Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 229 ... 275 276
BramZola

Hi alle sportfanaten,

Ik ben vrij nieuw op dit platform maar wil graag mijn meningen en tips delen. Ik ga niet mijn complete team delen voor de deadline, maar wil best wat sparren over dingen. 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik las net dat Noa Lang gebleseerd is en waarschijnlijk voor langere tijd. Nemen jullie hierdoor eerder een Til of Saibari mee? Of stonden die sowieso al opjullie lijst?

Ik twijfel zelfs om hierdoor een Lozano of Bakayoko mee te nemen.

hansotjes

Ook hier is het grote leggen van de puzzel inmiddels begonnen.

Vanwege de trainerswissel bij AZ en de Asia Cup, twijfel ik welke AZ'ers ik erin wil klikken.

Heb er op dit moment zelfs geen 1, maar kan me niet voorstellen dat dit zo blijft...

Peli
hansotjes
#5702
Ook hier is het grote leggen van de puzzel inmiddels begonnen.Vanwege de trainerswissel bij AZ en de...

"Zelfs" geen 1?

Ik zou zeggen "vanzelfsprekend" geen 1.

BartB

Ook hier niet één AZ'er. AZ is veel te onstabiel nu en dan zijn de spelers te hoog geprijsd .
Noa Lang langdurig geblesseerd ja? 

EDIT: Pavlidis, staat wel nog met potlood in een opstelling. Die blijft namelijk wel gewoon scoren

Laatst gewijzigd
Willempie94
BramZola
#5701
Hi alle sportfanaten, Ik ben vrij nieuw op dit platform maar wil graag mijn meningen en tips delen....

Vertessen zal dan wel moeten blijven denk ik?

Scoritop
BramZola
#5701
Hi alle sportfanaten, Ik ben vrij nieuw op dit platform maar wil graag mijn meningen en tips delen....

Welkom Bram! Nu Lang er lang uitligt (πŸ˜‰) blijft Lozano wel vaker op links spelen. Nu vertessen weg is zullen ze of nog een vervanger halen of ze gaan een middenvelder (Tillman, Saibari) op links zetten verwacht ik. Bakayoko vind ik prima verantwoorde keuze. Maar neem aan dat je De Jong ook hebt toch? 

BartB

Oprechte vraag waar ik namelijk het antwoord niet op weet... Wat is het grote bezwaar van 2 spelers van dezelfde club in de voorhoede? Zoals het nu bijvoorbeeld dus gaat over De Jong/Bakayoko  of De Jong/Lozano

Waarom is iedereen daar zo op tegen?

Scoritop

Ik heb het schema van mijn verdedigers naast elkaar gelegd (Utr, NEC, Almere), maar kom ik in het schema in de knel in rondes 22, 27 en 33. Of is dit te verwaarlozen over 15 wedstrijden? Heeft iemand de gouden combinatie qua verdedigers al staan? De overige 2 verdedigers zijn van PSV en Feyenoord. 

Scoritop
BartB
#5707
Oprechte vraag waar ik namelijk het antwoord niet op weet... Wat is het grote bezwaar van 2 spelers...

Kan prima denk ik. Alleen moet een club dan wel veel scoren willen beide spelers in je team goed kunnen renderen. En daarnaast vind ik persoonlijk een buitenspeler niet de juiste match voor in mijn definitieve team. 

BramZola

Op dit moment heb ik 2 van de 4 grote aanvallers waaronder inderdaad de Jong. Maar waarom ik twijfel is om 2 aanvallers van een club te selecteren.

Gimenez vind ik echt een dure speler en ik denk dat ik met 2 andere genoeg punten kan verzamelen.

hansotjes
Peli
#5703
"Zelfs" geen 1?Ik zou zeggen "vanzelfsprekend" geen 1.

πŸ˜‚

In al die jaren scorito stond er standaard wel minimaal 1 in hier + dat het programma van AZ niet verkeerd is in mijn ogen.
Maar om nou 6 miljoen vrij te gaan maken voor pavlidis...

genoeg twijfel hier nog helaas

BartB
hansotjes
#5711
πŸ˜‚In al die jaren scorito stond er standaard wel minimaal 1 in hier + dat het programma van AZ niet...

Pavlidis staat bij mij ook in een Optie 2 team. Ik neig namelijk toch steeds meer naar een 3-5-2 basis met sterk middenveld, 2 aanvalstoppers en dat aangevuld met een degelijke 3e aanvaller. Zodat ik altijd ook nog met goed fatsoen naar een 3-4-3 opstelling kan. Voor mijn gevoel heb ik dan de beste spreiding over m'n hele team. 

