Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 233 ... 273 274
JoeyvanBomen
Ben Van Heck
#5799
Ik snap wat je zegt maar imo is er niemand gegarandeerd van een basisplek op het middenveld vind ik....

Om de een of andere reden voorzie ik dat til veel zal spelen, ook al is hij in mindere vorm. Maar ben het met je eens dat alle psv-middenvelders een risico vormen. 

Willempie94
Ben Van Heck
#5799
Ik snap wat je zegt maar imo is er niemand gegarandeerd van een basisplek op het middenveld vind ik....

Valt opzich wel mee toch hoe vaag er wordt gedaan over de blessure van Veerman? Bosz benoemde dat hij hard aan het werk is voor herstel en dat mogelijk ajax nog te vroeg komt, dat zou betekenen dat hij daarna vrij snel weer inzetbaar zou kunnen zijn, zonder tegenslagen etc.

Maar het zou me ook niks verbazen als hij er zarerdag gewoon staat en er een psychisch spelletje wordt gespeeld richting aankomend weekend.

Laatst gewijzigd
Slowjoiner

Goedemorgen,

Mijn team is bijna rond alleen heb ik nog een dillema op het middenveld. Welke optie zou het beste zijn?

Optie 1: Hlynsson + Willumsson

Optie 2: Timber + Kitolano

Ruhs49
Slowjoiner
#5803
Goedemorgen, Mijn team is bijna rond alleen heb ik nog een dillema op het middenveld. Welke optie z...

Sta je hoog in de ranking en wil je zekerheid? Dan Timber en Kito

Moet je nog wat hoger eindigen en heb je een gokje nodig? Dan Hlynsson en Willumson

Ketjap Manis

Weet iemand hoelang Lauritsen eruit ligt? Toch wel interessant geprijst. 

stefbeukers

Stel je staat op een gouden bekertje op dit moment: wie pik je dan zeker wel en waar blijf je zeker vanaf? Met andere woorden, hoeveel risico neem je?

steven20
Slowjoiner
#5803
Goedemorgen, Mijn team is bijna rond alleen heb ik nog een dillema op het middenveld. Welke optie z...

Optie 1

steven20
Ketjap Manis
#5805
Weet iemand hoelang Lauritsen eruit ligt? Toch wel interessant geprijst. 

Dit vraag ik me ook sterk af. Ook nu Saito (en Neghli) weer terug zijn verwacht ik meer van hem de 2e seizoenshelft.

Peli
stefbeukers
#5806
Stel je staat op een gouden bekertje op dit moment: wie pik je dan zeker wel en waar blijf je zeker...

Ik sta momenteel, zij het nipt, op een gouden bekertje. Maar dat maakt mij hongerig naar meer (top 100 klassering algemeen). Ik denk dat ik daardoor een 'gokje' als Saibari en/of Hlynsson bijvoorbeeld wel aandurf.

Ben Van Heck
stefbeukers
#5806
Stel je staat op een gouden bekertje op dit moment: wie pik je dan zeker wel en waar blijf je zeker...

Geertruida, Dest, Brobbey en De Jong lijken me spelers die iedereen, ongeacht de positie op de ranking, wel aanklikt. 

Pablito

Hier nog iemand die sterk zit te twijfelen over zijn middenveld. Hoelang blijft Veerman nog geblesseerd? Wanneer en hoeveel gaat Saibari spelen? Blijft Til basisspeler en hoe zit het met zijn rendement? Moet ik Timber EN Stengs nemen of kies ik voor 1 van de 2?

Wat zou momenteel jullie voorkeur hebben qua middenveld?

Timber - Stengs - Veerman

Timber - Veerman - Saibari

Timber - Til - Stengs

 

Hoor graag hoe jullie hierover denken, blijft uiteraard toch spannend tot vrijdagavond..

BartB

Waarom wordt Hlysson door zoveel mensen als een gokje betiteld? Volgens mij staat die nu toch wel redelijk zeker in de basis?

Ik was er van overtuigd dat ik Saibari NIET zou nemen. Maar nu Marokko is uitgeschakeld komt ie toch weer bij me bovendrijven. 

Het feit dat je 5x al de PSV opstelling kan zien voordat je je opstelling moet invoeren spreekt wel weer in Saibari z'n voordeel. Echter heb je daar weinig aan als ie bankzitter wordt... 😂

Wat ben ik blij als het Vrijdag 20.00 uur is en er geen weg meer terug is.

Pablito
BartB
#5812
Waarom wordt Hlysson door zoveel mensen als een gokje betiteld? Volgens mij staat die nu toch wel re...

