Vind je je middenveld niet wat riskant?
Marokko heeft als ambitie de Afrika Cup te winnen en dat zou best wel eens kunnen. Dan ben je Saibari nog sowieso 2 weekenden kwijt en waarschijnlijk wel 3 weekenden als ze tot de finale komen. Daarna is het nog maar de vraag of ie alles bij PSV gaat spelen of vaak op de bank belandt.
Ritmeester vd Kamp was een paar wedstrijden geen basis. Ik weet niet of dat door een blessure was of dat ie geen vaste basisspeler meer is?
En Sano vind ik een lastige. Speelt net pas een blauwe maandag bij NEC. Geen idee of die nu 15 wedstrijden basis blijft.
Dat zijn voor mijn gevoel 3 of 2 vraagtekens op je middenveld.
Maar van die 6,5 miljoen zet je altijd minimaal 3 miljoen op de bank. Dus voor mij absoluut geen optie.
Ik ben niet zo'n tegenstander van 2 spelers van dezelfde club in de aanval maar wel als het je 3e en 4e keuze is.
Wel bijvoorbeeld De Jong/Lozano of Brobbey/Berghuis
Ik denk niet dat veel mensen Berghuis EN Bergwijn nemen. Ik zelf ook niet. Maar dat is dan juist wel weer leuk om te doen. Ze gaan vast en zeker spelen en vast en zeker presteren. Dus dan heb je wel een leuke joker in huis.
Als iedereen z'n hele team hier gaat posten en dezelfde keuzes maakt, is het toch niet leuk? Niet dat iedereen hier nou meeleest, maar toch :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.