 

Ben Van Heck

Wat zal de invloed van de blessure van Lang zijn op de keuze Saibari/Tilman? En wat denken jullie overall van de keuze Tilman of Saibari? Kan er zelf weinig over zeggen, alleen dat Tilman gehuurd is en Saibari Psv wat op kan leveren uiteindelijk. 

hansotjes

Ik zie een aantal keer El Karouani voorbij komen hier, maar denkt niemand dat of Handwerker daar gaat spelen of Leliendal weer terugkomt op een gegeven moment?

Daarnaast heb ik nog 4 miljoen over voor V+M, suggesties zijn welkom! (Voor sparren DM)

RvhC74

Hier ook 0 van AZ, ik overweeg Pavildis ook niet heb andere keuzes gemaakt.

Door blessure Lang worden Tilman/Saibari nog interessanter

Kan Hendersson iedereen niet verassen door toch stiekem assist en goas mee te pikken? of zien we dat niet gebeuren?

Welke parels overweegt iedereen in 750 / 500 k segment (als je niet wil delen stuur mij een pb)

momenteel sta  ik op, 4x psv, 3x fey, 2x ajx, 1x nec, 1 eag, 1x utr, 1x zwol, , 3 x alm en twee x vol

maar kan morgen weer anders zijn whahahah

Laatst gewijzigd
steven20
hansotjes
#5714
Ik zie een aantal keer El Karouani voorbij komen hier, maar denkt niemand dat of Handwerker daar gaa...

Goede vraag. Utrechters in de buurt? 

Peli
hansotjes
#5714
Ik zie een aantal keer El Karouani voorbij komen hier, maar denkt niemand dat of Handwerker daar gaa...

Wat ik ervan begreep is Leliendal vrij zeker voor de rest van het seizoen naar Jong FC Utrecht verbannen. Die aast daardoor nu op een transfer. 

Om voor El Karouani een beter alternatief dan good ol' Mark vd Maarel achter de hand te hebben, hebben ze Handwerker binnengehaald (die bij Nürnberg in de 2.Bundesliga tussen basis en bank pendelde).

Laatst gewijzigd
BartB

"Aankomende week hoopt de hoofdtrainer weer over zijn sterkhouder te kunnen beschikken, maar hij heeft daar naar eigen zeggen allerminst zekerheid in. Veerman werkt achter de schermen hard aan zijn herstel, waarbij het telkens de vraag is of zijn lichaam het toelaat om de volgende stap te zetten. Naar verwachting zal het een race tegen de klok worden om de wedstrijd van volgende week zaterdag te halen, wanneer de Eindhovenaren naar de Johan Cruijff ArenA afreizen om het topduel met Ajax te spelen."

 

Zou Veerman toch erger geblesseerd zijn dan we in eerste instantie dachten? Ik heb 'm nu in m'n team staan maar hoop dat er komende dagen wel meer duidelijkheid komt over zijn blessure. Anders is het een hele kostbare 5,5 miljoen 

BartB
RvhC74
#5715
Hier ook 0 van AZ, ik overweeg Pavildis ook niet heb andere keuzes gemaakt. Door blessure Lang word...

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Hendersson heel veel assists zal gaan geven. Deed ie in zn laatste jaar Liverpool ook maar 2x in 35 wedstrijden en in zo'n knudde team in Saudi Arabie ook maar 4x. Dus daar verwacht ik geen wonderen van op Scorito gebied.

 

RvhC74

Veerman langer geblesseerd, Vertessen mag niet weg, Driouech in belangstelling PSV 

Ben Van Heck

Vertessen gaat gewoon weg hoor. Je hebt nog minder aan hem als hij zou blijven dan dat hij zou gaan nu. Driouech was een prima optie als 3e aanvaller geweest in mijn 352 formatie maar die zal wel aardig in prijs omhoog gaan mocht die naar PSV gaan. Dan maar schakelen naar een 750K aanvaller. Daar zie ik ook een aardige parel. Kan ik mooi overschakelen naar een 750k verdediger!

Desbach

Is het een risico om in elke linie een 500k speler te hebben?

Peli
Desbach
#5722
Is het een risico om in elke linie een 500k speler te hebben?

Voorin en ook op het middenveld zijn wel 500Ktjes te vinden die een basisplaats bij hun club hebben. Achterin heb ik die nog niet gevonden. 

BartB

Morgen speelt Marokko de achtste finale van de AC. Als ze die nou ff verliezen wordt Saibari ineens heel interessant

Desbach
Peli
#5723
Voorin en ook op het middenveld zijn wel 500Ktjes te vinden die een basisplaats bij hun club hebben....

Dus je zou nooit spelers selecteren waarvan je weet dat je ze nooit gaat gebruiken? Voor op de tribune haha

1 2 ... 229 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.