Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 95 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie ze hebben die fiets vorig jaar al getest tijdens de Waalse Pijl oa, Gesink deed ook zijn trainingen regelmatig op de nieuwe fiets.

AWestie

Ik had de rest van het HLN artikel nog helemaal niet gelezen ja, maar gelukkig zag ik ook al wat terug op IDL. Die persoonlijkheidstesten zitten ondertussen wel ingebed in sportploegen hoop ik. Ik haak vooral aan op hoe ze dus soort van automatisch aan teambuilding gingen doen, maar die weelde heeft niet ieder team. Je kan niet zomaar een hele klassiekerkern op hoogte zetten. Zonneveld zei ook al bij Sporza dat ze echt niet QSA kopiëren, al zie ik wel vergelijkbare lijnen van toen Boonen op z'n hoogtepunt zat. Pre-wolfpack dus eigenlijk.

AWestie

'@rahimns Kijk daar gaat mijn beperkte blik op fietsen. De media die over de S5 berichten zeggen dat alleen niet, is dit dus echt niet een ander apparaat?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AWestie nee in ieder geval niet het frame, het zou kunnen dat er nu bv een ander stuur op zit, maar in de basis is dit de S5 die ze vorig jaar getest hebben, was dat frame met die aparte livery.

AWestie

Oh oké, dank! Hier nog een mooi artikel om het verschil te laten zien tov het vorige exemplaar: https://cyclingtips.com/2022/02/2022-cervelo-s5-hiding-in-plain-sight/

TJV blijkt ook een van de weinige teams te zijn die wat betreft de nieuwe Shimano groepsets alles op orde heeft. DSM heeft dat voorlopig alleen bij de dames geregeld bijvoorbeeld: https://www.cyclingnews.com/features/five-tech-conclusions-from-opening-weekend/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De voorpagina is bijgewerkt met de kennis die er op dit moment is.

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

'@rahimns Eenkhoorn kun je voorlopig toevoegen aan de volgende koersen:
Ronde van Drenthe, Denain, De Panne, E3, Gent-Wevelgem en Dwars door Vlaanderen.
Bron: deleadout.com

Yeez

Vd sande rijdt msr

Xevar

Hagenes is de volgende die zonder uitleg van de startlijsten is gehaald. Tsja..

S. Morgenstern

Nee toch, waar gaat dit heen?!

Laatst gewijzigd
madeinstars

Hmm, dan kunnen we de ploeg wel opdoeken helaas.

Murcia

Duistere krachten zijn aan het werk en dit is weer een bewijs dat het seizoen tot mislukken gedoemd is.

kelderfan

In Le Samyn zag ik Hessmann, Van Belle en Pluimers het vuile werk voor JV opknappen. De grote jongens heb ik helaas niet gezien. Of dat moet leiden tot een mislukt seizoen hoop ik toch te moeten betwijfelen. Hmmm😎

Yeez

Hessmann is nog gevallen en heeft waarschijnlijk een sleutelbeenbreuk

Murcia

Van Belle had toch gewoon met zijn kwaliteiten in de kopgroep moeten zitten? Voor straf dan maar de Ronde van Drenthe rijden met Tom😉 On topic, Eenkhoorn zou wat mij betreft nu zo ver mogen zijn dat hij in een kopgroep als deze mee moet zitten. Dekker zal de gevolgen van Corona nog wel met zich meedragen maar er zal wel verbetering moeten komen in dit seizoen want anders lijkt een verlenging ver weg. Hessmann is pure pech en zwaar klote voor die jongen want hij is goed uit de startblokken gekomen.

kelderfan

Dat is zeker zwaar klote voor Hessmann, die goed bezig was om met die andere pechvogel Oliver Naesen de forcing te doen om de kopgroep te vormen. Hij was opeens weg en dan zal die valpartij wel de oorzaak zijn.

Michieltje

Lekker weer die non communicatie van JV

AWestie

Volgens mij zijn ze best duidelijk: op het beslissende moment zaten ze verkeerd en tussen de auto's. Veel pech en achter de feiten aanlopen. Waar zien jullie dat Hagenes z'n agenda is leeggemaakt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hagenes stond op de voorlopige startlijst voor Trofej Umag maar dus nu niet meer. Ze starten ook met een renner minder.

kelderfan

Dat met 1 man minder rijden wordt toch geen vaste gewoonte, mag ik hopen.

Michieltje

En over een paar maanden komt de ploegleiding van het Development team tot de pijnlijke conclusie dat ze hun renners te weinig koersen hebben kunnen aanbieden en slaan ze zichzelf voor het hoofd dat ze de Baby Giro hebben gecanceld

Murcia

Vind het zo een vaart nog niet lopen, alle ploegen zitten met veel covid gerelateerde afmeldingen en dit is iets waar ze als profsport doorheen moeten. Gezien de ontwikkelingen niet zo heel ver bij ons vandaan lukt het mij simpelweg niet om in de stress te schieten over een missende Hagenes. Ik weet het, een geweldige dooddoener maar ik kan mijn aandacht moeilijk bij de sport houden.

kelderfan

Mee eens @Michiel, dat is een gemiste kans voor mannen als Staune om die baby-giro niet op te nemen.
Dat komt ook omdat 't Development Team kleiner in aantal is geworden en waarom, want er staan toch een paar leuke jonge talenten in de wacht. Maar dat is ook zo bij 't damesteam, die nu wel WT zijn geworden, maar daar is alleen Coryn Labecki als versterking bijgekomen. Die hebben ook al problemen om een voltallig team op te stellen.

Michieltje

Ik herken wel wat Murcia zegt. Ik ben wat bozig, sneller geëmotioneerd ook op allerlei vlakken.

En wat dacht je van Archie Ryan, Kelderfan? Ik mag toch aannemen dat hij wel in Kroatië start

Laatst gewijzigd
Murcia

'@kelderfan
De sterkste damesploeg van dit moment SD Worx heeft net zoveel dames onder contract als Jumbo-Visma dus dan gaat je argument om meer rensters te contracteren wel een beetje mank denk ik en verder zijn er al 4 jongens in de World Tour ploeg die gewoon wedstrijden met het Develeopment Team kunnen en misschien zullen meerijden dus een tekort aan renners is er ook daar niet. Een groep van 41 renners (WT+ Development) in totaal lijkt mij ruim genoeg om het programma te kunnen rijden.

@Michiel
Klopt als een bus, ik heb een veel korter lontje nu zoals Mevr.Murcia mij al duidelijk liet weten en ben ook tegen collega's onredelijker de afgelopen dagen. Soort machteloze woede, maar ja we moeten door.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 95 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.