Ja Benoot moet met zijn vorm wel meedoen in de finale. Maar Alaphilippe en misschien wel Pogacar zijn de favorieten.
Ik hoop dat Dumoulin zich gaat revancheren in deze koers. Ik had alleen Sam Oomen toegevoegd, want die kan dit werk ook goed verteren. En een mooie kans voor Vader om zich te meten met o.a. Thomas Pidcock.
'@Michiel wel een beetje raar om zo te klagen over gebrek aan communicatie vanuit de ploeg, maar dan niet Twitter gebruiken, wat zo'n beetje het meest voor de hand liggende communicatiemiddel van de ploeg is. Verwacht je dat ze je met elk nieuwsfeitje een persoonlijk belletje geven?
'@Michiel
Gisteren Markus 2e. in een tijdrit achter Van Dijk. Ik weet niet of de ploeg dat wel of niet heeft gecommuniceerd.
@Yeez
Volgens mij heeft de ploeg te weinig ploeggenoten, want nu weer met 6 renners. Bij de damesploeg hebben zij geen probleem, want dan zijn zij voltallig. Dat komt ook niet al te vaak voor.
Wat is er met Sam Oomen aan de hand?
De trein voor Kooij is een beetje bij elkaar geraapt hoor, maar kan werken.
Er is wel echt een kleine aanpassing geweest in wat de ploeg op de site zet tegenwoordig, maar om nu zelfs op de DevTeam zaken te gaan nuilen. Nah. Vroeger was het meer en ik weet niet hoe het bij jullie zit maar de links zijn nu standaard ingesteld op Engels verslag/commentaar. Dat dat bij het DevTeam wat summierder is maakt mij weinig uit hoor, misschien komt dat wat meer in stapjes. Bijvoorbeeld na hun weekje Kroatië.
TJV is sowieso bezig met risicospreiding voor alle grote rondes. Giro is het Foss en TD, Tour dito twee kopmannen. En qua rolverdeling in 'eerste' en 'tweede' kopman lijkt het me ook weinig discussie in beide rondes. Op zich wel veilig idee dat TD nu covid oploopt want de kans dat hij het in de giro dan krijgt is heel stuk minimaler geworden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.