Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 234 ... 273 274
Peli
AlexDen
#5823
Denk je niet dat door de komst van Henderson, en straks weer een fitte Branco, dat Taylor zomaar een...

Taylor is geen nr.10 en heeft daar slechts in 2 potjes bij Ajax 1 gespeeld. En dat was uit nood geboren. Dus waarom zou Van 't Schip hem daar neer gaan zetten?

 

 

Laatst gewijzigd
Sjarls

Als je alles of niets moet gaan spelen om, omhoog te komen in je poule druk je dan blind De Jong, Gimenez en Brobby erin aangevuld met twee spelers van 500K of zouden jullie dit anders aanpakken? 

BartB
Sjarls
#5827
Als je alles of niets moet gaan spelen om, omhoog te komen in je poule druk je dan blind De Jong, Gi...

Kan, maar dat is dan wel heel erg alles of niks voor mijn gevoel. Door alleen in je aanval al 18 miljoen te pompen vind ik dat je jezelf dan teveel beperkt op het middenveld en je verdediging. Als je alleen maar opgescheept zit met verdedigers tussen de 1 en 1,5 miljoen laat je daar toch veel punten liggen

Laatst gewijzigd
Astarloa

Lefgozers die geen middenvelders van PSV pakken vanwege de zogenaamde onzekerheid? Bij mij gaat Til gewoon mee hoor. Denk dat als Bosz Saibari gaat inpassen dat zal zijn voor de linksbuiten of de '8' positie.

Ben Van Heck
Astarloa
#5829
Lefgozers die geen middenvelders van PSV pakken vanwege de zogenaamde onzekerheid? Bij mij gaat Til...

Saibari kan ook gewoon prima op 10 hoor.

stefbeukers

Keuze A: Gimenez & Deijl in 3-4-3

Keuze B: Stengs & Hancko in 3-5-2

Het prijsverschil komt dan in bank/tribune-spelers te zitten

Astarloa
Ben Van Heck
#5830
Saibari kan ook gewoon prima op 10 hoor.

Snap ik, maar daar staat Til dus al. Een heel ander type dan Saibari en waarschijnlijk voor de '10' positie een streepje voor heeft vanwege voornamelijk zijn diepgang en scorend vermogen.

Peli
Astarloa
#5832
Snap ik, maar daar staat Til dus al. Een heel ander type dan Saibari en waarschijnlijk voor de '10'...

Waarschijnlijk of wellicht? 😉

BartB

Mooi hoe iedereen naarstig op zoek is naar die bevestiging over z'n gekozen PSV middenveld. Naar mijn idee zijn er maar 2 zekerheden en dat zijn Veerman en Schouten. De rest blijft gewoon een gok. 

Peli
BartB
#5834
Mooi hoe iedereen naarstig op zoek is naar die bevestiging over z'n gekozen PSV middenveld. Naar mij...

Die besvestiging ga je voor de deadline niet krijgen, dus ernaar op zoek zijn is vrij zinloos.
Gewoon de gok met òf Til òf Saibari aandurven, of ze beiden lekker skippen.
Meer zit er niet op.

pannajunkie

In het verleden scorito gespeeld en van genoten, maar ook gerergerd. Was er toen veel mee bezig en dat ging beetje storen dus speel het niet meer.

Kwam even koekeloeren of jullie nog zo fanatiek zijn en dat is nog steeds zo. Heel veel succes allen. Wat betreft het psv-middenveld ligt het beetje aan waar je staat denk ik ;) 

BarryE1

Wat ik hier ontzettend veel zie gebeuren is vragen stellen waar niemand het antwoord op heeft. Echt niemand. Althans, niet met zekerheid. We hebben er natuurlijk allemaal een bepaald gevoel bij maar nooit rationeel een keiharde ja of nee.

