Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 201 ... 275 276
Ruhs49
BartB
#4998
Dat zijn er veel voor mij. Ik heb veel verkeerde gokken genomen in de eerste seizoenshelft 🙈 Eitin...

Dat zijn inderdaad niet de beste picks geweest achteraf. Hoeveel % sta je nu dan?

BartB
Ruhs49
#5001
Dat zijn inderdaad niet de beste picks geweest achteraf. Hoeveel % sta je nu dan?

75% maar. Dat maakt het voor mij extra lastig deze tweede helft. Ik moet namelijk opnieuw risico's gaan nemen om omhoog te komen maar wil niet weer in zo'n situatie komen dat ik met 5  spelers in m'n team zit die niet eens in de basis staan. 

 

Sosa is dus misschien zo'n gok die ik wel kan overwegen. Maar ik vind 'm dan juist wel weer aan de dure kant om op te gokken. Voor dat geld kun je ook een Wolfe van AZ of Kuipers van Go Ahead kopen. Die hebben beide meer dan 1000 punten gepakt in de eerste seizoenshelft. 

 

 

Peli
Ruhs49
#4999
Ja zeker heb ik een leuk team klaar staan, wel iets ander tov die van jou. Ik heb namelijk andere ke...

Heb zelf ook nog spelers van RKC en Sparta overwogen.
Maar uiteindelijk toch voor Utrecht en Ajax gegaan, gevoels- en budgetkwestie denk.

Limburgg
Ruhs49
#4977
Wat me ook erg interessant lijkt is om te kijken naar welke spelers jullie de tweede seizoenshelft z...

Verkeerd gegokt met Lingr, Lang Agrafiotis en De wit zullen ook niet meer in mijn team komen..... 

Wegens ziekte vandaag pas kunnen beginnen met de puzzel voor m'n nieuwe team , maar dat valt zwaar tegen haha 

Ruhs49
Limburgg
#5004
Verkeerd gegokt met Lingr, Lang Agrafiotis en De wit zullen ook niet meer in mijn team komen.....&nb...

Het is een mooie puzzel weer, maar gelukkig heb je nog tot 2 februari voor de definitieve selectie.

Limburgg
Ruhs49
#5005
Het is een mooie puzzel weer, maar gelukkig heb je nog tot 2 februari voor de definitieve selectie.

Ja gelukkig wel ! Ik kom er nu al niet uit voor de eerste ronde ,  maar dat is het leuke aan deze puzzel. Wil te graag de goede keuzes maken ( zoals iedereen natuurlijk ) ontzettend goed begonnen in het eerste deel van het seizoen , maar het laatste deel toch erg veel moeten inleveren. Pijnlijk !

Sies

Hier 4x PSV, 3x Feyenoord, 3x Ajax en 1x Hveen basis

BartB
Sies
#5007
Hier 4x PSV, 3x Feyenoord, 3x Ajax en 1x Hveen basis

Voor de komende ronde? Ajax moet uit naar Go Ahead. Ik zie ze daar nou niet meteen een goed resultaat halen.

Hier voor komende ronde 4x PSV, 4x Feyenoord, 2x Utrecht, 1x Volendam

Laatst gewijzigd
Ruhs49
BartB
#5002
75% maar. Dat maakt het voor mij extra lastig deze tweede helft. Ik moet namelijk opnieuw risico's g...

Genoeg leuke gokjes te maken deze ronde. Dus ook kans genoeg om flink te stijgen. Mijn verwachting is dat Ajax flink beter gaat presteren, maar ook dat zij aardig wat tegengoals blijven incasseren. Daarom ga ik geen Ajax verdedigers nemen. Maar ik sta ook op 90% dus grote risico's ga ik niet nemen.

Ruhs49
Limburgg
#5006
Ja gelukkig wel ! Ik kom er nu al niet uit voor de eerste ronde ,  maar dat is het leuke aan de...

Voor mij idem, laatste weken wat teruggelopen naar 90%. Stond op 98% enkele weken geleden...

Limburgg
Ruhs49
#5010
Voor mij idem, laatste weken wat teruggelopen naar 90%. Stond op 98% enkele weken geleden...

