Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 222 ... 273 274
BarryE1

Hier ook Saibari als 5e middenvelder die voor de winterstop trouwens een half miljoentje goedkoper was dan nu. En ondanks dat ie op het eind best nog behoorlijk bijtrok, heeft ie ook regelmatig 0 gescoord. Uiteindelijk heb ik ook een keer of 4 ‘0’ gescoord met Saibari in de basis. En hoewel ik vooraf absoluut wist dat het een gok en die vanwege de ‘high reward’ best wilde nemen, had ik vooral gerekend op meer speelminuten als invaller en dan hopende op een bonus met een pinchhitter goal of assist. De praktijk was wel enkele korte invalbeurten van rond de 15 minuten maar zonder resultaat. Ook is ie 2x in de rust ingevallen waardoor ie dan wel weer in aanmerking komt voor de teampunten maar de PH punten vervallen. Al met al toch wel spijt van de keuze. Zeker omdat mijn andere gokje van Ginkel ook niet heel erg lekker presteerde en ik best dichtbij een combinatie was met Stengs + 1M ipv Saibari + van Ginkel. 

 

BarryE1
Ab Normaal
#5516
Yep, wat wil je weten / sparren?

Mis vooral een beetje de 'voorpret' bij de KKD. Zit zelf al wel behoorlijk goed in de materie en de spelers en ben daardoor al best een eind op weg om een team te vormen. Mede door af en toe hier wat gedachtenspinsels van anderen te lezen, merk ik dat de eredivisie wat meer leeft en ik daar wat meer voorpret bij beleef. Bij de KKD zou ik wel met wat vrienden kunnen sparren maar die zitten dan ook weer in het vriendenpoultje. Uiteindelijk moet ik dat vriendenpoultje natuurlijk wel weer gewoon winnenπŸ˜„. 

Ben Van Heck

ik speel ook topcoach kkd, al 'doe ik maar wat'. heeft me toch 93% opgeleverd haha. Sparren kan altijd indien gewenst hoor. stuur maar een pm!

Astarloa
Peli
#5522
"heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt lekker, alleen gaat dit ten koste van geertr...

Vind je beide feyenoorders niet wat veel van het goede? Ga persoonlijk liever voor 1 van de 2 en daarvoor in de plaats bijvoorbeeld Matsson of Willumson i.c.m. wie dan ook. Kortom, iets meer spreiding. Denk dat je nu veel naar koopjes moet zoeken als je de grote 3 voorin ook al hebt.

Peli
Astarloa
#5529
Vind je beide feyenoorders niet wat veel van het goede? Ga persoonlijk liever voor 1 van de 2 en daa...

Ik verwacht dat de combinatie van de 2  Feyenoord middenvelders meer punten op moet kunnen leveren dan 1 Feyenoord middenvelder met 1 Feyenoord verdediger. En ik wil eigenlijk wel (minimaal) 3 Feyenoorders. 

Daarnaast bespaar ik dan liever op mijn achterste linie(s) dan op m'n middenveld. 

Laatst gewijzigd
Astarloa
Peli
#5530
Ik verwacht dat de combinatie van de 2  Feyenoord middenvelders meer punten op moet kunnen leve...

Ok snap ik. Alleen ben ik bij veel spelers gewoon letterlijk de punten aan het tellen. Stengs heeft er bijvoorbeeld niet veel meer behaald dan een Matsson of Willumson. terwijl die aanzienlijk meer kost dan de andere 2 en ik dus twijfel of ik dat bedrag het wel waard vind. Nou snap ik dat je zo letterlijk bij iedereen kan gaan tellen want dan is Zeefuik ook een betere koop dan Gimenez maar ik wil met dit budget wel zo veel mogelijk punten kopen voor mijn geld. Hier hangen natuurlijk nog veel meer factoren aan vast zoals programma en gespeelde wedstrijden en noem maar op maar Stengs is bij mij dus wel iemand waar ik sterke twijfels bij heb om hem te nemen. 

