Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 225 ... 372 373
Ruhs49

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het aanstaande vertrek van Ugalde staat me erg tegen. Hij was een zekere pick voor de tweede seizoenshelft in mijn team. Een speler met ongeveer dezelfde prijs en ook mijn interesse heeft is er niet. 

Nu kan ik een gokje wagen met een lager geprijsde speler (1,5 tot 2m) als 3e aanvaller of ergens flink schrappen om een dure 3e aanvaller te nemen. Ik vind het lastig...

Peli
Ruhs49
#5601
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar het aanstaande vertrek van Ugalde staat me erg tegen. Hi...

Ook hier stond Ugalde hoog op m'n lijstje om mee te nemen in het definitieve team.

Maar gelijk na de berichtgeving over een redelijk zeker vertrek van Ugalde ben ik doorgeschakeld naar een team met Gimenez. En ben er niet eens ontevreden over. Ja, het heeft er voor gezorgd dat ik flink ben gaan besparen op m'n 1e keeper en op m'n verdediging. Maar gelukkig zijn dat ook precies de linies waar dat relatief goed kan, zonder daarbij een gigantische berg potentiële punten weg te gooien. Die punten haal ik met m'n middenveld en die 3 kanonnen voorin wel..... althans, daar heb ik vooralsnog wel m'n selectie op afgestemd. 

1 dure verdediger, met daarbij 3 stuks uit de 1.25-1.75 categorie en 1x 750K

4 middenvelders van de huidige top 5, aangevuld met 1.5 en 0.5

En voorin dan zo'n 17.0 aan toppers, met 2x 500K

Had ik liever Ugalde gepickt? Absoluut. Maar die is weg en dan is het dus een kwestie van terugvallen op een (voor mij acceptabel) "Plan B".

Punct

Geen Ugalde, dus voor 1,25m minder Van Wolfswinkel. Geen probleem toch? 


Lammers lijkt mij ook een mooie, bij Utreg, voor 2,5m. Dat gaat wel werken onder Jans. 

Peli

Twente zal toch zeker nog wel een spits halen ter vervanging van Ugalde?

Of zullen ze op jacht gaan naar die voorronde CL plek met een 35 jarige blessuregevoelige spits die hooguit een uurtje mee kan doen?

Willempie94
Peli
#5602
Ook hier stond Ugalde hoog op m'n lijstje om mee te nemen in het definitieve team. Maar gelijk na d...

Oeh jouw plan b lijkt verdacht veel op mijn plan a, heb alleen een top middenvelder minder dan jou en toch net ietsje meer geïnvesteerd in de verdediging.

Mijn plan b is mogelijk met de nieuwe spits van twente, maar dat vind ik nog wel erg onzeker. 

 

Willempie94
Peli
#5604
Twente zal toch zeker nog wel een spits halen ter vervanging van Ugalde? Of zullen ze op jacht gaan...

Die zullen echt wel een vervanger proberen te vinden

Ruhs49

Sidney!

RvhC74

Sidney wrsch naar Az ivm ruildeal 

Scoritop
Peli
#5602
Ook hier stond Ugalde hoog op m'n lijstje om mee te nemen in het definitieve team. Maar gelijk na d...

Een middenvelder voor 500k? Dat is een flinke gok 

Peli
Scoritop
#5609
Een middenvelder voor 500k? Dat is een flinke gok 

Met een beetje mazzel is het niet eens een kleine gok.

stefbeukers
Peli
#5610
Met een beetje mazzel is het niet eens een kleine gok.

Aziaat? Hier ook op het lijstje.

Peli
stefbeukers
#5611
Aziaat? Hier ook op het lijstje.

We hoeven niet alles weg te geven hè 😉

Ruhs49
stefbeukers
#5611
Aziaat? Hier ook op het lijstje.

Die heb ik weggestreept sinds de laatste transfer van die club. Zal bij invalbeurten blijven ben ik bang.

danusz1986

Schijnt dat Chery voor het middenveld is gehaald en Sano linksbuiten gaat spelen grote kans.

Scoritop
danusz1986
#5614
Schijnt dat Chery voor het middenveld is gehaald en Sano linksbuiten gaat spelen grote kans.

Hmm.. we gaan het morgen zien

danusz1986

In onze subleague is er iemand die de trainingen volgt. Chery gaat nog niet spelen Sano wel.

