Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 196 ... 273 274
Fietsbel

Iemand die me kan helpen? Zit met Dest, die naar de tribune gaat. Wolfe of Widell naar de basis?

Peli

1.647 punten, een klimmetje naar plek 356 algemeen, gouden bekertje, Santi weer gescoord, Pavlidis hattrick, Twente 2 tegengoals, Ajax wรจรจr niet gewonnen.

Mooi weekendje zo.

RvhC74

Hoeveel weken/maanden ligt Gimenez er nu uit ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿคช๐Ÿคช๐Ÿคช

Peli

Ik gok op nul @RvhC74

Ketjap Manis

Gimenez of Pavlidis capo?

Sies

Programma van Pavlidis lijkt me een stuk makkelijker, dus ik ga voor hem! Een ludieke actie en Bas Kuijpers kiezen kan ook nog natuurlijk :)

Scoritop

Ik zie Feyenoord wel winnen bij Twente, maar niet perse nodig om Gimenez te cappen

RvhC74

Nou mijn Eagles captain Rommens liet het afweten.

Berghuis toch nog assistent tijdens inhaal duel

Voor komende weekend iig weer een middenvelder

RvhC74

Omdat er niemand meer reageert ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ toch hier een reactie. Eindelijk een keer een misser van Gimenez met vele captain keuzes. Aardig van geprofiteerd en stap voor stap de weg omhoog inzetten maar

Peli

Had onder meer door captain Santi inderdaad een matige weekscore, 683 punten.
Net boven het gemiddelde dus. Kost me welgeteld een 0% daling en sta dus nog op een keurige 633e plek algemeen, op 98,7%.

Wel leuk weekend voor de mensen die Gimenez niet hebben, die kunnen nu een weekje denken dat ze ook daadwerkelijk aan gaan haken ;-)

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Hier ook Santi captain, maar toch een stijging van 1% van 96,8 naar 97,8. Voornamelijk dankzij Schouten, Dest, Veerman, Lozano en Steijn. Kitolano bank.

Scoritop

Iemand al zin om over de tweede seizoenshelft te sparren?

BlingSagan

Uiteraard !
Zouden de prijzen van PSV nog stijgen en blijven de prijzen van Ajax te hoog ?

Peli

Nee.

Scoritop

Denk dat PSV niet te hoog zullen zijn, maar denk toch wel dat Ajax prijzen beetje zelfde als AZ/Twente worden. Uitzonderingen zoals Bergwijn, Berghuis en Brobbey daargelaten. Dus eigenlijk wat Peli zegt ;-)

Al iemand bezig om de speelschema's naast elkaar te leggen om te kijken van welke club je af moet blijven? Ik zelf zou dus eerder voor Twente gaan dan voor AZ.

Benzardi

De grote 3 in de voorhoeden word een probleem.

Willempie94
Benzardi
#4891
De grote 3 in de voorhoeden word een probleem.

Ik vind Gimenez & pavlidis al een probleem..

RvhC74

Inderdaad heb ik ook gekeken naar de mogelijkheden na de winterstop 

Het is nog een hele uitdaging om een beetje fatsoenlijk elftal neer te zetten. 

team met Gimenez en Pavildis is mogelijk maar mogelijkheden voor het elftal is wel beperkt dan.

Wat mij beetje tegenstaat dat de prijzen van spelers behoorlijk omhoog gaan maar het budget steeds beperkter/minder wordt.

het kan wel zijn dat je veel meer keuzes moet maken maar moet ook leuk blijven. Je kan ook de regels veranderen door max 2 spelers van een club te nemen. Dan moet je met ruimer budget meer keuzes maken. 

de puzzel is iig begonnen 

Willempie94

Als ik PSV zo zie spelen dan wil ik daar toch wel een aantal spelers van, maar dat is zeker in combinatie met Gimenez wel een hele dure.. maar ik vermoed dat dat wel eens de doorslag kan gaan geven.

KippA

๐Ÿ˜Š De grote puzzel is weer begonnen! Succes!

Valvuillerdemoz

Goh, als ik mijn oude team terug wil nu Scorito het heeft leeggekieperd kom ik nog 7 plekken tekort. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?!.

Als je spelers duurder maakt wil ik mijn budget ook navenant verhoogd zien met die waardestijging. Dan lijkt het tenminste nog een beetje op een managerspel. Zal wat zijn als dit in het echt ook zo gaat. Je doet goede aankopen die het ook goed doen in de eerste seizoenshelft en vervolgens worden als beloning al je spelers weggekocht en je kan vervolgens ook nog eens niet profiteren van je winst,  nee  voor hetzelfde budget als waarmee je bent begonnen mag je allemaal  nieuwe spelers  gaan halen die ook nog eens allemaal duurder zijn geworden. 

Punct
Valvuillerdemoz
#4896
Goh, als ik mijn oude team terug wil nu Scorito het heeft leeggekieperd kom ik nog 7 plekken tekort....

Ik denk dat het idee is als dat NIET gebeurt en iedereen al heeft kunnen zien welke spelers punten pakken en welke ploegen goed presteren, je erg veel dezelfde teams krijgt voor de tweede helft. 

Dus je kunt je weer onderscheiden door op basis van je inzicht juist de ongepolijste pareltjes te kiezen.

Valvuillerdemoz
Punct
#4897
Ik denk dat het idee is als dat NIET gebeurt en iedereen al heeft kunnen zien welke spelers punten p...

Ja dat zal wel moeten, maar de ongepolijste pareltjes zijn inmiddels in de eerste seizoenshelft ongeveer allemaal wel gepolijst en  dus ook in prijs verdubbeld.

Sies

Het mooiste zou zijn als de waardestijging per team het budget zou bepalen. Dus als jij veel spelers hebt die meer waard zijn geworden, je dus ook meer budget hebt dan de teams met spelers die minder waard zijn geworden. 

Gewoon het team laten staan met de nieuwe waardes en vanuit daar iemand wijzigingen laten maken.

Valvuillerdemoz
Sies
#4899
Het mooiste zou zijn als de waardestijging per team het budget zou bepalen. Dus als jij veel spelers...

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ๐Ÿ˜

1 2 ... 196 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.