Peli
Astarloa
#5531
Ok snap ik. Alleen ben ik bij veel spelers gewoon letterlijk de punten aan het tellen. Stengs heeft...

Ieder z'n benadering en beweegredenen inderdaad. 

Stengs heeft mij veel opgeleverd de 1e seizoenshelft en dat verwacht ik de resterende 15 potjes ook. Bij Mattsson en Willumson heb ik sterke twijfels of ze nog zo'n seizoenshelft kunnen gaan hebben, ze neigen beiden een beetje naar 'overperformers'. Dan zijn 3 en 2,5 miljoen ineens fikse bedragen vergeleken bij de 4,5 van Stengs.

Soms heb je ook gewoon een bepaald gevoel bij (een) bepaalde speler(s), daar is dan geen beargumentatie tegenop gewassen 🀷🏼‍♂️

 

Laatst gewijzigd
Chef83

Wie zou er dit weekend bij ajax uit gaan op het middenveld als henderson meedoet ? 

Tahirovic of hlynsonn  ik zou toch denken tahirovic .

Willempie94
Chef83
#5533
Wie zou er dit weekend bij ajax uit gaan op het middenveld als henderson meedoet ?  Tahirovic...

Dat zal tahirovic zijn

Peli

Zijn/komen jullie er allemaal een beetje uit voor dit weekend?

Ik heb ook eindelijk een team in elkaar geflanst.
Basis: 4x PSV, 3x Ajax, 2x Feyenoord, 1x PEC en 1x NEC
Bank: 2x Utrecht, 1x Volendam en 1x PEC

BartB

Ik vind het een lastig weekend om een team samen te stellen.... PSV en PEC verwacht ik makkelijke overwinningen, de rest moet ik allemaal nog maar zien.... Maar goed laatste weekend freewheelen en dan moeten er eindelijk harde keuzes gemaakt worden πŸ’ͺ

Voor komend weekend is het:
Basis: 4x PSV, 3x PEC, 2x Feyenoord, 1x Ajax, 1x Go Ahead
Bank: 2x Excelsior, 1x Sparta, 1x PEC

Ben Van Heck

vind het ook lastig. ga sowieso 4 psv'ers, 3 ajacieden en 2 zwollenaren in de basis zetten. gaan jullie je branden aan feyenoord - twente ja? 

BartB

Nou ik twijfel nog steeds over die Feyenoorders ja...Maar ik zie zo weinig andere zekerheidjes dit weekend πŸ˜…. Ik verbaas me een beetje over het groot aantal ajacieden in de gekozen selecties. Ik zie ze het nou niet echt makkelijk gaan krijgen uit naar Heracles. Behalve Brobbey durf ik me niet echt aan Ajacieden te wagen

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

klopt maar dat geld ook weer voor andere teams. utrecht uit bij excelsior zal niet makkelijk gaan, sparta uit bij rkc ook niet, idem voor de pot gae - nec waar het beide kanten op kan gaan. de beste gokker wint dit weekend denk ik haha

Peli
Ben Van Heck
#5537
vind het ook lastig. ga sowieso 4 psv'ers, 3 ajacieden en 2 zwollenaren in de basis zetten. gaan jul...

Tegen een Twente die wellicht zonder Ugalde, vWolfswinkel en Steijn spelen?
Absoluut.
(Maar ik had Timber en Geertruida denk sowieso wel gepickt voor deze speelronde.)

Laatst gewijzigd
Sies

Ik zt met de feyenoorders een beetje met hetzelfde probleem, zou niet weten wat ik anders met dat geld moet doen ;)

 

4x PSV, 2x Fey, 2x ajax, 1x AZ, 1x Pec en 1x GAE Basis
Bank: Utrecht, Fortuna, Zwolle, Sparta

BartB
Astarloa
#5531
Ok snap ik. Alleen ben ik bij veel spelers gewoon letterlijk de punten aan het tellen. Stengs heeft...

