'@yogibear welk ongelijk zou ik moeten toegeven, de eerste berichtgeving heden was toch dat Dumoulin niet fit zou zijn en pijn in zijn rug zou hebben ? Daarna kwam de update dat hij een coronabesmetting zou hebben opgelopen, hetgeen ik afdoe als/vergelijk met een verkoudheid. Meer hoef je erniet van te maken. Blijkbaar heeft Dumoulin een zwak gestel.
'@Skylimit Volgens Tankink had hij in de UAE tour last van zijn rug en kon daarom moeilijk klimmen... blijkbaar was dat probleem over want anders zou hij niet gestart zijn in de Strade waar je continue moet aanzetten. Alleen kreeg hij hier dus een positieve uitslag op een Covid test en kan dus daardoor hier niet van start. Hopelijk verduidelijkt dit het enigszins.
Ik houd niet van salaris discusie onder het stukje warom Dumoulin niet aan de slag mag op Strade Bianche en "beterschap Tom".
Als je te vaak ziek bent, verlengt je werkgever je contract gewoon niet, maar nooit ga een werkgever een vast contract ontbinden.
Maar, als jullie zo veel over zijn contract en salaris schrijven. Is het ergens publiek te vinden wat renners betaald krijgen? Is het een fix salaris + performance bonus? Wetten jullie wat Dumoulin krigt in vergelijking met collegas binnen zijn ploeg en in vergelijking met anderen Nederlandse renners of met andere racers die 1 jaar of 5 jaar geleden grote rondes wonnen.
Kuss is in ieder geval nog relatief dicht geëindigd op plek 31 op ruim 4 minuten, dus dat zal wel meevallen qua schade.
Mocht Benoot niet kunnen starten in de Tirreno dan lijkt Vader me de ideale vervanger. Hij is toch al in Italië en het past prima in zijn programma met daarna ook nog de Coppi e Bartali.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.