Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 232 ... 275 276
Ben Van Heck

Ja das waar, maar als ik bespaar op mijn keepers dan wil ik ook écht besparen. Die 500k extra zou het me wel waard zijn om niet constant na te moeten denken wie ik moet opstellen. Benitez stel je 9/10 keer gewoon op. (Wat Peli zegt) Utrecht ook weinig tegendoelpunten de laatste tijd dus dan 'gok' ik liever op de combi Barkas/Bakker, zodat ik andere linies kan versterken. Dus het wordt Benitez of Barkas in ieder geval

Laatst gewijzigd
Bozenik

Net als voor de winterstop hierbij weer een overzicht van de eerste wedstrijden per speelronde. Bij 5 speelrondes weet je de opstelling van PSV al voordat je je eigen opstelling moet maken. Dit kan nog vaker worden als ze verder komen in de CL. 

Speelronde 20: Almere City - Excelsior
Speelronde 21: RKC Waalwijk - NEC
Speelronde 22: PSV - Heracles
Speelronde 23: Utrecht - Heracles
Speelronde 24: FC Volendam - NEC
Speelronde 25: Go Ahead Eagles - PSV
Speelronde 26: Heracles - Go Ahead Eagles
Speelronde 27: NEC - PSV
Speelronde 28: Vitesse - Sparta
Speelronde 29: Sparta - Heracles
Speelronde 30: Excelsior - FC Volendam
Speelronde 31: FC Twente - Almere City
Speelronde 32: Almere City - Heerenveen + Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles

Peli
Bozenik
#5777
Net als voor de winterstop hierbij weer een overzicht van de eerste wedstrijden per speelronde. Bij...

Kijk, hier hebben we wat aan 👍🏾 Thanks!

JoeyvanBomen

Almere city heeft na psv het vaakst de nul gehouden. Je kan veel besparen op de verdediging als je een of twee spelers van Almere neemt. Ze hebben ook een gunstig programma 

FrankDeTank

Off topic: Marokko 0-1 achter at the moment. Laten we hopen dat 't zo blijft voor de mensen die Saibari overwegen.

Laatst gewijzigd
BartB
FrankDeTank
#5780
Off topic: Marokko 0-1 achter at the moment. Laten we hopen dat 't zo blijft voor de mensen die Saib...

Maar dan blijft nog steeds de vraag: komt ie in de basis? 

FrankDeTank

Yup, dat blijft vervelend met dat PSV middenveld... ik ben er ook nog niet uit.

Ben Van Heck
JoeyvanBomen
#5779
Almere city heeft na psv het vaakst de nul gehouden. Je kan veel besparen op de verdediging als je e...

Als opvullers ben ik mee eens (bank voornamelijk), maar ga het er voor de basis niet op gokken.

Ik neig nu iets meer naar Tillman mits zijn blessure niet al te ernstig is, maar mocht marokko uitgeschakeld worden dan wordt het toch saibari denk ik

Peli
FrankDeTank
#5780
Off topic: Marokko 0-1 achter at the moment. Laten we hopen dat 't zo blijft voor de mensen die Saib...

87e minuut, nog altijd 0-1. En Saibari mocht nog lekker een half uurtje meedoen, zodat hij lekker met enigszins wedstrijdritme in Eindhoven terug verschijnt.

Ik app Peter Bosz zo ff dat hij Izzy nog ff een weekendje rust moet gunnen, zodat hij hem daarna feilloos 14 potjes in de basis kan posteren 😉

 

Edit: Lekker dat Hakimi die pingel ook nog ff miste.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Top, 0-2. Dat wordt dus 95% zeker dat ik Saibari ga picken. 

Tujopi

Fc Utrecht-spelers hebben een gunstig prijskaartje. Maar welke verdediger is zeker van zijn plek?

Blijft El Karouani basis staan of zal Handwerker hem al snel gaan vervangen, aangezien El Karouani eerder ook al tweede keuze was achter Lelienveld?

van der Hoorn is terug van een blessure en staat weer centraal achterin. Flamingo schuift hierdoor naar het middenveld, doet het aardig, maar Bozdogan komt ook weer terug van een blessure. Fraulo & Bozdogan zijn volgens mij onder Jans het blok voor de verdediging. Blijft Flamingo spelen?

Utrecht is bezig met een nieuwe rechter vleugelverdediger. Is Ter Avest een zekerheid?

