Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 223 ... 275 276
JoeyvanBomen

Ik denk dat Namli ook een goede keuze zou kunnen zijn. Voor een middenvelder die 1.5M kost, is hij een redelijk sterke puntenpakker.  

Peli
BartB
#5550
Nou ik niet. Ik heb gewoon 4 vaste basisklanten van PSV. Ik denk dat niemand nu hoopt op PSV roulati...

Als Scorito-speler inderdaad niet nee.
Maar als Feyenoord-supporter wel natuurlijk.

Die eeuwige spagaat.....

Sies
Peli
#5552
Als Scorito-speler inderdaad niet nee.Maar als Feyenoord-supporter wel natuurlijk.Die eeuwige spagaa...

Dat is uiteraard wat ik bedoelde! Maar ik krijg liever spanning terug om het kampioenschap dan dat ik het goed doe met Scorito, als ik zou moeten kiezen

Peli
Sies
#5553
Dat is uiteraard wat ik bedoelde! Maar ik krijg liever spanning terug om het kampioenschap dan dat i...

Eens, uiteraard. 

BartB
Sies
#5553
Dat is uiteraard wat ik bedoelde! Maar ik krijg liever spanning terug om het kampioenschap dan dat i...

Ik merk dat die belangen steeds meer door elkaar beginnen te lopen. Ik ben een Ajax supporter maar merk dat ik vrolijker/chagrijniger word van m'n Scorito resultaten dan de daadwerkelijke Ajax resultaten 😅

Nou ben ik ook niet echt een harde kern fan, dus dat scheelt misschien ook.

Peli
BartB
#5555
Ik merk dat die belangen steeds meer door elkaar beginnen te lopen. Ik ben een Ajax supporter maar m...

Ik ben ook geen onderdeel van de harde kern van Feyenoord, maar al wel decennialang in het bezit van een seizoenkaart.

Scorito TC is een tof spel en ik doe er alles aan om zo hoog mogelijk te komen. En baal uiteraard als een malle als er (weer eens) een waardeloze speelronde tussenzit of als er spelers wegvallen etc. etc.

Maar het kan natuurlijk niet tippen aan mijn liefde voor en toewijding aan Feyenoord. 

BartB
Peli
#5556
Ik ben ook geen onderdeel van de harde kern van Feyenoord, maar al wel decennialang in het bezit van...

Nou ik heb ook niet eens een seizoenskaart hoor. Ik ben een Studio Sport Ajax supporter. Dat scheelt misschien dat ik daarom eerst naar m'n Scorito kijk ;)

Peli
BartB
#5557
Nou ik heb ook niet eens een seizoenskaart hoor. Ik ben een Studio Sport Ajax supporter. Dat scheelt...

En al helemaal het vorige en het huidige seizoen 😉

BartB
Peli
#5558
En al helemaal het vorige en het huidige seizoen 😉

Als Ajax weer voor de prijzen meedoet wordt het misschien anders ja.... dit is mijn 2e seizoen Topcoach dus ik heb nog geen seizoen meegemaakt waarin Ajax om de prijzen speelde én ik Topcoach speelde 😂

Peli
BartB
#5559
Als Ajax weer voor de prijzen meedoet wordt het misschien anders ja.... dit is mijn 2e seizoen Topco...

Ajax komt wel weer bovendrijven.... ooit 😉 Is ook in het belang van de eredivisie. 

Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat ze dit seizoen nog wel 3e worden eigenlijk. Babysteps....

JoeyvanBomen

Deze forum is niet bedoeld voor ongerelateerde prietpraat. Als je het over de val en opmars van Ajax wilt hebben, begin dan maar een nieuwe forum met dat als onderwerp. Hier staat Scorito centraal. 

Dank voor het begrip. 

Peli
JoeyvanBomen
#5561
Deze forum is niet bedoeld voor ongerelateerde prietpraat. Als je het over de val en opmars van Ajax...

