Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 227 ... 275 276
Peli
Willempie94
#5649
En zo blijven we puzzelen tot de deadline...^^

Genieten!

Ben Van Heck

Zo, eindelijk weer een prima ronde, paar percentages gestegen! Ik dacht dat ik de puzzel wel gelegd had, maar die 7 miljoen van Gimenez begint nu toch wel te knagen. Hij weet zijn vormdip wel uit te kiezen voor topcoach spelend Nederland.

heb nu 1 variant met en 1 zonder gimenez en die zonder gimenez ziet er ook wel goed uit en 352 te spelen. Gigantisch veel keuze op het middenveld als je Brobbey en De Jong (wie pickt ze niet lol) en 3(!) 500k aanvallers kiest. Ook wat extra zekerheid in de defensie en de keeperspositie is ook mooi meegenomen. 

De blauwdruk van mijn elftal staat, alleen de keuzestress wat betreft met of zonder Gimenez en Til of Saibari kiezen gaan mij ongetwijfeld nog wat kopzorgen geven deze week.

Peli
Ben Van Heck
#5652
Zo, eindelijk weer een prima ronde, paar percentages gestegen! Ik dacht dat ik de puzzel wel gelegd...

Herkenbaar hoor. 

En ik denk niet dat Van 't Schip hem eraf gaat halen (i.t.t. een Tahirovic of Taylor).....Maar Hlynsson blijft nog wel een dingetje. Tenzij er hier iemand is die mij er 100% van kan overtuigen dat hij nog altijd basisspeler bij Ajax is zodra Henderson en Vd Boomen erbij zijn.

En 3x 500K voorin was ook al in me opgekomen. Lekker onorthodox, I like it 😁

Laatst gewijzigd
Sjarls

Waar ik dacht de puzzel wel aardig rond te hebben, heb ik opeens na dit weekend weer allemaal vragen en vraagtekens. 

Gimenez wel of niet? aardig aan de prijs, vormdip/vermoeid. 

Az blijven we vanaf, loopt niet meer sinds het ontslag van Jansen is het een rommeltje. De enige die je kan picken is Pavlidis die blijft scoren. En je hoort niemand over hem kan dus een verschilmaker worden. 

Ajax heb de afgelopen wedstrijden Taylor gehad maar die heeft mij wel terleurgesteld. Hlynsson intersant maar blijft die spelen? Verdediging/keeper blijf ik vanaf. 

NEC twee spelers vandezelfde club in een linie? of vooral niet doen? 

Twente, blijft Eiting spelen? wat te doen met Steijn? en hoe goed is Boadu nog?

PSV wat te doen met de middenvelders daar? Veerman is die zijn geld waard? Til  of Saibari? of toch stiekem Tillman pakken? 

En dan nog de vraag wie degraderen er? Ik verwacht Volendam & Vitesse en RKC nacompetitie. 

Kortom de puzzel kan weer opnieuw gelegd worden haha.

Ben Van Heck

Branco is voornamelijk een 8 toch? Dus meer een directe concurrent voor Taylor dan voor Hlynsson. Heeft ook een goede connectie met Berghuis. En een middenveld met Henderson, Van den Boomen en Hlynsson klinkt voor mij dan ook logischer om dominant voetbal te kunnen spelen. Dit is mijn visie natuurlijk. Om die reden denk ik dat ik hem toch wel aandurf.

Wat betreft die 2 spelers in dezelfde linie (NEC) lijkt me prima te verantwoorden, als wij het over dezelfde spelers hebben uiteraard.

ongeacht of eiting speelt blijf ik lekker van Twente af. Vind ik een groter risico dan hlynsson bijvoorbeeld en mocht ik met 5 middenvelders gaan spelen vind ik het in dit geval meer zonde van de plek dan van het geld haha.

 

BartB

Gimenez gaat 'm bij mij niet worden. Zouden jullie twee spelers van dezelfde club in de voorhoede overwegen of juist niet?

Ik twijfel om naast De Jong en Brobbey een Bakayoko of Berghuis te zetten. Weet alleen niet of het slim is om 2 spelers van dezelfde club in de aanval te hebben?

Als ik dat doe i.p.v. Pavlidis kan ik Geertruida erbij pakken namelijk. 

Peli
Sjarls
#5654
Waar ik dacht de puzzel wel aardig rond te hebben, heb ik opeens na dit weekend weer allemaal vragen...

