hebben jullie achteraf gezien spijt dat jullie saibari níet hebben genomen? ik weet nog dat we begin dit seizoen ook de discussie hadden omtrent saibari en die 'voorspellingen' zijn uitgekomen: niet standaard basis. In totaal 968 punten opgeleverd. rekening houdend met hetzelfde scenario het geld waard om 1 miljoen te besparen op til?
Geen seconde spijt van gehad. Mijn middenvelders haalden meer dan acceptabele punten binnen in de 1e seizoenshelft.
Daarnaast kwam Saibari pas wat later echt op dreef, net als dat hij pas was later een basisplek veroverde.
Hem nu picken levert dezelfde risico's op als voor de winterstop en dat wil ik dus niet, al helemaal niet op m'n middenveld.
Hetzelfde dilemma heb ik nu ook een beetje met de rechtsbuitens van Sparta. Voordat Neghli geblesseerd raakte stond die rechtsbuiten. Maar nu staat Mito daar. Terwijl Mito toch volgens mij juist liever vanaf links speelt?
Wat gaat daar gebeuren als Neghli terug komt? Gaat 1 van die 2 spelen of spelen ze allebei en gaat dat ten koste van een andere Spartaan?
In Scorito staat Neghli als middenvelder en dat maakt het zo interessant. Mito staat als aanvaller en is daarmee denk ik minder interessant dan Neghli.
Iemand die z'n handen durft te branden aan de Mito/Neghli keuze?
Ik had hem en heb er geen spijt van gehad. Maar toen was hij volgens mij wel goedkoper dan nu. Hij was een gokje als 5e middenvelder, naast Steijn, Veerman, Stengs en de Wit. In het begin zat ie bij mij vaak op de bank, maar tegen het einde heeft ie zat erin gestaan, zeker toen de Wit zijn basisplek kwijtraakte.
Maar voor 3 miljoen wordt het alweer een wat riskanter gokje.
Zodra Saito weer volledig fit is, zal hij wel linksbuiten staan.
Dan gaat het tussen Neghli (zodra hij ook weer fit is) en Mito wie er op rechtsbuiten komt te spelen.
Op dit moment haast onmogelijk om in te schatten op wie Rijsdijk uiteindelijk zijn keuze laat vallen.
met die timing ben je spekkoper idd, lekker!
heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt lekker, alleen gaat dit ten koste van geertruida in mijn selectie en 'moet' ik een 750k middenvelder als 5e verdediger nemen. dit voelt dan ook weer niet juist..
meer die hancko boven geertuida hebben gekozen?
"heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt lekker, alleen gaat dit ten koste van geertruida in mijn selectie"
* Hier exact hetzelfde.
"en 'moet' ik een 750k middenvelder als 5e verdediger nemen"
* Hoe moet ik dat precies voor me zien?
goedemorgen, ging niet helemaal lekker. ik bedoel natuurlijk een 750k middenvelder als 5e middenvelder. Zou evt nog een verdediger van 1,75 naar 1,25 kunnen downgraden en een 1,25m middenvelder kunnen nemen, maar zelf zie ik daar totaal geen interessante namen.
neghli zou ik trouwens lekker links laten liggen. voor 1,5 m zijn er wat meer 'safe' opties
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.