Oh nou, sorry hoor 😇


Ontopic:
Hlynsson dit weekend of besparen door Taylor te picken?

Ruhs49

Hlynsson. Deze rondes zijn er niet om te besparen. 

@joey, heb je slecht geslapen?

Ruhs49

Sinds één week op dit forum en meteen een beheerdersrol aannemen 😂

Peli

Joey heeft al 4 hele bijdrages op dit forum gehad. Recent 3 stuks en 4 maanden terug 1tje. Opvallend genoeg allen gedurende de meekijk-, uuuh ik bedoel, transfer-periode.

BartB
Peli
#5565
Joey heeft al 4 hele bijdrages op dit forum gehad. Recent 3 stuks en 4 maanden terug 1tje. Opvallend...

Met het meest recente briljante inzicht dat Namli misschien wel een goede keuze is. 

 

Maar goed, terug naar de inhoudelijke Topcoach topics dan he ;)

Ik kies beide middenvelders van Ajax niet dit weekend omdat ik eerlijk gezegd niet veel vertrouwen heb in een goede afloop. In m'n definitieve selectie overweeg ik alleen Taylor. Hlynsson vind ik te duur

 

Laatst gewijzigd
Scoritop
JoeyvanBomen
#5561
Deze forum is niet bedoeld voor ongerelateerde prietpraat. Als je het over de val en opmars van Ajax...

Dit* 

Scoritop
Peli
#5562
Oh nou, sorry hoor 😇Ontopic:Hlynsson dit weekend of besparen door Taylor te picken?

Ik heb ze allebei. Wordt een 1-3

Peli
Ruhs49
#5563
Hlynsson. Deze rondes zijn er niet om te besparen.  @joey, heb je slecht geslapen?

Met al 7 stuks spelers van 4.0M of duurder in m'n basis, zal ik toch èrgens op moeten besparen ;-)
Vandaar dat ik eventueel Hlynsson persoonlijk wel de juiste persoon (en Ajax de juiste club) vind om op te besparen.

Sjarls

Tillman en Veerman er niet bij dit weekend bij PSV, Til dus waarschijnlijk 90min. Durf je de Gok aan met Hlynsson dit weekend? Wat gaat er gebeuren met Henderson, ik denk dat alleen dat je kan zeggen dat Talyor start de rest weet ik zo net nog niet. 

RvhC74

Klopp nieuwe trainer Ajax 💪💪💪

 

dat zal wat zijn🤞🤞🤞

 

van mij mag het volgend jaar weer kampioen!!!

Scoritop
Sjarls
#5570
Tillman en Veerman er niet bij dit weekend bij PSV, Til dus waarschijnlijk 90min. Durf je de Gok aan...

Ik vind Hlynsson geen gok. ALS Henderson gaat spelen (betwijfel ik op kunstgras), dan vervangt hij Tahirovic 1 op 1. De rest lijkt mij hetzelfde te blijven.

Sies
RvhC74
#5571
Klopp nieuwe trainer Ajax 💪💪💪   dat zal wat zijn🤞🤞🤞   van mij mag het volgend ja...

Hou je aub even aan het verzoek van Joey

Peli
RvhC74
#5571
Klopp nieuwe trainer Ajax 💪💪💪   dat zal wat zijn🤞🤞🤞   van mij mag het volgend ja...

Kan altijd wel om dit soort bijdrages lachen, absoluut. En wie mij laat lachen, die waardeer ik (zelfs op een openbaar forum waar ENKEL Scorito Topcoach gerelateerd gereageerd mag worden. Foei!)

Al geef ik de stap Klopp naar Ajax ongeveer 0,1% kans van slagen.
Maar hopen mag altijd natuurlijk, Reneetje 😉

Sjarls
Scoritop
#5572
Ik vind Hlynsson geen gok. ALS Henderson gaat spelen (betwijfel ik op kunstgras), dan vervangt hij T...

Ik verwacht het ook hoor maar je weet het maar nooit! 

1 2 ... 223 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.