"NEC twee spelers vandezelfde club in een linie? of vooral niet doen?"

2 spelers van PSV of Feyenoord in dezelfde linie (en daarmee bedoel ik dan voornamelijk het middenveld, heel misschien de verdediging, maar zeer zeker niet voorin) is naar mijn mening een prima optie. Maar van de clubs daaronder zou ik het niet niet doen.

Laatst gewijzigd
BartB

Met de opzet die ik nu heb gemaakt heb ik nog 3 miljoen te besteden op het middenveld.

Ik heb er al 1 van Ajax, 1 van PSV, 1 van Feyenoord, 1 van PEC en een 500k 6e middenvelder
Deze 3 miljoen zou dus zijn voor de positie van 4e middenvelder.

Welke zou jullie voorkeur hebben?
- Mattsson  > Lijkt toch te overperformen in een NEC team maar blijft maar scoren, ook als penaltynemer
- Wieffer > Zekerheidje bij Feyenoord maar scoort en assist weinig in vergelijking met de rest van dit rijtje
- Willumsson > Was vandaag totaal onzichtbaar, ik weet het nooit zo goed bij hem. Wel altijd 90 minuten
- Kitolano > Penaltynemer van Sparta en speelt ook altijd 90 minuten

steven20
BartB
#5658
Met de opzet die ik nu heb gemaakt heb ik nog 3 miljoen te besteden op het middenveld. Ik heb er al...

Mattson of Willumson en je 0,5 miljoen nog ergens anders besteden

steven20

Ik kijk inmiddels ook met een schuin oog naar een 352. Maar als dat je basis wordt is het wel tricky dat er maar 1 middenvelder niet bij hoeft te wezen en je weer naar n ander systeem moet.

Hoe zien jullie dit?

Sjarls

Nou Gimenez weer een pingel gemist heeft, Zou Hancko ze nou gaan nemen? Nam ze ook altijd bij Sparta Praag! 

Laatst gewijzigd
Scoritop
Sjarls
#5661
Nou Gimenez weer een pingel gemist heeft, Zou Hancko ze nou gaan nemen? Nam ze ook altijd bij Sparta...

Precies dit dacht ik ook. Zal daar iets over naar buiten komen voor as vrijdag? 

3-5-2 is mij te riskant. Zoals hierboven wordt genoemd bij 1 middenvelder die er niet bij is en je moet weer een ander systeem. En daarbij kan ik niet 5 hele goede zekere middenvelders kiezen. Zoals de onzekerheid bij psv en ajax op het middenveld. Of ik moet opeens voor Mijnans en Steijn gaan, maar dat voelt ook niet juist. 

Willempie94

Ik verwacht echt niet dat Slot het vertrouwen in Gimenez op zal zeggen en hem niet meer als eerste de penalty zal laten nemen

Appelflap64

Hierbij een opzet voor mijn definitieve teamselctie voor de tweede seizoenshelft. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Wees gerust kritisch.

Keepers

Benitez - Bakker

Verdedigers

Dest - Kuipers - El Karouani - Eerdhuijzen - Meulensteen

Middenvelders

Stengs - Hlynsson - Mattsson - Namli - Brouwers - Sano

Aanvallers

De Jong - Pavlidis - Brobbey - Driouech - Zeefuik

Astarloa
BartB
#5658
Met de opzet die ik nu heb gemaakt heb ik nog 3 miljoen te besteden op het middenveld. Ik heb er al...

Kitolano neemt ze volgens mij alleen als Lauritsen er niet in staat dus daar moet je je keuze niet op baseren. Ik ga zelf in ieder geval wel zeker voor Mattson. Dat overperformen vanwege expected statistieken verhaal geloof ik allemaal wel. NEC voetbalt ontzettend goed waarbij hij de beste speler is en de penaltynemer is. Ik leg echt veel makkelijker 3 miljoen voor hem neer dan 4,5 voor een Stengs die ik kwakkelend door de 2e seizoenshelft zie gaan.

Peli
Appelflap64
#5664
Hierbij een opzet voor mijn definitieve teamselctie voor de tweede seizoenshelft. Ik ben benieuwd na...

Op de 1e plaats ben ik persoonlijk niet zo fan het posten van gehele selecties voor de deadline. Maar ben (gelukkig) geen moderator hier en heb er dus niks over te zeggen 😅 Deel alleen m'n nederige mening. 