Peli
Ruhs49
#5613
Die heb ik weggestreept sinds de laatste transfer van die club. Zal bij invalbeurten blijven ben ik...

Dat kon je wel eens goed mis hebben. 

Peli
danusz1986
#5614
Schijnt dat Chery voor het middenveld is gehaald en Sano linksbuiten gaat spelen grote kans.

Vanaf rechts of links. Tenminste, dat vernam ik ook van een collega van mij die NEC-supporter is.

Denk ook niet dat Chery (35 inmiddels) nog lekker langs het lijntje gaat lopen sprinten, zoals vroeger. Kwam bij Haifa ook altijd vanaf het middenveld. 

RvhC74

Tot nu toe lekkere weekscore, sta 4e nu in totaal klassement weekscore, nu hopelijk blijven volhouden 🤞🤞🤞🤞🤞🤞

Topco

Om de discussie weer aan te zwengelen. Welke middenvelders overwegen jullie van PSV en wat zijn jullie overwegingen?

Ruhs49

Ik ben daar ook nog niet aan uit. Veerman vind ik te duur, valt zeker af. Til lijkt redelijk zeker van basis, maar denk dat hij toch veel gaat afwisselen met Saibari. Dus is die 1 miljoen extra dat waard?

Ik vind Tillman de meest interessante. Schappelijk geprijsd en zeer multi inzetbaar door Bosz. Middenveld en aanval diverse posities. En ja, ook hij gaat wedstrijden 0 punten pakken. Maar dat gaan ze allemaal doen ben ik bang.

BartB

Ik zit vooral in de voorhoede met een belangrijke keuze want die zal voor een groot deel de rest van m'n team bepalen. Op het middenveld kies ik vooralsnog voor Til. Al twijfel ik ook daar nog over. Voor dat geld wil ik wel een zekere basisspeler. Hoe zeker is Til als Saibari en Veerman er allebei weer bij zijn straks? Als dan m'n 4 miljoen middenvelder op de bank gaat zitten dan hang ik.

Mijnans bij AZ weer in de basis zometeen. Dus Mijnans zit ook nog in m'n achterhoofd omdat die in potentie veel punten kan gaan pakken. 

Aanvalsopties die ik nu heb:

Optie 1: Gimenez, De Jong & Brobbey. Gevolg is dat de verdediging erg mager is
Optie 2: De Jong, Pavlidis & Brobbey. Extra miljoen voor de verdediging. Voelt wel fijner maar durf ik het aan om Gimenez wéér niet te nemen?
Optie 3: Focus op 3-5-2 opstelling met Gimenez en De Jong + goedkopere 3e spits. Maar met een Brobbey in bloedvorm voelt het ook weer niet goed om die niet te picken. Geeft me wel meer ruimte voor een extra goede middenvelder en een goede verdediging.

Zijn jullie er al over uit wat je aanval gaat worden?

 

 

JoeyvanBomen

De jong gimenez brobbey 

sowieso til, samen met timber en stengs 

dest en Geertruida 

de rest opvullen met 1-2M pareltjes en je bent verzekerd van een prachtscore 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

benieuwd hoe je dat wil gaan doen. De 8 namen die je noemt snoepen al 38 van de 47 miljoen euros op hahah

 

ik zou iig voor keuze A gaan. Ga zelf sowieso voor een middenveld met stengs en timber, maar twijfel toch sterk over psv middenveld. Wellicht kies ik saibari wel 'gewoon' als gokje of helemaal geen psv middenvelder. Er zijn spelers die iets zekerder zijn qua aantal punten imo

Laatst gewijzigd
BartB
JoeyvanBomen
#5623
De jong gimenez brobbey  sowieso til, samen met timber en stengs  dest en Geertruida&nbs...

Dat zijn 8 spelers die je dan 38 miljoen gaan kosten. Zeg dat je gaat voor een keeperscombi van 2,75 miljoen zit je al op 40,75 miljoen. Dan hou je nog maar 6,25 miljoen over voor 8 veldspelers. Van die 8 moet er nog 1 zekere basis verdediger worden (Naast Dest en Geertruida) en 1 zekere middenvelder (Naast je Stengs, Timber en Til). Dat lijkt me erg krap met een budget van 6,25 miljoen. Dan moet je wel heel veel pareltjes van 0,75 en 1 miljoen kunnen vinden. Ik zie er geen 8 in ieder geval.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 225 ... 372 373

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.