Valt opzich wel mee toch hoe vaag er wordt gedaan over de blessure van Veerman? Bosz benoemde dat hij hard aan het werk is voor herstel en dat mogelijk ajax nog te vroeg komt, dat zou betekenen dat hij daarna vrij snel weer inzetbaar zou kunnen zijn, zonder tegenslagen etc.
Maar het zou me ook niks verbazen als hij er zarerdag gewoon staat en er een psychisch spelletje wordt gespeeld richting aankomend weekend.
Ik sta momenteel, zij het nipt, op een gouden bekertje. Maar dat maakt mij hongerig naar meer (top 100 klassering algemeen). Ik denk dat ik daardoor een 'gokje' als Saibari en/of Hlynsson bijvoorbeeld wel aandurf.
Hier nog iemand die sterk zit te twijfelen over zijn middenveld. Hoelang blijft Veerman nog geblesseerd? Wanneer en hoeveel gaat Saibari spelen? Blijft Til basisspeler en hoe zit het met zijn rendement? Moet ik Timber EN Stengs nemen of kies ik voor 1 van de 2?
Wat zou momenteel jullie voorkeur hebben qua middenveld?
Timber - Stengs - Veerman
Timber - Veerman - Saibari
Timber - Til - Stengs
Hoor graag hoe jullie hierover denken, blijft uiteraard toch spannend tot vrijdagavond..
Waarom wordt Hlysson door zoveel mensen als een gokje betiteld? Volgens mij staat die nu toch wel redelijk zeker in de basis?
Ik was er van overtuigd dat ik Saibari NIET zou nemen. Maar nu Marokko is uitgeschakeld komt ie toch weer bij me bovendrijven.
Het feit dat je 5x al de PSV opstelling kan zien voordat je je opstelling moet invoeren spreekt wel weer in Saibari z'n voordeel. Echter heb je daar weinig aan als ie bankzitter wordt... 😂
Wat ben ik blij als het Vrijdag 20.00 uur is en er geen weg meer terug is.
Ik denk wat Hlynsson betreft het ook zijn rendement is + het algehele presteren van Ajax. Er zit een stijgende lijn in het team maar dat lijkt vooral door Brobbey te komen. Daarnaast gaat er nog geschoven worden op het middenveld met het inpassen van Hendo en is het niet 100% zeker wie hier de dupe van gaat zijn
Hlynsson is een van de weinigen die ik absoluut niet meer uit mijn team klik. Ik denk dat ik mijn team ook niet meer aanpas tot de transfer deadline is geweest. Heb nu Steijn er in staan, maar mocht Mattson toch blijven dan denk ik dat Mattson er weer in gaat en ik Barkas naar Benitez upgrade. Iemand anders die tegen hetzelfde dillemma aanloopt? Saibari ga ik als gokje ook laten staan denk ik.
Ik mis het dilemma even denk....
Of bedoel je of je Steijn moet laten staan ook als Mattsson bij NEC blijft?
Zelf zou ik dan voor Mattsson gaan, verwacht ik. En dan die resterende miljoenen steken in andere linies (in jouw geval kan je dan inderdaad alsnog Benitez picken).
Kees Kwakman is natuurlijk een redelijk insider in Volendam. Maar ik kan die Vivaldo niet beoordelen op de 15 minuten die hij tot nog toe heeft meegedaan. Die ga ik dus nooit picken.
En ja, ik zie nog wel een prima 500K optie voor de plek van 5e aanvaller (waar ik over het algemeen een willekeurige 500K "weggooier" neerzet, basisspeler bij zijn club of niet..... dan is het alsnog vrij luxe om er daar eentje neer te zetten die wèl een basisplaats heeft bij zijn club).
Hier hetzelfde. Ik merk dat bij elke opstellingsvariant Hlynsson erin laat staan. De komst van Hendersson gaat niet de positie van Hlynsson onzeker maken. Zijn hele andere type middenvelders.
Maar eigenlijk ben ik er voor 99% wel uit wat m'n opstelling gaat worden. Hopelijk komen er geen hele schokkende transfers meer
Denk je niet dat door de komst van Henderson, en straks weer een fitte Branco, dat Taylor zomaar een linie zou kunnen doorschuiven naar 10?
Ik vind Taylor in de opbouw te laks (lijkt wel of hij express achter de man gaat staan in balbezit, waardoor hij nooit aanspeelbaar is). Juist rond de 16 doet hij wel moeite om vrij te komen, en is momenteel een favoriet van van T Schip. Zou Hlynssom er graag blind inzetten, maar heb wel grootse twijfels.
Hoe kijken andere hier tegenaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.