Chery heeft in zijn carrière veruit de meeste potjes als 10 en daarna als rechtsbuiten gespeeld.
Op 10 komt hij met Mattsson voor hem natuurlijk niet aan de bak. En Hansen heeft op rechts sowieso een te verwaarlozen rendement. Ik gok dat laatstgenoemde weleens voor z'n basisplaats mag gaan vrezen.
Oh dat is waar ook.
Kan ook dat Hoedemakers (wekelijks 1 van de minste aan NEC-zjjde, vind ik) moet wijken trouwens. Proper als controleur met voor hem Chery en Mattsson. Ik zie Chery, met alle respect voor zijn leeftijd en kwaliteiten, niet meer tig sprintjes per wedstrijd langs de zijlijn trekken. Hij speelde bij Haifa dan ook hoofdzakelijk vanaf het middenveld.
Haha, juist leuk ook om even berichten te lezen met een net andere inhoud:) maargoed, ieder z'n ding
Ik ga denk ik deze ronde voor de 3-5-2 variant, is even wat anders proberen met 4x psv 3x fey 2x pec 2x ajax en op de bank 1 x fey, 2 x pec en 1 x vol
We will see, verwacht dat Feyenoord wel zal winnen, al helemaal als ze dezelfde spirit houden als tegen PSV.
Trouwens iemand enig idee waarom Mica Pinto niet speelt bij Vitesse, zit al een paar weken op de bank zonder zelfs in te vallen? Deed het vorig jaar toch goed bij Sparta, ook aanvallend en Vitesse kan hiervoor nog wel wat impulsen gebruiken. Niet dat ik hem overweeg, denk dat je geen verdedigers van Vitesse moet kiezen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.