Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 226 ... 380 381
Willempie94
Ben Van Heck
benieuwd hoe je dat wil gaan doen. De 8 namen die je noemt snoepen al 38 van de 47 miljoen euros op...

Ik twijfel ook over Til, qua basisplek heeft Joey denk ik de grootste garantie. Maarja die is gewoon prijzig. 

Ik overweeg daarnaast toch ook wel steeds meer Hlynsson moet ik zeggen. Taylor wordt ik gewoon niet enthousiast van, ook niet met Henderson. Die zou nog best wel is de dupe kunnen worden wanneer van den Boomen ook weer fit is. Ik verwacht dan geen Taylor op 10 zoals hier eerder gesuggereerd werd. 

BartB

Nou AZ gaat ook weer lekker... Kasius al rood en Mijnans geel. Tot zover mijn idee om Mijnans te pakken... of überhaupt iemand van AZ 😂

Ben Van Heck
Willempie94
Ik twijfel ook over Til, qua basisplek heeft Joey denk ik de grootste garantie. Maarja die is gewoon...

Hlynsson spookt ook door mijn hoofd ja. Denk dat die zijn basis plek wel behoudt en speelt op 10. Voor nu heb ik de combi til en taylor, maar sluit niet dat dit uiteindelijk hlynsson en toch saibari het uiteindelijke team gaan behalen

Willempie94
BartB
Nou AZ gaat ook weer lekker... Kasius al rood en Mijnans geel. Tot zover mijn idee om Mijnans te pak...

Al blijft Pavlidis wel z'n goals maken

Willempie94
Ben Van Heck
Hlynsson spookt ook door mijn hoofd ja. Denk dat die zijn basis plek wel behoudt en speelt op 10. Vo...

Daar twijfel ik ook tussen inderdaad! 

BartB

😡😡 hoezo speelt Stengs niet dit weekend?

Ruhs49

@BartB volgens mij had die een buurtbingo met leuke lokale prijzen. Maar kan ook zijn dat ik uit mijn nek klets en het niet weet.

BarryE1

Stengs was woensdag een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen psv in ieder geval. Zal er wel iets mee te maken hebben.

Peli
BarryE1
Stengs was woensdag een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen psv in ieder geval. Zal er wel iets mee...

Klopt. En is ook niet helemaal okselfris uit die wedstrijd gekomen.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Daarom ook alleen Gimenez, die scoort 2 x naast de goal van Twente 

BartB

Shit dat Stengs niet fit was is mij helemaal ontgaan :(

RvhC74

Mmmmmmm minpuntje wederom strafschop missen 

BartB
RvhC74

Toch Pavlidis, de Jong en Brobbey 😉

Scheelt weer een miljoentje

Peli
RvhC74

Pick jij 'm eindelijk een keer, levert hij je minpunten op 🙈

RvhC74

Gimenez gaat mijn definitieve team niet halen wrsch, kies voor andere opties waardoor mijn team veel beter in balans is en dus meer punten potentieel heb

Scoritop

Haha mooi jongens. Met een lach lees ik alles terug. 

Taylor ben ik ook niet zeker van. Evenals Til. Speelden gister allebei zeer flets. Denk ook dat Taylor zijn plek kan kwijtraken aan from the trees. 

Misschien toch die dekselse Matsson samen met Hlynsson? Is dat beter dan Til en Taylor? Gelukkig hebben we nog een paar dagen tot deadline 🙈

Ben Van Heck

deze proefrondes zetten ons zoals altijd waarschijnlijk weer op het verkeerde been, maar als je de namen die jij noemt de afgelopen wedstrijden hebt gezien dan zijn dit idd echt niet meer de namen die je er als eerste in klikt (til wat meer dan taylor uiteraard). Imo is til net zo'n risico als saibari nemen denk ik. Om die reden ga ik saibari nemen, omdat ik toch risico moet nemen om uberhaupt zicht te hebben op een fatsoenlijke plek op de ranking. Hlynsson verwacht ik niet zo snel uit de basis en heeft toch al 6 goals en een assist. Hem neem ik dus ook mee. 

Gimenez niet picken durf ik niet haha. Die gaat echt wel weer het geld waard zijn!

Willempie94

Voor degene die Gimenez niet meenemen, kiezen jullie dan in zijn plaats voor Pavlidis? Of een andere aanvaller?

Willempie94
BartB
Shit dat Stengs niet fit was is mij helemaal ontgaan :(

Mij ook helaas

Scoritop

Even afwachten wie Twente haalt. Las een Boadu, dan overweeg ik hem wel. Anders is Pav de meeste logische keuze 

Astarloa

Gimenez voor 7 miljoen is wel echt vanwege zijn bizarre 1e seizoenshelft. Hij zal zijn doelpunten echt nog wel gaan maken maar dat gaan er ook echt geen 15 zijn. Met zijn prijs vind ik persoonlijk dat je hem iedere wedstrijd captain moet maken, maar tegenwoordig kan je dat met De Jong en Brobbey net zo makkelijk of zelfs eerder. Mede omdat heel Feyenoord er momenteel vrij weinig van bakt zie ik hem niet voor 7 miljoen aan punten pakken. Ik vind bijvoorbeeld Berghuis al een prima vervanger. Ajax draait heerlijk en met een goeie spits zie ik genoeg punten voor hem in het verschiet. Met de vrij gekomen 4 miljoen kan je de rest van je basis flink aansterken. 

Peli
Scoritop
Even afwachten wie Twente haalt. Las een Boadu, dan overweeg ik hem wel. Anders is Pav de meeste log...

Oosting geeft in gesprek met Hansie Hansie net aan dat Arnold Bruggink niet in De Kuip aanwezig was, omdat hij een afspraak met Boadu had.

Peli

Ineens is een team samenstellen om voornamelijk 352 (met uitwijkmogelijkheid naar 343) mee te gaan spelen best wel aantrekkelijk geworden. 

Al die vrijgekomen miljoenen gebruiken om een superdik middenveld van te bouwen èn als bonus Benitez onder de lat 🤔🧐

Laatst gewijzigd
Willempie94
Peli
Ineens is een team samenstellen om voornamelijk 352 (met uitwijkmogelijkheid naar 343) mee te gaan s...

En zo blijven we puzzelen tot de deadline...^^

RvhC74

@Peli

hier precies hetzelfde ook neigend naar 3-5-2

ff transfers afwachten en verdere ontwikkelingen 

de puzzel is going on

1 2 ... 226 ... 380 381

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.