Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 92 ... 349 350
kelderfan

=111

wieler4live

Foss dus ook geveld door covid als ik zijn insta van gisteren mag geloven.

Yeez

Daar heb je gesink zijn close contact

Poeksel

Wat een overtuigende overwinning van Vingegaard in de Drôme classic! En niet bepaald tegen Janneke en Mieke. Duidelijk de sterkste van de dag.

Laatst gewijzigd
Murcia

Die snoert even wat mondjes! Niet veel meer over denk ik van alle 'bezorgde' volgers die de ploeg een trauma wilden aanpraten want hoe KBK ook afloopt de mannen daar laten zien een goede vorm te hebben.

YogiBear

“ Vingegaard wel zorgwekkend slecht ja.” Quote van @Xevar van gisteren. Ben benieuwd wat er vandaag allemaal weer voor doemscenario’s voorJumbo Vismarkt uit zijn toetsenbord komen.

Xevar

'@YogiBear Moet ik nou in elke post gaan benadrukken dat een aantal van jullie hebben écht een ongezonde obsessie met mij hebben? De tering hé.

Vingegaard was gisteren zorgwekkend slecht, en vandaag juist heel goed. Is dat wat je wilde horen?

Murcia

'@Yogibear
Of hij verschijnt even een dagje niet of hij gaat nu zeggen dat deze koers en de tegenstand niks voorstelt. Maakt ook verder niet uit want in beide gevallen staat hij redelijk in zijn hemd. Wat mij deugd doet is dat Jonas ook die punch heeft die de echte toppers hebben. Hij kan dus echt naast het rondewerk ook in dit type ééndagskoersen uit de voeten. Heerlijk dus voor het Waalse werk.

Murcia

Het kan nooit zorgwekkend slecht zijn gisteren als hij vandaag wint, dat is een vergelijking die opgaat in het geval van de bijbelse Lazarus maar toch niet in de realiteit waar we met zijn allen in zitten.

Xevar

'@Murcia
Die reactie is een grap mag ik hopen(of nou ja, ik vrees dat je daadwerkelijk serieus bent). Je kan prima de éne dag rotslecht zijn en de volgende dag superbenen hebben. Talloze voorbeelden daarvan door de decennia heen.

Murcia

'@Xevar
Het is een grap met een serieuze ondertoon, want je verklaring maakt helemaal niet duidelijk waarom het gisteren zorgwekkend was. Nu zeg je dat slechte benen kunnen voorkomen en de andere dag iemand wee het heertje is, maar nogmaals wat maakt het gisteren zorgwekkend?

YogiBear

'@Xevar Wat jij zegt over gisteren is natuurlijk complete onzin. Hij werd gisteren 33e. Als dat al ongelofelijk slecht is, dan ben je één grote drama queen.

Cen Morawec

Prachtig coursen in Frankrijk dit weekend. Was de kopman Roglic zwak, en kon niet mee of liet de ploeg jongeren hun best doen (3de en 1st plek)?
Was dit misschien een beetje hetzelfde in de UAE? Ik bedoel, liet de Dumoulin ook Bouwman en Harper voor hun rekening iets proberen en deed rustig met opzet?

Murcia

Primoz vond het wel best denk ik, hij heeft de focus op P-N. Bij Tom is het een kwestie van niet beter kunnen.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Xevar
Je kunt ook gewoon aangeven dat je er wéér naast zit, net als alle voorgaande keren.

Xevar

Of jullie kunnen toegeven dat ik zowat de enige ben op deze site die daadwerkelijk verstand van wielrennen heeft.

AWestie

De enige met verstand van wielrennen lijkt me stug, maar waarom hier mensen @xevar meteen weer oude uitspraken onder de neus moeten schuiven is ook totaal niet nodig.

Als dit weekend de opmaat is voor het TJV voorjaar wordt het een aantrekkelijk seizoen.

YogiBear

Dat lokt hij gewoon echt zelf compleet uit. Een normale manier van reageren en discussiëren en er zou niet zo gereageerd worden.

xistnc

Het gaat niet om oude uitspraken, het gaat om het terugkerende patroon.

Vier keer de finale gekleurd, twee zeges. Prima weekendje.

Murcia

Als het nu oude uitspraken waren oké maar dit gaat over de afgelopen week en gisteren. Daar mag best op worden teruggekomen vind ik. On topic: Geweldig gereden ook weer in KBK, Laporte redt het net niet maar is een absolute topversterking en de ploeg was ook in de breedte hier prima. Ze rijden de koers pro-actief en dwingen de anderen in de verdediging. Dat het parcours hier wel moet resulteren in een sprint doet niks af aan het hoge niveau van TJV dit weeekeinde.

BraboCycling

Pfoeee wat een koers in KBK van TJV. Enorm knap gereden van Benoot, Nathan en met name Laporte. Daar gaat Van Aert nog veel profijt van hebben!

Jammer dat Dekker er niet meer aan te pas kwam in de sprint. Edit: Was Teunissen, daardoor beter verklaarbaar.

En een dikke chapeau naar Vingegaard, wat een baas!

Laatst gewijzigd
Michieltje

Mooi die Laporte

Laatst gewijzigd
Laatste man

Klasse Vingegaard. Laporte, Nathan en Benoot sterk gekoerst. Jammer dat sprinten in de chaos voor Dekker/Teunissen niet lukte.

Doei Xevar (of al je andere nicks).

Xevar

Vingegaard geeft nota bene zelf aan in het wedstrijdverslag op de site van de ploeg dat hij gisteren niet goed was, maar dat hij zich vandaag weer heel sterk voelde. Precies wat ik zei dus, gaan jullie hier even af zeg, lol.

Laporte ijzersterk vandaag, gaan ze nog veel plezier aan beleven.

Laatst gewijzigd
Murcia

Nogmaals gisteren was je term zorgwekkend, wat was er dan zo zorgwekkend aan diens prestatie. Net als je opmerkingen dat TJV serieuze problemen had omdat ze niet wonnen in Algarve en Valencia. Dus nee, je zei gisteren helemaal niet wat Vingegaard nu zegt want die heeft de term zorgwekkend niet in de mond genomen. De ploeg is buiten Dumoulin bergop vol op de afspraak en het zou je sieren als je dat zou kunnen toegeven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 92 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.