Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 230 ... 273 274
Ben Van Heck

Een 500K verdediger picken die niet speelt is niet perse slim maar ligt er ook maar net aan wat je positie op de ranglijst is. Zou het zelf niet riskeren als ik dichtbij een gouden bekertje sta, maar is voor mij alsnog een optie om te besparen mocht het nodig zijn. Overigens zie ik 1 500k verdediger die regelmatig basis staat, maar dat zal ook wel weer anders zijn mochten zijn concurrenten weer fit zijn.

Peli
Desbach
#5725
Dus je zou nooit spelers selecteren waarvan je weet dat je ze nooit gaat gebruiken? Voor op de tribu...

Ik persoonlijk wil dat al mijn verdedigers basisspeler zijn bij hun clubs.

Je moet er in die linie altijd minimaal 3 opstellen (i.t.t. voorin, waar je er ook 2 kan opstellen) en dus wordt het met zo'n 500K "weggooier" redelijk benauwd zodra 1 van je verdedigers er onverhoopt wat langer uitligt. Laat staan als dat 2 van je verdedigers zou overkomen. Ik zeg niet dat je het niet moet doen hé, ik zeg alleen dat het mijn keuze niet zou zijn.

Scoritop

En dan is je puzzel opeens gelegd.

Hancko ipv Geert is de enige twijfel, maar als ik die weer wil omwisselen, dan wordt mijn 1,5 M middenvelder de 500k middenvelder. Zou ook nog kunnen. 

Keshi
BartB
#5719
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Hendersson heel veel assists zal gaan geven. Deed ie in zn laats...

Ik maak nog wel eens de fout spelers als Henderson als speler van Ajax te beoordelen, waar je eigenlijk moet kijken wat zijn puntenpotentieel is als speler van zijn prijs tov anderen van die prijs. Dan is hij toch wel interessant in mijn ogen. De tegengoals zijn dan wel een probleem en misschien kaarten, niet te weinig goals en assists.

Laatst gewijzigd
BartB
Keshi
#5729
Ik maak nog wel eens de fout spelers als Henderson als speler van Ajax te beoordelen, waar je eigenl...

Maar het puntenpotentieel wordt opgebouwd uit de teamprestaties, kaarten, tegendoelpunten, doelpunten en assists. En in dit geval zou ik Hendersson dus juist wél beoordelen als een speler van Ajax. Als ie bij PSV of Feyenoord had gespeeld had ik 'm erin gezet voor 2,5 miljoen. Zijn gebrek aan assists en doelpunten zou dan gecompenseerd worden doordat PSV/Feyenoord veel winnen en veel de 0 houden.

Omdat ie nu een speler van Ajax is gaat ie zowel individueel als in teamprestaties niet veel punten pakken. Als je dan jerdy Schouten neemt van PSV. Die kost ook 2,5 miljoen maar zou ik eerder kiezen dan Hendersson. Juist omdat het een PSV speler is.

Sjarls

Waarom kiezen mensen Steijn boven Veerman? 

Qua budget is het om het even. Ik heb Steijn deze periode meer op de bank zien zitten dan mij lief was deze wedstrijden, Twente is niet helemaal in goede doen vind ik. Daarnaast staat Veerman altijd basis in een goed draaiend PSV en neemt ook nog eens de spelhervattingen waardoor de kans op assist weer iets groter is. En dat Veerman nu geblesseerd is, is het enige minpuntje. 

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken? 

 

 

BartB
Sjarls
#5731
Waarom kiezen mensen Steijn boven Veerman?  Qua budget is het om het even. Ik heb Steijn deze...

Steijn heeft toch alleen afgelopen weekend op de bank gezeten omdat ie niet fit was? En dat was denk ik geen erge blessure want de laatste minuten viel ie weer in. Verder heeft Twente denk ik wel een best goed programma. Van de 8 thuiswedstrijden zijn er 6 tegen tegenstanders uit het rechterrijtje en 2 tegen subtoppers (GAE en Sparta). Best wedstrijden waar Steijn dus wel kan gaan scoren. 

Nu Veerman geblesseerd (is en wellicht niet duidelijk is voor hoelang) komt Steijn wel weer enigszins op mijn radar. Als er later deze week goed nieuws komt over Veerman dan kies ik zeker voor Veerman.

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#5732
Steijn heeft toch alleen afgelopen weekend op de bank gezeten omdat ie niet fit was? En dat was denk...

Volgens Oosting hadden Steijn en vWolfswinkel de hele vorige met griep op bed gelegen en tot de wedstrijd tegen Feyenoord slechts 1x met de groep meegetraind. Dus er is geen sprake van een blessure bij Steijn.

Laatst gewijzigd
Topco

Zijn er mensen die Steijn overwegen? Eigenlijk staat hij al bijna vast in mijn team.

Bozenik
Peli
#5657
"NEC twee spelers vandezelfde club in een linie? of vooral niet doen?" 2 spelers van PSV of Feyenoo...

Waarom zou je van Feyenoord of PSV 'zeer zeker niet' twee spelers voorin nemen? Die kan je ongeacht het programma toch altijd opstellen?

Peli
Bozenik
#5735
Waarom zou je van Feyenoord of PSV 'zeer zeker niet' twee spelers voorin nemen? Die kan je ongeacht...

