75% maar. Dat maakt het voor mij extra lastig deze tweede helft. Ik moet namelijk opnieuw risico's gaan nemen om omhoog te komen maar wil niet weer in zo'n situatie komen dat ik met 5 spelers in m'n team zit die niet eens in de basis staan.
Sosa is dus misschien zo'n gok die ik wel kan overwegen. Maar ik vind 'm dan juist wel weer aan de dure kant om op te gokken. Voor dat geld kun je ook een Wolfe van AZ of Kuipers van Go Ahead kopen. Die hebben beide meer dan 1000 punten gepakt in de eerste seizoenshelft.
Verkeerd gegokt met Lingr, Lang Agrafiotis en De wit zullen ook niet meer in mijn team komen.....
Wegens ziekte vandaag pas kunnen beginnen met de puzzel voor m'n nieuwe team , maar dat valt zwaar tegen haha
Ja gelukkig wel ! Ik kom er nu al niet uit voor de eerste ronde , maar dat is het leuke aan deze puzzel. Wil te graag de goede keuzes maken ( zoals iedereen natuurlijk ) ontzettend goed begonnen in het eerste deel van het seizoen , maar het laatste deel toch erg veel moeten inleveren. Pijnlijk !
Genoeg leuke gokjes te maken deze ronde. Dus ook kans genoeg om flink te stijgen. Mijn verwachting is dat Ajax flink beter gaat presteren, maar ook dat zij aardig wat tegengoals blijven incasseren. Daarom ga ik geen Ajax verdedigers nemen. Maar ik sta ook op 90% dus grote risico's ga ik niet nemen.
Ajax hoeft daar ook niet per se een goed resultaat te halen, als Brobbey maar scoort ;-)
En de laatste 2 potjes thuis ook verloren door GAE hè.
Volendam in je basis trouwens?
Dat klopt. Een spits van Ajax is prima. Maar Sies zegt in totaal 3 Ajax spelers in de basis te hebben komend weekend. Ik zou niet zo snel verdedigers en middenvelders van Ajax pakken komend weekend.
Ramalho of Hancko
Saibari of Tillman
Kitolano of Neghli
Wolfe of Kuipers
Gimenez of Pavlidis
Namli of Oukili
De Lange of Olij
Maar dat zijn puur de keuzes die ik zou maken, op dit moment. Geen al te hoge pet op van AZ en Sparta.
Kanttekening: De keuze tussen Saibari en Tillman maakte ik puur op gevoel. Dat kan straks in mijn definitieve team zomaar andersom zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.