Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 99 ... 349 350
AWestie

Nuilen is Nijmeegs. Iets in de trant van blijven doorzeuren, dan kom ik graag met een toegift.

Michieltje

Volgens mij ben jij dan aan het nuilen als je na een uur nog ff komt krabben, terwijl ik gewoon een discrepantie aantoon in de communicatie. Hopelijk lucht het op

AWestie

En ik ga voor een deel mee in die discrepantie, maar zet het minder zwaar aan. Met dit weer ben ik altijd opgelucht, straks lekker nog een rondje maken.

Michieltje

Zwaar? Dan denk ik dat je me verwart met Xevar šŸ˜

Snap ik en dan heb je binnenkort ook nog de vierdaagse. Wat een weelde

skylimit

Even terug naar de nieuwsflitsen van deze dag; Heeft Dumoulin nu rugklachten en daar overheen een coronobesmetting gekregen ?

YogiBear

'@skylimit Je vergeet even dat hij volgens jouw eigen woorden ook nog een verkoudheid tussendoor heeft. Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je ernaast zat, het niet begrepen hebt en toe moet geven dat je ongelijk had. Maar goed, sprookjes bestaan niet.

skylimit

'@yogibear welk ongelijk zou ik moeten toegeven, de eerste berichtgeving heden was toch dat Dumoulin niet fit zou zijn en pijn in zijn rug zou hebben ? Daarna kwam de update dat hij een coronabesmetting zou hebben opgelopen, hetgeen ik afdoe als/vergelijk met een verkoudheid. Meer hoef je erniet van te maken. Blijkbaar heeft Dumoulin een zwak gestel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Skylimit Volgens Tankink had hij in de UAE tour last van zijn rug en kon daarom moeilijk klimmen... blijkbaar was dat probleem over want anders zou hij niet gestart zijn in de Strade waar je continue moet aanzetten. Alleen kreeg hij hier dus een positieve uitslag op een Covid test en kan dus daardoor hier niet van start. Hopelijk verduidelijkt dit het enigszins.

Cen Morawec

Ik houd niet van salaris discusie onder het stukje warom Dumoulin niet aan de slag mag op Strade Bianche en "beterschap Tom".

Als je te vaak ziek bent, verlengt je werkgever je contract gewoon niet, maar nooit ga een werkgever een vast contract ontbinden.

Maar, als jullie zo veel over zijn contract en salaris schrijven. Is het ergens publiek te vinden wat renners betaald krijgen? Is het een fix salaris + performance bonus? Wetten jullie wat Dumoulin krigt in vergelijking met collegas binnen zijn ploeg en in vergelijking met anderen Nederlandse renners of met andere racers die 1 jaar of 5 jaar geleden grote rondes wonnen.

kelderfan

Leuk dat Marianne Vos 7e.wordt in haar 1e. koers van 't jaar. šŸŽ‰
Maar een Belgische wint en is dat een voorteken.

Yeez

Wat zuur zeg. Rij je als benoot zijnde helemaal voorin en dan vallen ze voor je. Zag hem podium rijden vandaag. Hopelijk valt het mee

tdola

Idd balen voor benoot, kon er niks aan doen. Hopelijk valt t mee en geen breuken oid. Ook belangrijk voor tirreno als helper vingegaard.
Wrs eind vd dag meer duidelijkheid?

Michieltje

Hij maakte een lelijke schuiver. Reed over Vermeersch heen volgens mij. Is dat niet die renner waar Van Emden zo goed mee bevriend is?

Laatst gewijzigd
AWestie

Milan en Sepp moeten nog een beetje de meubelen redden denk ik maar. Jammer voor de koers zo'n grote val.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kuss zat nog achter groepje Flip uurtje geleden, nu goed voorin

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ja, Kuss erg sterk hoor. Vorige week en France ook al. Ik hoop een dikke top 10 notering vandaag. Hij lijkt fysiek ook wat minder fragiel eruit te zien. Lijkt wat sterker in zā€™n bouw.

Le Professeur

En toen ging Kuss ook onderuit. Het zit nou niet bepaald mee zeg.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

En daarmee dus ook 2 vd 7 van je Tirreno ploeg die zeer waarschijnlijk niet kunnen deelnemen... Het zit TJV niet mee vandaag.

tdola

Is dat zo? Heb val kuss niet gezien. Hoe erg is het met benoot een kuss? Afwachten maar.....

Le Professeur

Val Kuss was niet in beeld, en ook niet bekend of ie uberhaupt nog rondrijdt.

Quesada Quesada

Wat een pechdag. Snel vergeten en hopen dat de schade meevalt.

kelderfan

Oei, oei, dat is geen goede dag voor JV; dat wordt nog een lange inhaalslag om UAE en Quickstep bij te benen.

Le Professeur

Kuss is in ieder geval nog relatief dicht geƫindigd op plek 31 op ruim 4 minuten, dus dat zal wel meevallen qua schade.

Mocht Benoot niet kunnen starten in de Tirreno dan lijkt Vader me de ideale vervanger. Hij is toch al in Italiƫ en het past prima in zijn programma met daarna ook nog de Coppi e Bartali.

kelderfan

Gelukkig is Kuss weer op de fiets geklommen en brengt JV thuis. Helaas wel als 31e.

Canabliz

Vermeesch rijdt weer eens wat renners van de weg. Echt balen

1 2 ... 99 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.