Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 235 ... 273 274
Peli
BartB
#5850
Ik pak ze gewoon alle 4 (Veerman, Til, Tillman en Saibari) zit ik altijd goed 👍

Flauw dat je Schouten dan ook niet nog ff meeneemt.

BartB
Peli
#5851
Flauw dat je Schouten dan ook niet nog ff meeneemt.

Mag van Scorito niet he... Anders had ik 11 PSV'ers gekozen ;)

Laatst gewijzigd
Peli
BartB
#5852
Mag van Scorito niet he... Anders had ik 11 PSV'ers gekozen ;)

Flauw van Scorito dan.

Willempie94

Transfer van Boadu lijkt spaak te lopen. Ben benieuwd of er dan een vervanger gehaald wordt. Anders is van Wolfswinkel wel interessant. Al is Edvardsen voor bijna dezelfde prijs misschien wel net zo interessant.

soj
Willempie94
#5854
Transfer van Boadu lijkt spaak te lopen. Ben benieuwd of er dan een vervanger gehaald wordt. Anders...

Smit van cambuur zijn ze mee bezig

Peli
soj
#5855
Smit van cambuur zijn ze mee bezig

Prima speler voor Twente om achter vWolfswinkel te laten wennen en rijpen. Speler voor de toekomst. 

Laatst gewijzigd
pinotkourov

Advies gevraagd voor aanvallers 3 en 4:

Optie 1: Edvardsen en Parrott

Optie 2: Thy en Driouech

Optie 3: Kramer en Hornkamp

 

Laatst gewijzigd
Peli
pinotkourov
#5857
Advies gevraagd voor aanvallers 3 en 4: Optie 1: Edvardsen en Parrott Optie 2: Thy en Driouech Op...

Afwachten of Bruggink een directe vervanger voor Ugalde weet te vinden.

Zo niet, dan: vWolfswinkel en Hornkamp. 

Willempie94
pinotkourov
#5857
Advies gevraagd voor aanvallers 3 en 4: Optie 1: Edvardsen en Parrott Optie 2: Thy en Driouech Op...

Vanwaar je twijfel?

Willempie94
Peli
#5858
Afwachten of Bruggink een directe vervanger voor Ugalde weet te vinden. Zo niet, dan: vWolfswinkel...

Idd met zekerheid dat ie er meteen staat. Vindt ik nu nog wel twijfelachtig met de twee namen die worden genoemd ipv boadu

Laatst gewijzigd
Willempie94
pinotkourov
#5857
Advies gevraagd voor aanvallers 3 en 4: Optie 1: Edvardsen en Parrott Optie 2: Thy en Driouech Op...

Maar van deze opties zou ik zelf voor a gaan

Ruhs49
Willempie94
#5861
Maar van deze opties zou ik zelf voor a gaan

Ik ook!

Scorriemorrie

Lammers, Lozano of Berghuis? Als 3de aanvaller 

Nazgulsauron

En dan zit Gimenez opeens in je team. Steijn en Geertruida voor moeten downgraden naar Kitolano en Hancko (en Berghuis eruit), maar misschien is tegen de stroom in gaan niet eens zo gek met m'n 87%.

RvhC74

er worden nog flinke keuzes gemaakt aan de hand van de transfer ontwikkelingen, eigenlijk hoop ik dat Matsson vertrekt en dat Twente geen vervangende spits behalve die van Cambuur dan worden er meerdere verschillende keuzes gemaakt, dat maakt het nu juist leuker......

Laatst gewijzigd
Willempie94
RvhC74
#5865
er worden nog flinke keuzes gemaakt aan de hand van de transfer ontwikkelingen, eigenlijk hoop ik da...

Neemt iedereen Mattson dan? Lijkt wel redelijk verdeeld hier toch?

Desbach

Olij of barkas voor de tweede helft v het seizoen?

 

Fietseties
Desbach
#5867
Olij of barkas voor de tweede helft v het seizoen?  

Ik zie nog meer heil in Bakker of de Lange dan in Barkas.

Scorriemorrie

Barkas, scheelt weer 750.000 ;) Steijn of Pavlidis? Breinbreker voor 1 vd 2 plek. 

Scorriemorrie

Bakker 2de keep ;)

Limburgg

Als je een week geen tijd hebt gehad om het forum te checken en nu 15 pagina's 'moet' inhalen 🤪 na de 12e wilde ik nu schrijven wie er een zekerheidje is in het middenveld  van PSV maar er was me al iemand voor.... 😉 

maar goed ik heb nog nergens iets gelezen over de eventuele transfer van Sami Ouaissa naar NEC , helaas voor Limburg. Wat denken jullie? Voor iemand dan nog een eventuele optie om mee te nemen in het team? 

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Ik zou voor Barkas gaan. 750k goedkoper en verwacht bij Utrecht minder tegendoelpunten. Ook zou ik voor Steijn kiezen ipv Pavlidis. Zie Twente meer resultaat halen dan een kwakkelend AZ en als middenvelder levert Steijn de nodige punten op denk ik. Én 500k goedkoper ;)

Heb zelf nog een hoofdbreker pff. Ik sta rond 83% en zou nog 1000 punten in moeten lopen om een podiumplek te kunnen bemachtingen in mijn subleague. Ik heb me de afgelopen week vastgehouden aan een 352 opstelling met o.a Saibari als gokje als 5e middenvelder en met 2 500k aanvallers en 1 750k aanvaller, maar als ik dan eens 343 zou spelen dan is de aanval wel erg matig denk ik. Hierdoor ben ik gaan twijfelen en heb ik gekeken naar een opstelling waarbij ik 'geruster' een 343 formatie zou kunnen spelen met Namli als 5e middenvelder en met 2 aanvallers van 1,25 en 1,5 miljoen.

Zouden jullie rekening houdend met mijn situatie kiezen voor een flinke gok (Saibari, 1 750k en 2 500k aanvallers) of iets meer zekerheid? (Namli, 1,25 en 1,5 aanvaller) Beide aanvallers lijken een basisplek te hebben veroverd in ieder geval!

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie
Ben Van Heck
#5872
Ik zou voor Barkas gaan. 750k goedkoper en verwacht bij Utrecht minder tegendoelpunten. Ook zou ik v...

Zou dan toch voor iets meer zekerheid gaan denk, het zijn nog 15 wedstr ;) kan je denk beter rouleren + Namli speelt sowieso en prima rendement. Saibari veel concurrentie maar speelde wel erg sterk voordat hij A cup ging. Heb nu zowel Steijn als Pavlidis, heb daarvoor wel Timber opgeofferd voor Kitolano en Geertruida voor Hancko... voelt nog niet helemaal lekker zeker omdat Az niet geweldig draait. Hij kan wel t verschil maken 

Jo de Haan

Waarom ziet iedereen hier saibari als grote gok?

Heb even gekeken naar de laatste wedstrijd van psv voor de winterstop tegen az. Hier speelde ze az compleet weg met 0-4 en hier stonden veerman, til, Schouten,saibari èn tillman allemaal basis.

Willempie94
Jo de Haan
#5874
Waarom ziet iedereen hier saibari als grote gok? Heb even gekeken naar de laatste wedstrijd van psv...

Maar toen was Lozano er niet. Maargoed, hier is al veel over geschreven

1 2 ... 235 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.