Om toch even kort op je team in te gaan.... Lang geen slechte selectie. Alleen begrijp ik de keuzes voor Meulensteen en Brouwers niet helemaal, denk ik. Naar mijn idee zijn er voor dat geld (en goedkoper) leukere opties te vinden. Ook zou ik, zoals ik eerder al aangaf, niet snel voor 2x NEC op m'n middenveld gaan. Hoe goedkope Sano ook is (en hoe 'gunstig' het programma van NEC ook lijkt te zijn).

Laatst gewijzigd
Peli
Astarloa
#5665
Kitolano neemt ze volgens mij alleen als Lauritsen er niet in staat dus daar moet je je keuze niet o...

Eens over Mattsson en NEC. Daarbij hebben ze een vrij 'gunstig' resterend programma. 

Naast Mattsson staat Stengs (en Timber trouwens ook) er voorlopig ook in bij mij. Aan de ene kant omdat ik i.t.t. tot hoe jij erover denkt gewoon weer rendement van Stengs verwacht. Maar ook omdat ik er toch wel erg graag 3 Feyenoorders in wil klikken. Het blijft toch gewoon (met afstand) de huidige nummer 2 van de eredivisie, met veel goals voor en toch wel relatief weinig tegen.

Astarloa

Ja klopt, als ik het goed begrijp ga jij voor Stengs en ik voor Geertje 😁. Persoonlijk wil ik het liefst 1 van Psv en Feyenoord in zowel de verdediging en het middenveld. Daarbij pak ik ook waarschijnlijk ook Steijn om nog wat extra doelpunten te hebben op mijn middenveld. Vooral ook omdat Twente veel thuiswedstrijden speelt tegen het rechterrijtje.

Peli
Astarloa
#5668
Ja klopt, als ik het goed begrijp ga jij voor Stengs en ik voor Geertje 😁. Persoonlijk wil ik het l...

"Persoonlijk wil ik het liefst 1 van Psv en Feyenoord in zowel de verdediging en het middenveld."

Ik ook. En dat heb ik dan ook 🙋🏽‍♂️

JoeyvanBomen
BartB
#5625
Dat zijn 8 spelers die je dan 38 miljoen gaan kosten. Zeg dat je gaat voor een keeperscombi van 2,75...

mijn derde basisverdediger zal een speler van go ahead worden, welke 1.25m zal kosten. Het is uiteraard geen geweldige puntenpakker, maar Go Ahead doet het heel aardig en met mijn middenveld en aanval hoop ik voornamelijk  goed te scoren. Verder heb ik met domgjoni en sano twee 500k middenvelders om mijn vier sterke basisspelers op te vullen. Ik ga niet alles prijsgeven, maar je kan een heel aardig team opstellen met de spelers die ik heb benoemd en deze dan aan te vullen met goedkopere opties 

BartB

Ik ben niet zo'n Go Ahead volger maar denken jullie dat V. Edvardsen zeker is van een bais plek? Vind het wel een interessante 3e spits als ik kies voor een 3-5-2 team.

Voor de winterstop zat ie echter een paar wedstrijden op de bank...

Willempie94

Goedemorgen allen deze maandagmorgen, de week van de waarheid:)^^

Ik wacht nog even met m'n definitieve team op eventuele transfers, merk dat ik toch wel neig naar een 343 formatie waarbij ik zo nodig om kan schakelen naar 352. 

Peli
Willempie94
#5672
Goedemorgen allen deze maandagmorgen, de week van de waarheid:)^^ Ik wacht nog even met m'n definit...

Jij wacht op Twente, of ze Boadu wel of niet kunnen binnenhengelen 😉 Volkomen logisch. Die eventuele transfer gaat nog veel selecties doen veranderen, denk ik. 

Laatst gewijzigd
Ruhs49
Peli
#5673
Jij wacht op Twente, of ze Boadu wel of niet kunnen binnenhengelen 😉 Volkomen logisch. Die eventuel...

Ik vind Boadou ook interessant qua niveau. Kan zeker een doelpuntje maken in de Eredivisie. Echter, heeft hij in mijn ogen wel veel blessureleed gehad de afgelopen 3 jaar...

Willempie94
Peli
#5673
Jij wacht op Twente, of ze Boadu wel of niet kunnen binnenhengelen 😉 Volkomen logisch. Die eventuel...

Klopt helemaal, ik neig zoals ik eerder al aangaf toch naar een 343 systeem en vind Pavlidis als derde kanon veel te duur. 

1 2 ... 227 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.