begonnen. Foss leek erg goed net als de kleine ploeg en de eerste 5 a 6 kopmannen hebben nog niets gereden dit seizoen. Stilte voor de Jumbostorm dat weet ik zeker.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 75 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.