Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 85 ... 349 350
user27296

......

Laatst gewijzigd
user27296

HALLO

Murcia

Tom heeft niet stilgezeten in Colombia, uitstekende tijd in een korte en vlakke tijdrit. Dit smaakt naar meer!

Petje

Dat zo'n koen de kort jos van emden noemde....heeft hij 3 jaar geen wielren uitslagen gezien... en dat is een commentator. Zegt verder alleen maar dingen die iedereen al weet.

Laatst gewijzigd
lo squalo dello Stretto

Sterk van Tom. Nu nog hopen dat hij het mentaal houdt tot de Giro

Anas

Sterk Tom, vooral omdat ik me kan voorstellen dat hij niet veel werkte zijn TT in Colombia

Yeez

'@rouleur volgensmij hadden ze geen tt fiets mee naar colombia

Yeez

Laporte rijdt geen openingsweekend en blijft langer op de teide met Rohan Dennis. Affini vervangt hem, die zo mooi na het missen vd uae tour wat meer kilometers kan maken.

Landeirovic

Uae gaat Dumoulin en Tjv in de 2 bergritten roken...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op de startlijsten van die 2 Franse koersen aankomend weekend staat Bouwman op de startlijst met Oomen en Mick van Dijke als reserve, aangezien Koen in de UAE rondrijdt en Mick waarschijnlijk dus niet kan starten lijkt het mij vrij aannemelijk dat Sam de 7e renner daar is.

Yeez

'@rahimns Dat gok ik ook.

Anas

Goede prestatie vandaag. Heel goed Tom wie zie de komende dagen met een goed gevoel tegemoet. Ziet er fysiek en mentaal goed uit. Maar ook goed van Jos en Harper die in het klassement blijft staan.

Sjonge Jonge

Landeirovic, het zou ook bijna een schande zijn als UAE in hun thuisronde met deze opstelling niet deze ronde op hun naam schrijven.

goldone123

Helemaal mee eens dit moeten ze gwn winnen met dit team.

AWestie

In deze uitgangspositie mag Tom hopen op het podium?

Landeirovic

Uhm Tom mag er op hopen ja. Maar ik zou zeggen top 5. Ik denk top 3 Pogacar, Yates, Almeida en dan 4 en 5. Vlasov en dumoulin.

Anas

'@aWestie De zwaarste etappe is zaterdag maar we zullen zien hoe het zich morgen al gedraagt ​​dan kunnen we hopen.

$kedel

Misschien kunnen we die Mathias Vacek wel losweken bij Gazprom als onderdeel van het sanctiepakket tegen Rusland. Daar is Wobke vast ook wel voor te porren. Petitietje?

BraboCycling

Wel jammer dat Laporte niet KBK rijdt, denk dat hij daar een prima kans had gemaakt op de overwinning.
Die selectie voor de Franse koersen is wel bizar zeg, met Roglic, Vingegaard, Foss, Kuss, Kruijswijk. Dan kun je de koers wel flink hard maken en moet een overwinning er wel in zitten.

Yeez

Jakobsen en Ewan starten ook in kbk. Die gaat Laporte niet kloppen. Dekker gaat wel starten, dus die mag sprinten.

kelderfan

Quote: Nieuwsblad; "Nooit was het vertrouwen van de Belgische ploegleiders in Wout van Aert zo groot als dit jaar. Letterlijk elke ploegleider ziet hem een topwedstrijd winnen."
Ik kan niet wachten op zaterdag a.s. Ik had Laporte er graag bij gezien, maar hij mag kennelijk langer op hoogte of is hij later begonnen met de hoogtestage.

Yeez

Later begonnen ook. En daardoor langer op de vulkaan

Petje

Hopen op Harper. Maar wat is er in godsnaam met tom

Laatst gewijzigd
AWestie

Nog weinig juichmomentjes geweest inderdaad

madeinstars

Houdt niet over. Hopen dat het 'gewoon' en jour sans was en niet willen pushen in het voorseizoen. De druk op de schouders van Wout neemt toe.

1 2 ... 85 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.