Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 221 ... 273 274
Topco

Ik ga voor Higler

Peli
BarryE1
#5500
Als ik moet kiezen tussen A) Ramalho, Jensen en Bakker of B) Dest, Proper en Backhaus dan kies ik C

Ik ook.

Of ik puzzel nog wat door, zodat ik niet voor welke keuze dan ook kom te staan waarin Backhaus, Ramalho en Jensen opties zijn.

Jonah Deloo
Bobby37
#5496
Ik hoor dat taylor een goede xg heeft ;)

👑

BartB
Ben Van Heck
#5499
Ramalho, Jensen en Bakker Of Dest, Proper en Backhaus

Eens met de rest. Geen van beide opties. Als je Backhaus vervangt voor Bakker dan kies ik optie B

Dest, Proper, Bakker

Ben Van Heck

ja was wat aan het puzzelen om o.a. stengs en timber beide in te passen, maar dat gaat dan ten koste van andere spelers. nu dest, saibari en bakker er in gefietst met iets meer zekerheid voor mijn 4e aanvaller/5e verdediger.

Peli

Ik zou ook graag 1M besparen door Saibari i.p.v. Til te picken.
Weet alleen niet of ik dat aandurf.

Ben Van Heck

Snap het. Jij staat er natuurlijk erg goed voor dus dat kan een dure gok worden. Ik zelf sta op 80% dus moet wel iets forceren. Blijft een lastig vraagstuk. Je zou toch zeggen dat je een speler als saibari gewoon altijd laat starten

Peli
Ben Van Heck
#5507
Snap het. Jij staat er natuurlijk erg goed voor dus dat kan een dure gok worden. Ik zelf sta op 80%...

Ja maar dat geldt ook voor Til, Schouten en Veerman.

Willempie94
Peli
#5506
Ik zou ook graag 1M besparen door Saibari i.p.v. Til te picken.Weet alleen niet of ik dat aandurf.

Ik zou dat denk ik niet aandurven

Peli
Willempie94
#5509
Ik zou dat denk ik niet aandurven

Dat maakt dan 2 van ons :)

Ben Van Heck

hebben jullie achteraf gezien spijt dat jullie saibari níet hebben genomen? ik weet nog dat we begin dit seizoen ook de discussie hadden omtrent saibari en die 'voorspellingen' zijn uitgekomen: niet standaard basis. In totaal 968 punten opgeleverd. rekening houdend met hetzelfde scenario het geld waard om 1 miljoen te besparen op til?

Sies

Het lastige aan die 968 punten van Saibari is dat het niet constant was. Hebje m elke week in je basis staan? Ook als hij 2 of 3 wedstrijden op rij vanaf de bank maar 15 minuten speeltijd krijgt?

Peli
Ben Van Heck
#5511
hebben jullie achteraf gezien spijt dat jullie saibari níet hebben genomen? ik weet nog dat w...

Geen seconde spijt van gehad. Mijn middenvelders haalden meer dan acceptabele punten binnen in de 1e seizoenshelft. 

Daarnaast kwam Saibari pas wat later echt op dreef, net als dat hij pas was later een basisplek veroverde. 

Hem nu picken levert dezelfde risico's op als voor de winterstop en dat wil ik dus niet, al helemaal niet op m'n middenveld. 

Ben Van Heck

Plausibel, zou in jou situatie saibari dan links laten liggen. Til is natuurlijk ook alles behalve safe, dus is het dan geen mogelijkheid om bv te gaan voor stengs en timber? Vraag me af in hoeverre je je handen wilt branden aan een psv middenvelder (zit ik nu ook mee te worstelen).

Peli
Ben Van Heck
#5514
Plausibel, zou in jou situatie saibari dan links laten liggen. Til is natuurlijk ook alles behalve s...

Stengs én Timber staan er al in ;-) Vooralsnog dus met Til, die naar mijn idee wel een stuk zekerder van zijn plek is onder Bosz dan Saibari. 

 

Ab Normaal
BarryE1
#5490
Zijn er ook mensen die de KKD spelen? Daar is volgens mij geen apart topic voor toch? 