Ik denk wat Hlynsson betreft het ook zijn rendement is + het algehele presteren van Ajax. Er zit een stijgende lijn in het team maar dat lijkt vooral door Brobbey te komen. Daarnaast gaat er nog geschoven worden op het middenveld met het inpassen van Hendo en is het niet 100% zeker wie hier de dupe van gaat zijn

Ben Van Heck

Hlynsson is een van de weinigen die ik absoluut niet meer uit mijn team klik. Ik denk dat ik mijn team ook niet meer aanpas tot de transfer deadline is geweest. Heb nu Steijn er in staan, maar mocht Mattson toch blijven dan denk ik dat Mattson er weer in gaat en ik  Barkas naar Benitez upgrade. Iemand anders die tegen hetzelfde dillemma aanloopt? Saibari ga ik als gokje ook laten staan denk ik.

Laatst gewijzigd
Peli
Ben Van Heck
#5814
Hlynsson is een van de weinigen die ik absoluut niet meer uit mijn team klik. Ik denk dat ik mijn te...

Ik mis het dilemma even denk....
Of bedoel je of je Steijn moet laten staan ook als Mattsson bij NEC blijft?
Zelf zou ik dan voor Mattsson gaan, verwacht ik. En dan die resterende miljoenen steken in andere linies (in jouw geval kan je dan inderdaad alsnog Benitez picken).

Ben Van Heck
Peli
#5815
Ik mis het dilemma even denk....Of bedoel je of je Steijn moet laten staan ook als Mattsson bij NEC...

Yes klopt inderdaad, was onduidelijk haha. Het dillemma is idd Mattson/Benitez of Steijn/Barkas. Even afwachten tot morgen 23:59 dus..

stefbeukers

Zeefuik per direct naar AZ. Daar gaat z'n hoge pickrate...

Peli
stefbeukers
#5817
Zeefuik per direct naar AZ. Daar gaat z'n hoge pickrate...

Klopt. En voor ons als Scorito spelers natuurlijk een hele luxe 500K 5e aanvaller die wegvalt.
Maar 1 op 1 te vervangen en dus geen enorme ramp.

Jo de Haan

Hoorde kees kwakman in de podcast zeggen dat Vivaldo Semedo nu waarschijnlijk de plek van zeefuik gaat innemen. Nog andere opties voor 500k?

Peli
Jo de Haan
#5819
Hoorde kees kwakman in de podcast zeggen dat Vivaldo Semedo nu waarschijnlijk de plek van zeefuik ga...

Kees Kwakman is natuurlijk een redelijk insider in Volendam. Maar ik kan die Vivaldo niet beoordelen op de 15 minuten die hij tot nog toe heeft meegedaan. Die ga ik dus nooit picken.
En ja, ik zie nog wel een prima 500K optie voor de plek van 5e aanvaller (waar ik over het algemeen een willekeurige 500K "weggooier" neerzet, basisspeler bij zijn club of niet..... dan is het alsnog vrij luxe om er daar eentje neer te zetten die wèl een basisplaats heeft bij zijn club).

Laatst gewijzigd
BartB
Ben Van Heck
#5814
Hlynsson is een van de weinigen die ik absoluut niet meer uit mijn team klik. Ik denk dat ik mijn te...

Hier hetzelfde. Ik merk dat bij elke opstellingsvariant Hlynsson erin laat staan. De komst van Hendersson gaat niet de positie van Hlynsson onzeker maken. Zijn hele andere type middenvelders. 

Maar eigenlijk ben ik er voor 99% wel uit wat m'n opstelling gaat worden. Hopelijk komen er geen hele schokkende transfers meer

 

 

Jo de Haan
Peli
#5820
Kees Kwakman is natuurlijk een redelijk insider in Volendam. Maar ik kan die Vivaldo niet beoordelen...

Cathline

AlexDen
BartB
#5821
Hier hetzelfde. Ik merk dat bij elke opstellingsvariant Hlynsson erin laat staan. De komst van Hende...

Denk je niet dat door de komst van Henderson, en straks weer een fitte Branco, dat Taylor zomaar een linie zou kunnen doorschuiven naar 10? 

Ik vind Taylor in de opbouw te laks (lijkt wel of hij express achter de man gaat staan in balbezit, waardoor hij nooit aanspeelbaar is). Juist rond de 16 doet hij wel moeite om vrij te komen, en is momenteel een favoriet van van T Schip. Zou Hlynssom er graag blind inzetten, maar heb wel grootse twijfels.

Hoe kijken andere hier tegenaan?

steven20
AlexDen
#5823
Denk je niet dat door de komst van Henderson, en straks weer een fitte Branco, dat Taylor zomaar een...

Waarom is het een favoriet van van 't Schip?

Bobby37
AlexDen
#5823
Denk je niet dat door de komst van Henderson, en straks weer een fitte Branco, dat Taylor zomaar een...

Ik denk dat taylor dan eerder 2 linies door kan schuiven, zo naar de bank. Hij heeft amper goals/assist. Hlynsson wel. Lijkt me een makkelijke keuze als coach.

1 2 ... 233 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.