Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 224 ... 322 323
Sjarls

Cherry naar NEC wat verwachten jullie hiervan? 

Peli
Sjarls
#5576
Cherry naar NEC wat verwachten jullie hiervan? 

Is als middenvelder van 1.5M in het spel gezet, zie ik.
Zelf overweeg ik hem niet. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit (relatief goedkope) gokje durven te wagen.

Laatst gewijzigd
Scoritop
Sjarls
#5576
Cherry naar NEC wat verwachten jullie hiervan? 

Op de vacante plek die Tavsan heeft achtergelaten. Beetje zelfde als Namli dus. Ik ga hem wel overwegen. 

Sjarls
Peli
#5577
Is als middenvelder van 1.5M in het spel gezet, zie ik.Zelf overweeg ik hem niet. Maar kan me voorst...

Zou die dan samen gaan spelen met Mattsson? en Zeefuik gaat in de zomer pas weg bij Volendam . 

Laatst gewijzigd
Peli
Scoritop
#5578
Op de vacante plek die Tavsan heeft achtergelaten. Beetje zelfde als Namli dus. Ik ga hem wel overwe...

Chery heeft in zijn carrière veruit de meeste potjes als 10 en daarna als rechtsbuiten gespeeld.

Op 10 komt hij met Mattsson voor hem natuurlijk niet aan de bak. En Hansen heeft op rechts sowieso een te verwaarlozen rendement. Ik gok dat laatstgenoemde weleens voor z'n basisplaats mag gaan vrezen. 

Scoritop
Peli
#5580
Chery heeft in zijn carrière veruit de meeste potjes als 10 en daarna als rechtsbuiten gespee...

Hansen speelt op Links toch? Ik denk dat Sano zijn basisplaats kwijtraakt aan Chery

Peli
Scoritop
#5581
Hansen speelt op Links toch? Ik denk dat Sano zijn basisplaats kwijtraakt aan Chery

Oh dat is waar ook.

Kan ook dat Hoedemakers (wekelijks 1 van de minste aan NEC-zjjde, vind ik) moet wijken trouwens. Proper als controleur met voor hem Chery en Mattsson. Ik zie Chery, met alle respect voor zijn leeftijd en kwaliteiten, niet meer tig sprintjes per wedstrijd langs de zijlijn trekken. Hij speelde bij Haifa dan ook hoofdzakelijk vanaf het middenveld. 

Ben Van Heck

voor dit weekend de puzzel (denk ik) gelegd:

4x psv (incl captain), 2x aja, 2x feye, 1x utr, 1x pec en 1x nec

bank: 1x utr, 1x pec en 2x sparta

Sjarls
Peli
#5582
Oh dat is waar ook. Kan ook dat Hoedemakers (wekelijks 1 van de minste aan NEC-zjjde, vind ik) moet...

Hij had bij Haifa wel aardige statestieken. 

BartB

Iemand enig idee wat er met Namli is? Er staat een vraagtekentje achter z'n naam voor komend weekend. Voor de zekerheid haal ik 'm er toch maar uit denk ik

Sjarls
BartB
#5585
Iemand enig idee wat er met Namli is? Er staat een vraagtekentje achter z'n naam voor komend weekend...

Je kan hem gerust latenstaan tot de opstelling bekend is. Als die er niet instaat kan je hem altijd nog wisselen! 

BarryE1

4x PSV, 3x Ajax, 3x Feyenoord en 1x PEC

Uiteindelijk toch de variant gekozen met op voorhand de grote favorieten. Vooral omdat de overige wedstrijden toch wel lastig te voorspellen zijn. Althans, dat vind ik. Het zijn voor mijn gevoel allemaal 50/50 potten. 

Laatst gewijzigd
Willempie94

Haha, juist leuk ook om even berichten te lezen met een net andere inhoud:) maargoed, ieder z'n ding

 

Ik ga denk ik deze ronde voor de 3-5-2 variant, is even wat anders proberen met 4x psv 3x fey 2x pec 2x ajax en op de bank 1 x fey, 2 x pec en 1 x vol

We will see, verwacht dat Feyenoord wel zal winnen, al helemaal als ze dezelfde spirit houden als tegen PSV.

JoeyvanBomen

Ik heb niet al te veel Feyenoord spelers in mijn team opgenomen; alleen Stengs. Twente is en blijft een niet te onderschatten team. Ik denk trouwens dat Rensch ook een verassend goede keuze is voor de tweede helft van het seizoen, ik verwacht dat Ajax achterin stabieler zal worden

Willempie94

Babadi weer 'in genade aangenomen' bij PSV, betekent dat hij mogelijk minuten gaat maken en nietvan Aanholt? Of zal babadi de tweede helft ergens gebracht worden, wat denken jullie?

Benzardi

Ik ben dit weekend voor deze heren gegaan.

 

Benitez

Indi

Hato

Boscagli

 

Stengs

Tylor

Til

Willumsson

 

Bobbey

De Jong

Ty

 

Op de bank een zooitje ongeregeld.

RvhC74

Benitez, Dest, Boscagli, Kersten, Taylor, Wilhelmson, Kitalono, Namli, Brobbey, Gimenez, De Jong (c)

Bamk: Schendelaar, Kramer, Oukili, Thy

Peli

Benitez (Schendelaar)

Geertruida, Dest, Hato (El Karouani)

Timber, Til, Mattsson, Taylor (Namli)

De Jong/C, Thy, Brobbey (Zeefuik)

 

 

Laatst gewijzigd
FrankDeTank

Benitez (Schendelaar)

Geertruida Dest Rensch (Kersten)

Til Timber Taylor Namli (Proper)

Brobbey De Jong (C) Thy (Parrott)

Hay

Schendelaar

Dest-van Polen-Teze

Taylor-Til-Timber-Velanas

De Jong (C)-Brobbey-Gimenez

Bank: Backhuis-Kuipers-Namli-Zeefuik

Scoritop

Benitez (Backhaus)

Hancko Dest Hato (El Karouani) 

Til Taylor Timber Stengs (Velanas) 

De Jong (C) Brobbey Thy (Zeefuik) 

Bobby37

Benitez (backhaus)

Ramalho-hancko-flamingo (widell)

Timber-til-taylor-namli (velanas)

Giminez-brobby-de jong (zeefuik)

RvhC74

Zwolle heeft mij iig niet teleurgesteld met 4 spelers, twee basis en twee bank, goed begin 💪

Ben Van Heck

Benitez (barkas)

dest geertruida flamingo (velthuis)

til timber taylor mattson (namli)

de jong (c), brobbey en thy (mito)

Hay

Trouwens iemand enig idee waarom Mica Pinto niet speelt bij Vitesse, zit al een paar weken op de bank zonder zelfs in te vallen? Deed het vorig jaar toch goed bij Sparta, ook aanvallend en Vitesse kan hiervoor nog wel wat impulsen gebruiken. Niet dat ik hem overweeg, denk dat je geen verdedigers van Vitesse moet kiezen.

1 2 ... 224 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.