Yep, wat wil je weten / sparren?

BartB

Hetzelfde dilemma heb ik nu ook een beetje met de rechtsbuitens van Sparta. Voordat Neghli geblesseerd raakte stond die rechtsbuiten. Maar nu staat Mito daar. Terwijl Mito toch volgens mij juist liever vanaf links speelt? 

Wat gaat daar gebeuren als Neghli terug komt? Gaat 1 van die 2 spelen of spelen ze allebei en gaat dat ten koste van een andere Spartaan? 

In Scorito staat Neghli als middenvelder en dat maakt het zo interessant. Mito staat als aanvaller en is daarmee denk ik minder interessant dan Neghli.

Iemand die z'n handen durft te branden aan de Mito/Neghli keuze?

Bobby37
Ben Van Heck
#5511
hebben jullie achteraf gezien spijt dat jullie saibari níet hebben genomen? ik weet nog dat w...

Ik had hem en heb er geen spijt van gehad. Maar toen was hij volgens mij wel goedkoper dan nu. Hij was een gokje als 5e middenvelder, naast Steijn, Veerman, Stengs en de Wit. In het begin  zat ie bij mij vaak op de bank, maar tegen het einde heeft ie zat erin gestaan, zeker toen de Wit zijn basisplek kwijtraakte. 

Maar voor 3 miljoen wordt het alweer een wat riskanter gokje.

Peli
BartB
#5517
Hetzelfde dilemma heb ik nu ook een beetje met de rechtsbuitens van Sparta. Voordat Neghli geblessee...

Zodra Saito weer volledig fit is, zal hij wel linksbuiten staan.
Dan gaat het tussen Neghli (zodra hij ook weer fit is) en Mito wie er op rechtsbuiten komt te spelen. 
Op dit moment haast onmogelijk om in te schatten op wie Rijsdijk uiteindelijk zijn keuze laat vallen.

Peli
Bobby37
#5518
Ik had hem en heb er geen spijt van gehad. Maar toen was hij volgens mij wel goedkoper dan nu. Hij w...

Dan is de vraag dus eigenlijk: Is 3M voor Saibari een grotere gok dan 4M voor Til (?)
Ik zou zeggen van wel.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Bobby37
#5518
Ik had hem en heb er geen spijt van gehad. Maar toen was hij volgens mij wel goedkoper dan nu. Hij w...

met die timing ben je spekkoper idd, lekker!

heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt lekker, alleen gaat dit ten koste van geertruida in mijn selectie en 'moet' ik een 750k middenvelder als 5e verdediger nemen. dit voelt dan ook weer niet juist..

 

meer die hancko boven geertuida hebben gekozen?

 

Peli
Ben Van Heck
#5521
met die timing ben je spekkoper idd, lekker! heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt...

"heb nu een team staan met til, stengs en timber. voelt lekker, alleen gaat dit ten koste van geertruida in mijn selectie"
* Hier exact hetzelfde.

"en 'moet' ik een 750k middenvelder als 5e verdediger nemen"
* Hoe moet ik dat precies voor me zien?

Ben Van Heck

goedemorgen, ging niet helemaal lekker. ik bedoel natuurlijk een 750k middenvelder als 5e middenvelder. Zou evt nog een verdediger van 1,75 naar 1,25 kunnen downgraden en een 1,25m middenvelder kunnen nemen, maar zelf zie ik daar totaal geen interessante namen.

 

neghli zou ik trouwens lekker links laten liggen. voor 1,5 m zijn er wat meer 'safe' opties

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#5523
goedemorgen, ging niet helemaal lekker. ik bedoel natuurlijk een 750k middenvelder als 5e middenveld...

750K als 5e mid en dan 500K als 6e mid ofzo?
Zou kunnen, maar is natuurlijk wel afhankelijk van je voorkeursformatie.

Ben Van Heck

klopt idd, ik ga voor een 343 formatie. er zijn iig 500k middenvelders en 750k middenvelders die een basisplaats (lijken te) hebben, dus als ik daar til, stengs en timber voor kan inpassen is dat het 'gokje' wel waard, aangezien ik best wat risico moet nemen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 221 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.