Het ultieme voorbeeld is natuurlijk het PSV-middenveld. In principe zijn daar 5 namen voor 3 plekken (Veerman, Til, Tillman, Saibari en Schouten). Gezien de blessure van Lang is dat wellicht 6 namen voor 4 plekken, Lozano erbij en Tillman wellicht af en toe op linksbuiten. En tegen sommige tegenstanders zal wellicht Schouten een linie naar achteren zakken, dus 7 namen voor 5 plekken. Stel we gaan nu percentages plakken dan verwacht ik dat Veerman, mits weer herstelt van de blessure, 100% speelt. Dat was voor de winterstop ook zo en de laatste weken laten zien hoe belangrijk Veerman is. Dat betekent dus in principe ook dat er dan 6 namen voor 4 plekken overblijven. Schouten heeft in het begin een potje gemist want pas net bij de club, daarnaast 2x kort geblesseerd en wat wedstrijden gemist. Desalniettemin alle overige wedstrijden gespeeld 15, waarvan 14 basis. 15 van de 19 is zo ongeveer 80% maar zonder de blessures zit ie vermoedelijk toch kort tegen de 100% aan. De speler die daarna het meest speelt is Til. Til is ongeveer 75% zeker als basisspeler, 13 van de 19 wedstrijden gespeeld maar heeft in 100% van de wedstrijden meegedaan. Op basis van de eerste seizoenshelft kom je dan het segment eronder. Als we de laatste 3 potjes even buiten beschouwing laten dan speelt Saibari speelt in 80% van de wedstrijden en heeft in 40% (14 uit 17 waarvan 7x basis). Kijk je naar de minuten dan zitten daar ook invalbeurtjes van een minuut of 10 bij. Voor Tillman geldt ongeveer hetzelfde als Saibari, ook 14 keer minuten en 7x basis. Qua speelminuten nog een tikkeltje lager dan Saibari. Dit zijn de feitjes. Het is dan aan de scorito-speler om in te schatten of individuele spelers een wat hoger percentage gaan krijgen door bijvoorbeeld de blessure van Lang. Of misschien wel gewoon een inschatting te maken dat het percentage gelijk blijft maar dat dat het wel waard is. 

Peli
BarryE1
#5837
Wat ik hier ontzettend veel zie gebeuren is vragen stellen waar niemand het antwoord op heeft. Echt...

Er komt natuurlijk nog wel meer bij die inschatting kijken. Maar het blijft hoe dan ook een inschatting. 

Eens trouwens dat vragen naar het onbekende hier (te) vaak gebeurt.
Evenals het vragen aan anderen om een keuze voor jou te maken. 

Ab Normaal

Amen Barry. En de vraag over het middenveld van psv is ook nog eens meer dan 10x gesteld. Voor mij alweer een reden geweest om een paar dagen niet te kijken hier.

Mensen zouden juist hun tijd moeten steken in zaken waar ze wel antwoorden op kunnen vinden.

Ben Van Heck

Uiteindelijk maakt ieder zijn eigen keuze wat betreft PSV middenveld, maar visies delen en een beetje speculeren is toch helemaal niets mis mee natuurlijk. De zaken waar we wel antwoorden op kunnen vinden dienen ook niet besproken te worden want die weten we al ;)

Ab Normaal

Daar is heel veel mis mee als je constant in herhaling valt.

Ben Van Heck

En toch is daar imo weer een prima inzicht van Barry uit voortgekomen. Verder is idd vragen naar 'Til of Saibari' of 'Wie gaat er spelen' ontzettend vervelend, maar mochten er toch weer inzichten uit voortkomen is dat prima toch voor de spelers die twijfelen. Uiteindelijk is het heel simpel Til lijkt meer zekerheid te hebben, maar daar betaal je meer voor:)

Peli
Ab Normaal
#5841
Daar is heel veel mis mee als je constant in herhaling valt.

Exact.

BartB
Peli
#5835
Die besvestiging ga je voor de deadline niet krijgen, dus ernaar op zoek zijn is vrij zinloos.Gewoon...

Dat snap ik dat je die zekerheid niet krijgt. Vandaar mijn conclusie dat je Veerman/Schouten kiest voor zekerheid of gokt op Til/Saibari/Tilmann.

Ik bedoel er mee dat ik het grappig vind om te zien dat mensen hier wél verwachten een sluitend antwoord te krijgen

Laatst gewijzigd
hansotjes

Weet iemand wie er gaan spelen bij PSV? 
Vooral het middenveld kom ik echt niet uit...

Peli
hansotjes
#5845
Weet iemand wie er gaan spelen bij PSV? Vooral het middenveld kom ik echt niet uit...

🤣 👌

Ben Van Heck

Ik gok op Theo Lucius. Voor meer zekerheid zou ik Cocu kiezen

Scorriemorrie

hahaah lees je geen berichten voordat je iets post? blijft speculeren of je bent sarcastisch :P maar kijk ff de berichten terug, zelf kies ik denk niet voor een middenvelder van Pv vanwege die onzekerheid en gan rouleren vanwege CL, succes met je keuze iig 

BarryE1
hansotjes
#5845
Weet iemand wie er gaan spelen bij PSV? Vooral het middenveld kom ik echt niet uit...

Kwam zojuist Peter Bosz tegen in een lunchtentje en het middenveld gaat zijn: 

Schouten - Veerman

Til 

BartB

Ik pak ze gewoon alle 4 (Veerman, Til, Tillman en Saibari) zit ik altijd goed 👍

1 2 ... 234 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.