Ik merk dat die belangen steeds meer door elkaar beginnen te lopen. Ik ben een Ajax supporter maar merk dat ik vrolijker/chagrijniger word van m'n Scorito resultaten dan de daadwerkelijke Ajax resultaten 😅
Nou ben ik ook niet echt een harde kern fan, dus dat scheelt misschien ook.
Ik ben ook geen onderdeel van de harde kern van Feyenoord, maar al wel decennialang in het bezit van een seizoenkaart.
Scorito TC is een tof spel en ik doe er alles aan om zo hoog mogelijk te komen. En baal uiteraard als een malle als er (weer eens) een waardeloze speelronde tussenzit of als er spelers wegvallen etc. etc.
Maar het kan natuurlijk niet tippen aan mijn liefde voor en toewijding aan Feyenoord.
Met het meest recente briljante inzicht dat Namli misschien wel een goede keuze is.
Maar goed, terug naar de inhoudelijke Topcoach topics dan he ;)
Ik kies beide middenvelders van Ajax niet dit weekend omdat ik eerlijk gezegd niet veel vertrouwen heb in een goede afloop. In m'n definitieve selectie overweeg ik alleen Taylor. Hlynsson vind ik te duur
Met al 7 stuks spelers van 4.0M of duurder in m'n basis, zal ik toch èrgens op moeten besparen ;-)
Vandaar dat ik eventueel Hlynsson persoonlijk wel de juiste persoon (en Ajax de juiste club) vind om op te besparen.
Kan altijd wel om dit soort bijdrages lachen, absoluut. En wie mij laat lachen, die waardeer ik (zelfs op een openbaar forum waar ENKEL Scorito Topcoach gerelateerd gereageerd mag worden. Foei!)
Al geef ik de stap Klopp naar Ajax ongeveer 0,1% kans van slagen.
Maar hopen mag altijd natuurlijk, Reneetje 😉
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.