Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 202 ... 273 274
Willempie94

En daarbij staat Neghli vaak rechtsbuiten opgesteld, dus ik snap e'm wel!

 

Peli
Sies
#5024
@Peli ik kan me redelijk vinden in jouw keuzes, vraag me alleen af waarom Neghli boven Kitolano. Is...

Omdat Neghli bij Sparta als rechtsbuiten speelt (grotere kans op goals/assists dan Kitolano) en in het spel als middenvelder.

Sies
Peli
#5027
Omdat Neghli bij Sparta als rechtsbuiten speelt (grotere kans op goals/assists dan Kitolano) en in h...

Dat vind ik best een goede reden! :)

Ab Normaal

De vraag is alleen of Neghli blijft spelen met die nieuwe aankoop van Sparta er bij.

Ik had Neghli in de eerste seizoenshelft. Was niet slecht, maar ook geen gweldige keuze gebleken.

Sies

Sam lammers inmiddels toegevegd, 2,5 miljoen. Ik vind hem wel interessant, maar twijfel wel of ik hem 2,5 milj waard vind

BarryE1

Dat is dan niet zo heel erg aantrekkelijk geprijsd

Scoritop

2,5 voor Lammers is veel te duur. 

mijn team voor dit weekend:

4x PSV
4x Feyenoord
2x RKC
1x FC Utrecht

BartB
Sies
#5030
Sam lammers inmiddels toegevegd, 2,5 miljoen. Ik vind hem wel interessant, maar twijfel wel of ik he...

Voor dat bedrag zal ie een zeer lage pickrate gaan krijgen....

Limburgg

Is er niemand die voor Twente spelers gaat komend weekend ?

BartB
Limburgg
#5034
Is er niemand die voor Twente spelers gaat komend weekend ?

Waarom zou je Twente spelers kiezen als PSV en Feyenoord een makkelijkere wedstrijd hebben en vrij gegarandeerd gaan winnen? BIj Twente-AZ durf ik niet te zeggen wie er gaat winnen.

Ik heb er in ieder geval geen in m'n team voor komend weekend en ook nooit overwogen.

Laatst gewijzigd
Peli
Limburgg
#5034
Is er niemand die voor Twente spelers gaat komend weekend ?

Nee, natuurlijk niet.

Scoritop

Als Scorito slim is maken ze Seuntjes straks 1,5 M en middenvelder bij RKC ;)

Limburgg
BartB
#5035
Waarom zou je Twente spelers kiezen als PSV en Feyenoord een makkelijkere wedstrijd hebben en vrij g...

Duidelijk , voor mijn gevoel gaat Twente dit wel winnen , ik twijfelde even om Steijn erin te zetten, maar inderdaad een betere keuze om voor PSVers en Feyenoorders te gaan. 

BartB
Limburgg
#5038
Duidelijk , voor mijn gevoel gaat Twente dit wel winnen , ik twijfelde even om Steijn erin te zetten...

Dat denk ik ook wel... maar in deze ronde waarin je nog geen definitief nodig hebt zou ik zeker geen Twente nemen

BartB

Iemand enig idee waarom Brenet 3,5 miljoen moet kosten? Nu gaat toch niemand die gok nemen. Als ze Brenet nou 2 miljoen hadden gemaakt ofzo zouden nog best veel mensen 'm overwegen denk ik...

Timber

Neghli heeft overigens nog steeds een hamstringblessure, dus die zal er niet bij zijn.

steven20

Hier ook weer aan de puzzel voor speelronde 17. Welke RKC'ers zijn interessant voor vanavond? Vaessen, Meijers of Kramer? Wel interessante ploeg om iemand van mee te nemen. Zeker omdat je de opstelling kunt zien.

Chef83

Ik heb van rkc 2 basis 2bank😃

Peli

De puzzel voor dit weekend is gelegd, eindelijk....

En ik ben er dusdanig tevreden over (maar dat is wel vaker vooraf 🙄), dat ik het ook lekker zo ga laten tot 20:00 uur vanavond.

Ben uiteindelijk tóch maar voor 3-5-2 gegaan.
Dat betekent dat ik Brobbey dus weer gedropped heb en met nul Ajacieden zal aantreden.

Een bank met 4x Volendam (waarvan er 2 misschien/waarschijnlijk niet mee zullen doen dit weekend) vond ik toch net even te karig. Al helemaal omdat ik eigenlijk winst voor Almere City verwacht.
Het gaat dan wel 'slechts' over bankpunten die maar de helft opleveren, maar ook daar vallen genoeg punten te pakken.

Ik deel mijn volledig team voor deze speelronde wel zodra RKC en Heracles hebben afgetrapt.

Limburgg

Ik ben wel benieuwd voor welke keepers jullie gegaan zijn voor deze eerste ronde...

Drollema
Ruhs49
#5021
Een paar leuke dilemma's op de donderdagavond: Ramalho of Hancko Saibari of Tillman Kitolano of N...

Saibari is inactief door de Africa Cup.

Peli
Drollema
#5046
Saibari is inactief door de Africa Cup.

Klopt. Hopen dat Marokko snel klaar is, dan mist Saibari weinig tot geen potjes na de 3 proefronden.

Hay

Mijn team voor deze ronde: Vaessen, Geertruida-Dest-Mbuyamba, Stengs-Timber-Veerman-Til, de Jong (C)-Giminez en Manhoef. Bank: Backhaus, van Zwam, Niemeyer en Zeefuik. Twente-AZ: 2-1. Jammer dat je in deze fase de andere teams niet kunt, lijkt me geen bezwaar als deze "open" staan tot de laatste ronde voor de transferdeadline.

Peli

Zo, daahaag winterstop. Hallo foehbel! ⚽️

Vaessen

Dest + Hancko + El Karouani 

Til (C) + Stengs + Jensen + Timber + Tillman 

Luuk de Jong + Gimenez 

Bank: Bakker + Warmerdam + Namli + Kramer 

 

Laatst gewijzigd
Drollema
Peli
#5047
Klopt. Hopen dat Marokko snel klaar is, dan mist Saibari weinig tot geen potjes na de 3 proefronden.

Vind hem te duur voor iemand die geen gegarandeerde basisplaats heeft. Bij PSV wisselen ze sowieso meer dan bij de gemiddelde andere club.

1 2 ... 202 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.