Is Viergever dan de zekere basisspeler?

Heeft iemand opheldering?

 

 

Peli
Tujopi
#5786
Fc Utrecht-spelers hebben een gunstig prijskaartje. Maar welke verdediger is zeker van zijn plek? B...

Wat een hoop aannames.

El Karouani speelt uitstekend. Naar mijn idee is die Handwerker (die in de 2.Bundesliga tussen basis en bank pendelde) enkel gehaald omdat die Leliendal dit seizoen niet meer in Jans z'n plannen voorkomt. Die zit nu bij Jong Utrecht en aast op een transfer. En naar verluidt lijkt Twente geïnteresseerd te zijn in hem. 

En Jans moet wel heel erg in de war zijn als hij Flamingo gaat banken. Ondenkbaar.

Fietseties

Die Flamingo, gaat echt wel spelen! Voor mij een perfecte 4e verdediger.

Peli
JoeyvanBomen
#5779
Almere city heeft na psv het vaakst de nul gehouden. Je kan veel besparen op de verdediging als je e...

Eens. Al is 1 Almere verdediger van 750K wel voldoende als opvuller achterin. Alleen welke he. De verdediging van Almere roept namelijk de nodige vragen op.

Blijft Pastoor met 3 centrale verdedigers spelen? Want zo niet, dan zal Akujobi de plek van Jacobs innemen. Zoals hij ook deed voordat hij langdurig geblesseerd raakte. En ook zal hij dan 2 centrale verdedigers moeten kiezen uit 3 die veel op die posities gespeeld hebben dit seizoen: Barbet, Mbe Soh en Van Bruggen. Laatstgenoemde lijkt me dan de veiligste pick (speelde 17 vd 19 potjes, alle 17 in de basis en was tot aan de winterstop ook aanvoerder). 

FrankDeTank
Peli
#5784
87e minuut, nog altijd 0-1. En Saibari mocht nog lekker een half uurtje meedoen, zodat hij lekker me...

Top! Laat even weten wat Peet z'n reactie is, scheelt een hoop gepuzzel en voor meer (en betere) nachtrust. 😜

Laatst gewijzigd
Peli

Boadu lijkt de hoop al een beetje te hebben opgegeven:

https://www.twenteinsite.nl/transfers/as-monaco-wil-boadu-niet-laten-gaan-spits-reageert-op-instagram

 

Zal mij benieuwen....

 

 

Laatst gewijzigd
BarryE1

Die onzekerheid van vertrekkende of aankomende spelers is niet echt lekker voor scorito he. Verder grappig om te zien dat echt iedereen in dezelfde vijver aan het vissen is. 

Peli
BarryE1
#5792
Die onzekerheid van vertrekkende of aankomende spelers is niet echt lekker voor scorito he. Verder g...

Nou.... mocht Bruggink falen een vervanger voor Ugalde op te pikken en mocht Mattsson daadwerkelijk vertrekken, dan gaat er links en rechts toch weer flink geschoven worden. Kan nog leuk worden zo vlak na de transfer deadline. Gelukkig hebben we daarna nog 2 volle puzzeldagen, voordat we weer saai alleen nog maar opstellinkjes erin hoeven te klikken 😄

 

Edit: Lees net dat de transfermarkt pas donderdag om 23:59 uur sluit. Dan dus nog maar 1 volle puzzeldag (nou ja, vol... tot 20:00 uur).

Laatst gewijzigd
JoeyvanBomen

Ik vind het opvallend dat Saibari zo een overduidelijke keuze is voor velen. Toegegeven, 3M voor een middenvelder van PSV is zeer aanlokkelijk, maar het lijkt me sterk dat hij een vaste basisklant wordt. Ik vermoed bijvoorbeeld dat Til hoger bij Bosz staat aangeschreven.  Ik ben er bovendien niet van overtuigt dat hij een zekerheid is op het gebied van goals en assists. Natuurlijk, hij heeft wel die kwaliteiten, maar hij lijkt mij ook het type om juist ook een mindere periode te hebben. Los van Matsson (want die vertrekt wellicht) denk ik dat hele simpele spelers als Namli en Kitilano onder de streep meer punten zullen gaan verdienen dan Saibari.

