Waarom zou je Twente spelers kiezen als PSV en Feyenoord een makkelijkere wedstrijd hebben en vrij gegarandeerd gaan winnen? BIj Twente-AZ durf ik niet te zeggen wie er gaat winnen.
Ik heb er in ieder geval geen in m'n team voor komend weekend en ook nooit overwogen.
De puzzel voor dit weekend is gelegd, eindelijk....
En ik ben er dusdanig tevreden over (maar dat is wel vaker vooraf 🙄), dat ik het ook lekker zo ga laten tot 20:00 uur vanavond.
Ben uiteindelijk tóch maar voor 3-5-2 gegaan.
Dat betekent dat ik Brobbey dus weer gedropped heb en met nul Ajacieden zal aantreden.
Een bank met 4x Volendam (waarvan er 2 misschien/waarschijnlijk niet mee zullen doen dit weekend) vond ik toch net even te karig. Al helemaal omdat ik eigenlijk winst voor Almere City verwacht.
Het gaat dan wel 'slechts' over bankpunten die maar de helft opleveren, maar ook daar vallen genoeg punten te pakken.
Ik deel mijn volledig team voor deze speelronde wel zodra RKC en Heracles hebben afgetrapt.
Mijn team voor deze ronde: Vaessen, Geertruida-Dest-Mbuyamba, Stengs-Timber-Veerman-Til, de Jong (C)-Giminez en Manhoef. Bank: Backhaus, van Zwam, Niemeyer en Zeefuik. Twente-AZ: 2-1. Jammer dat je in deze fase de andere teams niet kunt, lijkt me geen bezwaar als deze "open" staan tot de laatste ronde voor de transferdeadline.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.