Spreiding. Voorin verdien je het leeuwendeel van je punten door het maken van (en betrokken te zijn bij) goals. Van Feyenoord zie ik zo snel geen goede optie als 2e aanvaller naast Gimenez. En bij PSV komen de goals voorin vooral van Luuk de Jong, die heeft er in z'n eentje 2x zoveel gemaakt als Bakayoko en Lozano samen. Dan zou ik voor het bedrag dat die 2e aanvaller van Feyenoord of PSV moet kosten een aanvaller van een andere club picken die er meer inschiet dan een doelpunt of 5 de aankomende 15 potjes.

Maar het is ieder voor zich hoe je het beredeneert. Samen met het beperkte budget zorgt dat voor variatie in de teams. En dat komt de onderlinge competitie tussen de Topcoach deelnemers weer ten goede 👌🏾

Laatst gewijzigd
Bozenik

Duidelijk, thanks! Je inhoudelijke argumenten tegen de overige aanvallers van PSV en Feyenoord kan ik goed volgen, maar het punt van spreiding lijkt me in dit geval vooral een gevoelsargument. Zoals je terecht zegt mooi om te zien hoe ieder het weer anders beredeneert. 

Ben Van Heck

Iedereen er al over uit welke formatie de voorkeur gaat krijgen? 

Willempie94

vermoedelijk 343 hier waarbij ik eventueel kan switchen naar 352

Frits

Zit hier ineens met Brobbey en Berghuis in mijn team. Weet niet of ik daar nou zo blij van wordt. Middenveld met Hlynsson en Timber, achterin Dest, Geertruida en Benitez. 3e aanvaller blijft een knelpunt, verwacht een sterk(er) Ajax. 

Astarloa

Die 2 voorin heb ik nu ook. Brobbey kan je niet meer omheen en Berghuis is gunstig geprijsd voor de zekerheid op goals + assists die hij gaat geven. Middenvelders en verdedigers van Ajax ga ik me niet branden met al die tegengoals. Ze hebben nu een reeks resultaten gehaald tegen matige teams, maar de top 4 krijgen ze nog allemaal. 

Scoritop

Hoeveel Twente spelers heeft iedereen? Eigenlijk, gezien het programma, is er 1 wel nodig gezien het programma. De Grolsch Veste is altijd een lastige plek om te winnen. 

Dus ga je dan voor een spits (Boadu voor 3M (als die rond gaat komen en hij deze prijst krijgt) of Brenet (die zijn goals hopelijk gaat maken en hoe vaak houdt Twente de 0?) of Eiting (Maar behoudt hij zijn basisplek?)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

twente geloof ik wel eigenlijk. enige imo interessante optie is steijn maar vind hem simpelweg te duur. 

Sies

Gijs Smal was vorig jaar een puntenkanon, zal hij dat nu ook niet weer worden nu hij weer fit is?

Topco
Ben Van Heck
#5743
twente geloof ik wel eigenlijk. enige imo interessante optie is steijn maar vind hem simpelweg te du...

Ik ga wel voor Steijn, denk dat juist veel mensen hem laten liggen maar hij gaat zijn punten wel maken. Ik ga mezelf niet branden aan Timber en Stengs.

RvhC74

Matsson is op weg naar de uitgaan, check VoetbalZone

BartB

Ik ga vooralsnog ook voor Steijn (mede ingegeven door de blessure van Veerman). Twente heeft op papier vrij eenvoudige thuiswedstrijden, dus juist wedstrijden waarin Steijn z'n ding kan doen. Eiting brand ik me niet meer aan. Gijs Smal las ik iets over dat ie wellicht nog weg gaat deze week? Brenet heeft zeker de potentie gezien vorige seizoenen en hoe ver hij naar voren speelt. Maar dat vind ik voor 3,5 miljoen wel een te grote gok. Na mijn fiasco's in de eerste seizienshelft hou ik niet zo meer van gokjes. 

Benitez neem ik niet op goal. Als je de programma's naast elkaar legt kun je naar mijn mening prima uit de voeten met 2 goedkoop geprijsde keepers. Dat geeft me dan meer budget voor een degelijke derde aanvaller van een subtopper en zelfs nog een 'acceptabele' vierde aanvaller. Daardoor kan ik een prima 3-4-3 maar ook 3-5-2 opstelling maken. 

Mijn linie verdeling nu:

K: 2,75 
V: 13,75
M: 17,5
A: 13

 

Scoritop
RvhC74
#5746
Matsson is op weg naar de uitgaan, check VoetbalZone

Ik zie het. Voetbalprimeur staat het ook. Dat zou betekenen dat ik weer opnieuw kan beginnen haha. 

BartB

Haha hier ook ja. Matsson was toch eigenlijk wel een zekerheidje in mijn team

BartB
Topco
#5745
Ik ga wel voor Steijn, denk dat juist veel mensen hem laten liggen maar hij gaat zijn punten wel mak...

Waarom zou je je handen niet branden aan Stengs en Timber? Beide hebben toch bewezen goede keuzes te zijn lijkt me. Ik denk dat je met 1 van deze 2 altijd goed zit

1 2 ... 230 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.