Scorriemorrie

Ik zit ook al dagen te puzzelen naar de perfecte formule. 2 gouden bekertjes maar nu 9de in mn poule en beter dan 89% dus moet ff wat gebeuren. Iets anders doen de rest mja je wilt jezelf ook niet in de vingers snijden. Op dit moment zelfs 3 middenvelders Nec want zag ineens een buitenkansje en als hij blijft spelen zeer interessant. Verder heb ik Lozano en V Wolfswinkel waar ik hopelijk t verschil mee maak en een erg stabiele verdediging imo. 1 Psv 1 Feye 1 twente Utrecht en Almere. Thoughts?

BarryE1
Peli
#5793
Nou.... mocht Bruggink falen een vervanger voor Ugalde op te pikken en mocht Mattsson daadwerkelijk...

Ging er ook vanuit dat de deadline vandaag zou zijn. 

Mocht Bruggink wel een vervanger vinden dan is het ook nog lastig om in te schatten of diegene er direct staat of niet. Van Boadu weten we in ieder geval al iets voor wat betreft de eredivisie en is de inschatting qua fitheid makkelijker te maken schat ik. In het segment waar ze nu zoeken ben ik niet zo thuis. Dat talent van West Ham ken ik niet goed. Is dat er dan één voor de toekomst of wordt ie geleidelijk aan al gebracht. Er volgt dan nog een dag met moeilijke afwegingen.

Ruhs49

In mijn Scorito selecties heb ik eigenlijk altijd in de aanval 3 bonkers gehad, 1 speler tussen 1 en 2 miljoen en 1 keer 500k. Deze keer kom ik daar helaas echt niet aan. Ugalde was namelijk één van deze 3 bonkers. 

Pavlidis en Gimenez vind ik te duur en in het segment van 2,5 t/m 3,5 miljoen zitten geen uitblinkers in mijn ogen (voor Scorito).

Ik kom dus nu uit op de bekende 2 goede spitsen maar dan daarnaast 2 pareltjes uit de 1,5 tot 2 miljoen categorie. Maar toch voelt dat ook niet echt goed.... Hoe denken jullie hierover? Of wat is jullie verdeling in de aanval?

Bobby37

Ik wilde gaan besparen op de verdediging. Zit gister te puzzelen en kom nu ineens op een 4-3-3 opstelling en heb voor 16 miljoen aan verdedigers :p

Het oogt wel als een goed team, maar toen ik begon met klikken was dit niet de bedoeling. Ik weet nog niet wat ik hier van vind. Het is af en toe om gek van te worden, hahaha.

Ben Van Heck
JoeyvanBomen
#5794
Ik vind het opvallend dat Saibari zo een overduidelijke keuze is voor velen. Toegegeven, 3M voor een...

Ik snap wat je zegt maar imo is er niemand gegarandeerd van een basisplek op het middenveld vind ik. PSV mist duidelijk creativiteit zonder Veerman en Saibari. Hoe lang is eerstgenoemde nog geblesseerd? Ik vind dat er maar vaag wordt gedaan omtrent zijn blessure. Echt creatief is Til niet en speelt al enkele weken niet echt top. Daarnaast heeft PSV nog geen vervanger voor Lang. Wie gaan ze daar opstellen? Tillman en Saibari kunnen prima uit de voeten daar, maar eerstgenoemde is ook geblesseerd. Voor hoelang? En daarnaast is Tillman gehuurd en is Saibari een eigen speler. Als het nou nog retespannend is om de titel dan zet je altijd je beste speler er in, maar waarom zou je een gehuurde speler boven een eigen speler verkiezen als je tig punten voorstaat? Imo zijn Saibari en Tillman ontzettend gewaagd aan elkaar.

Wat ik wil zeggen is dat niemand echt zekerheid heeft op een basisplek op het middenveld, buiten Veerman en Schouten mits fit. Saibari kiezen is een prima te verantwoorden keuze als je net als ik risico's moet nemen om er iets van te maken, maar mocht ik op een gouden bekertje staan dan had ik wellicht andere keuzes gemaakt maar het alsnog overwogen.

JoeyvanBomen
Ruhs49
#5797
In mijn Scorito selecties heb ik eigenlijk altijd in de aanval 3 bonkers gehad, 1 speler tussen 1 en...

berghuis is 3M en Thy 2m. Dat lijken mij twee schrappelijke opties ipv ugalde. Persoonlijk zou ik je team zo in elkaar zetten dat je 3-5-2 kan spelen mocht dit nodig zijn, waardoor je minder in je laatste aanvallers hoeft te investeren. 

1 2 ... 232 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.