Balen hè ! Ik ben zelfs gezakt naar 82%..... 

Peli
BartB
#5008
Voor de komende ronde? Ajax moet uit naar Go Ahead. Ik zie ze daar nou niet meteen een goed resultaa...

Ajax hoeft daar ook niet per se een goed resultaat te halen, als Brobbey maar scoort ;-)

En de laatste 2 potjes thuis ook verloren door GAE hè.

Volendam in je basis trouwens?

Laatst gewijzigd
BartB
Peli
#5012
Ajax hoeft daar ook niet per se een goed resultaat te halen, als Brobbey maar scoort ;-) En de laat...

Dat klopt. Een spits van Ajax is prima. Maar Sies zegt in totaal 3 Ajax spelers in de basis te hebben komend weekend. Ik zou niet zo snel verdedigers en middenvelders van Ajax pakken komend weekend. 

BartB
Peli
#5012
Ajax hoeft daar ook niet per se een goed resultaat te halen, als Brobbey maar scoort ;-) En de laat...

Ja Ould-Chick hoeft er ook maar eentje te scoren he ;)

 

Peli
BartB
#5013
Dat klopt. Een spits van Ajax is prima. Maar Sies zegt in totaal 3 Ajax spelers in de basis te hebbe...

Brobbey is sowieso de enige Ajacied die ik overweeg voor de aankomende potjes/maanden.

 

Oh en check m'n vorige berichtje nog even, heb lopen editen (sorry)

Peli
BartB
#5014
Ja Ould-Chick hoeft er ook maar eentje te scoren he ;)  

Ah, heb je hem. Prima pick ;-)

BartB
Peli
#5016
Ah, heb je hem. Prima pick ;-)

Al ben ik komende 3 speelrondes ook zeer geinteresseerd in een andere jonge speler van Volendam. Kijken of die vast in de basis staat. Zou een leuke opvulling kunnen zijn. 

Peli
BartB
#5017
Al ben ik komende 3 speelrondes ook zeer geinteresseerd in een andere jonge speler van Volendam. Kij...

Ben benieuwd op wie je doelt 😁 de ene of de andere

Laatst gewijzigd
Sies

Wellich is 3x ajax idd wat teveel van t goeie. Mezelf kennende puzzel ik toch nog 15x tot morgenavond....

Willempie94

Voor mij 4x psv, 4x fey, 1x aja, 1x utr, 1 x zwolle, 

Ruhs49

Een paar leuke dilemma's op de donderdagavond:

Ramalho of Hancko

Saibari of Tillman

Kitolano of Neghli

Wolfe of Kuipers

Gimenez of Pavlidis

Namli of Oukili

De Lange of Olij

Succes allemaal!

Peli
Ruhs49
#5021
Een paar leuke dilemma's op de donderdagavond: Ramalho of Hancko Saibari of Tillman Kitolano of N...

Ramalho of Hancko

Saibari of Tillman

Kitolano of Neghli

Wolfe of Kuipers

Gimenez of Pavlidis

Namli of Oukili

De Lange of Olij

Maar dat zijn puur de keuzes die ik zou maken, op dit moment. Geen al te hoge pet op van AZ en Sparta. 

Kanttekening: De keuze tussen Saibari en Tillman maakte ik puur op gevoel. Dat kan straks in mijn definitieve team zomaar andersom zijn.

Laatst gewijzigd
Bobby37

Heb voor nu 4x fey, 3x psv, 2x utr, 1x ajax en 1x rkc. Op de bank 2x vol, 1x rkc, 1x for.

Sies

@Peli

ik kan me redelijk vinden in jouw keuzes, vraag me alleen af waarom Neghli boven Kitolano. Is dat puur een geld kwestie? Kitolano heeft in alle opzichten beter gescoord, maar dan ga ik puur op de statistieken af. Ik volg Sparta niet zo, dus wellicht mis ik iets?

Ben Van Heck

kitolano heeft wat vaker een basisplaats gehad dan neghli. neghli is ook goedkoper en begon aan het einde van de eerste seizoenshelft wel wat beter te presteren met goals 

1 2 ... 201 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.