Doe ik ook. BIj spelers die ik overweeg deel ik het behaalde aantal punten door de gespeelde minuten van die speler. Dan heb je dus het aantal behaalde punten per minuut over de afgelopen 19 rondes na dit weekend. Dat vermenigvuldig ik dan met het aantal nog resterende minuten. Daar komt dan een fictief puntenaantallen uit voor de laatste 15 wedstrijden. 

Maar dat is natuurlijk alleen maar indicatief hoeveel punten een speler mogelijk kan halen en gebaseerd op het verleden. Door de berekening die ik doe staat Saibari bijvoorbeeld op plek 2 van potentiële grootste puntenpakkers op het middenveld in de laatste 15 wedstrijden. Maar ook al staat ie 2e ga ik daar niet aan beginnen. Zo is dat ook met spelers als Mattsson en Willumsson. Voor dat soort keuzes kijk ik dan toch even naar de xG en xA data. Dan zie je dat zowel Mattsson als Willumsson overperformen op basis van de kwaliteit kansen die ze gehad hebben. Bij Stengs en Timber bijvoorbeeld is dat veel minder het geval. Dus op basis van beide zaken zou ik dan beoordelen dat je kan verwachten dat Stengs en Timber eerder deze trend doorzetten dan een Mattsson en Willumsson. Maar uiteindelijk draait er toch ook bij mij wel een groot deel om gevoel en budget uiteraard. 

 

Laatst gewijzigd
FrankDeTank

Ik heb nu voor dit weekend staan: 4x PSV, 3x AJA, 2x FEY, 2x PEC en op 't bankie 2x PEC, 1x NEC en 1x EXC. Weet alleen niet of het zo blijft, haha!

Vind 4x PEC misschien wat overkill (al zouden ze dat wel moeten winnen), en weet ik niet of 3x AJA zo slim is vanwege Heracles uit (meestal niet hun favoriet). Eigenlijk durf ik niet meer spelers aan van GAE/NEC (die wedstrijd kan alle kanten op, al speelt GAE wél thuis) en ik zie Utrecht eigenlijk ook niet zomaar winnen in Rotterdam. Lastig, lastig, lastig...

Ben het met Peli eens dat ik eigenlijk Feyenoord wel zonder al te veel problemen zie winnen dit weekend.

Laatst gewijzigd
Scoritop

Hier een team met 4x PSV, 4x Ajax, 3x PEC. Op de bank 2x Utrecht, 1x GAE, 1x Fey

BarryE1

Zou Bosz nog wat gaan rouleren denken jullie? 

Scoritop
BarryE1
#5545
Zou Bosz nog wat gaan rouleren denken jullie? 

Op het middenveld niet denk ik. Daar heeft hij weinig keuze. Zullen naar alle waarschijnlijkheid Til, Schouten en ik gok Van Aanholt zijn. Lang of Lozano op links. 

Als ik trainer was zou ik pas gaan rouleren als iedereen weer inzetbaar is.

Laatst gewijzigd
BartB
BarryE1
#5545
Zou Bosz nog wat gaan rouleren denken jullie? 

Ik denk dat Bosz na het gelijk spel vorige week en het verlies midweeks, het zich niet kan veroorloven om met een soort B-team te starten.

 

Peli
BarryE1
#5545
Zou Bosz nog wat gaan rouleren denken jullie? 

Lijkt me naast erg onwaarschijnlijk ook erg onverstandig. 

Sies
Peli
#5548
Lijkt me naast erg onwaarschijnlijk ook erg onverstandig. 

Dus we hopen er wel op ;)

BartB
Sies
#5549
Dus we hopen er wel op ;)

Nou ik niet. Ik heb gewoon 4 vaste basisklanten van PSV. Ik denk dat niemand nu hoopt op PSV roulatie toch?

1 2 ... 222 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.