Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 231 ... 273 274
Ben Van Heck

Mattson die weggaat zou mijn team wel eens op de schop kunnen gooien. Vervanger zou dan idd Steijn kunnen zijn, maar dan moet ik toch ergens gaan bezuinigen. Misschien wordt dit dan wel de keeper. Heb nu Benitez staan, maar gaat die zijn geld wel waard zijn? 

Fietseties

Natuurlijk gaat Benitez zn punten wel opleveren. Je loopt alleen het risico, dat wanneer psv vroeg kampioen wordt, Drommel misschien nog wat wedstrijden mag gaan keepen.

Astarloa

Dat zie ik dus echt ff niet gebeuren. Alsof ze ineens het volledige elftal gaan omgooien. 

Frits

Even op de zaken vooruitlopend, Berghuis (3 mil.) + Mattsson (3 mil.) zou kunnen voor Boadu (3 mil.?) en Tillman/Saibari (3 mil.). Ben ik wel van het probleem van Brobbey én Berghuis af. 

Laatst gewijzigd
Topco
BartB
#5750
Waarom zou je je handen niet branden aan Stengs en Timber? Beide hebben toch bewezen goede keuzes te...

Sorry, ik bedoel dat ik een van beide pak, niet allebei.

Scoritop

Mickey van der Hart nieuwe eerste keeper van Heerenveen. Koopje voor 1,5M 

Peli
Scoritop
#5756
Mickey van der Hart nieuwe eerste keeper van Heerenveen. Koopje voor 1,5M 

Wat moet je nou met de keeper van Heerenveen?

BartB
Peli
#5757
Wat moet je nou met de keeper van Heerenveen?

Idd geen idee... Ze moeten nog 8 wedstrijden tegen tegenstanders uit het linkerrijtje waaronder de gehele top 4. Heerenveen matched ook niet heel lekker met Almere City. Dus voor mij ook geen Heerenveen keeper

Scoritop

Als je bijvoorbeeld Noppert hebt. Om welke reden dan ook. Dan heb je nu dus 500k extra te besteden. 

Daarnaast passen de keepers van Utrecht en Heerenveen prima. Vullen elkaar naadloos aan de 2e seizoenshelft. 

pinotkourov

Eerste opzet, schiet er maar op:

Unnerstal, de Lange

Geertruida, Rensch, Kuipers, el Karouani, Oppegard

Steijn, Timber, Hlynsson, Saibari, Ritmeester vd Kamp, Sano

De Jong, Brobbey, Thy, Driouech, Zeefuik

Astarloa

Prima, niks meer aan doen.

Willempie94
pinotkourov
#5760
Eerste opzet, schiet er maar op: Unnerstal, de Lange Geertruida, Rensch, Kuipers, el Karouani, Opp...

Als jij tevreden bent is het goed toch?:) Als iedereen z'n team gaat delen heeft straks iedereen hetzelfde team..

Peli
Willempie94
#5762
Als jij tevreden bent is het goed toch?:) Als iedereen z'n team gaat delen heeft straks iedereen het...

Ja, gaarne mee wachten tot na de deadline. 

M Vado
pinotkourov
#5760
Eerste opzet, schiet er maar op: Unnerstal, de Lange Geertruida, Rensch, Kuipers, el Karouani, Opp...

Aardig team hoor! Wel wat risico met de ajacieden, maar dat kan ook goed uitpakken.

BartB
pinotkourov
#5760
Eerste opzet, schiet er maar op: Unnerstal, de Lange Geertruida, Rensch, Kuipers, el Karouani, Opp...

Vind je je middenveld niet wat riskant?

Marokko heeft als ambitie de Afrika Cup te winnen en dat zou best wel eens kunnen. Dan ben je Saibari nog sowieso 2 weekenden kwijt en waarschijnlijk wel 3 weekenden als ze tot de finale komen. Daarna is het nog maar de vraag of ie alles bij PSV gaat spelen of vaak op de bank belandt. 

Ritmeester vd Kamp was een paar wedstrijden geen basis. Ik weet niet of dat door een blessure was of dat ie geen vaste basisspeler meer is? 

En Sano vind ik een lastige. Speelt net pas een blauwe maandag bij NEC. Geen idee of die nu 15 wedstrijden basis blijft.

Dat zijn voor mijn gevoel 3 of 2 vraagtekens op je middenveld. 

Jo de Haan

Luuk de Jong en Brobbey zijn voor iedereen wel een zekerheidje en dus ook zeker voor mij.

Wat vinden jullie van de optie om Berghuis èn Bergwijn te nemen als 3de en 4de aanvaller? Zijn samen zelfs goedkoper (6.5m) dan gimenez in zn eentje (7m).

Laatst gewijzigd
BartB
Jo de Haan
#5766
Luuk de Jong en Brobbey zijn voor iedereen wel een zekerheidje en dus ook zeker voor mij. Wat vinde...

Maar van die 6,5 miljoen zet je altijd minimaal 3 miljoen op de bank. Dus voor mij absoluut geen optie.
Ik ben niet zo'n tegenstander van 2 spelers van dezelfde club in de aanval maar wel als het je 3e en 4e keuze is.

Wel bijvoorbeeld De Jong/Lozano of Brobbey/Berghuis

Beun

Ik denk niet dat veel mensen Berghuis EN Bergwijn nemen. Ik zelf ook niet. Maar dat is dan juist wel weer leuk om te doen. Ze gaan vast en zeker spelen en vast en zeker presteren. Dus dan heb je wel een leuke joker in huis.
Als iedereen z'n hele team hier gaat posten en dezelfde keuzes maakt, is het toch niet leuk? Niet dat iedereen hier nou meeleest, maar toch :)

hansotjes

mensen die willen sparren?
DM :)

Ben Van Heck

Barkas en Steijn (en een betere 3e aanvaller)

of

Benitez en Mattsson 

Peli
Ben Van Heck
#5770
Barkas en Steijn (en een betere 3e aanvaller) of Benitez en Mattsson 

Ik denk dat we Mattsson inmiddels wel kunnen negeren, toch? Of gaat die deal nog spaak lopen?

Ben Van Heck

Vind de transferperiode altijd zo hectisch met zo veel geruchten dat ik altijd vasthou aan spelers tot ze daadwerkelijk verkocht zijn. Maar mocht dit zo zijn dan wordt de keuze toch een stuk makkelijker. Denk dat ik Benitez uiteindelijk toch te duur vind

RvhC74

Chery nu opeens wel interessant als Mattson wel vertrekt ????

Laatst gewijzigd
RvhC74

Olij en de Lange goede combinatie t.o.v. Benitez en Bakker en je bespaart 500k

Benitez koop je wel punten 

Peli
RvhC74
#5774
Olij en de Lange goede combinatie t.o.v. Benitez en Bakker en je bespaart 500k Benitez koop je wel...

Met Benitez koop je naast punten ook gewoon een beetje zekerheid (en gemak).

1 2 ... 231 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.