Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 236 ... 275 276
Peli
Fietseties
#5868
Ik zie nog meer heil in Bakker of de Lange dan in Barkas.

Dan benieuwd ik wel benieuwd waarom.

Peli
Limburgg
#5871
Als je een week geen tijd hebt gehad om het forum te checken en nu 15 pagina's 'moet' inhalen 🤪 na...

Als Ouaissa al naar Nijmegen verkast dan zal dat een breedteversterking zijn, lijkt me. Die ga ik niet eens overwegen, laat staan picken.

Laatst gewijzigd
steven20

Wie is ouaissa? Haha

 

Mattsson vertrekt. 

Peli
Ben Van Heck
#5872
Ik zou voor Barkas gaan. 750k goedkoper en verwacht bij Utrecht minder tegendoelpunten. Ook zou ik v...

Iets meer zekerheid lijkt me, zelfs als je 1000 punten in moet halen (succes daarmee trouwens), voorin wel lekker. En zo te lezen heb je dan nog altijd een meer dan oké middenveld om afentoe te switchen naar 352.

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#5875
Maar toen was Lozano er niet. Maargoed, hier is al veel over geschreven

Vind je, ja? 😆

Fietseties
Peli
#5876
Dan benieuwd ik wel benieuwd waarom.

Barkas 3 keer de nul, Bakker 7 en de lange 6. Allebei meer punten en redelijke programmas. Normaal kijkende is de keeper van Utrecht voor mij interessanter maar dit seizoen is alles anders. En ik heb ergens het gevoel dat Brandenhorst nog gaat keepen. Vraag me alleen niet waarom!

Peli
Fietseties
#5881
Barkas 3 keer de nul, Bakker 7 en de lange 6. Allebei meer punten en redelijke programmas. Normaal k...

Bakker is sowieso een "safe pick" (qua stats, maar ook als je de programma's naast elkaar legt) voor achter zowel dure jonge Benitez als achter goedkopere jongen Barkas. GAE heeft een vrij pittig resterend programma en dat programma sluit ook nog eens vrij matig aan bij dat van Bakker. Een GAE verdediger is zeker te verantwoorden (ook afhankelijk van de programma's van je overige verdedigers natuurlijk), maar de keeper laat ik links liggen.

Verder zie ik nul redenen waarom Jans ineens Branderhorst onder de lat zou moeten zetten. Utrecht incasseert de laatste tijd nauwelijks tegengoals in de eredivisie. 

 

 

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

@Fietseties

Natuurlijk gaat Brandenhorst niet keepen want Barkas keept gewoon dikke prima.. zeker de laatste weken. Utrecht draaide heel slecht maar sinds de komst van Jans worden ze steeds beter en beter. Nu hebben ze er naar mijn mening voor Utrecht begrippen er ook nog n leuke spits bij. Ik verwacht best veel van utrecht in de 2de seizoenshelft. 

-Wielerfan

Ik raad ook iedereen aan om naar het schema van FC Twente te kijken. In mijn ogen hebben ze een makkelijker schema dan andere ploegen waar de spelers wat duurder van zijn. 

Van Wolfswinkel in mijn ogen een absolute must have als ze geen vervanger halen. Zeker voor dat geld! 

 

Laatst gewijzigd
Peli
-Wielerfan
#5884
Ik raad ook iedereen aan om naar het schema van FC Twente te kijken. In mijn ogen hebben ze een makk...

🤫

 

😁

Ben Van Heck

Zijn jullie zo zeker van een basisplek van ricky? Afgelopen zondag was ugalde er ook niet en toen stond daan rots in de spits die dat niet slecht deed. Ricky heeft zelfs geen speelminuten gehad haha. Wel -24 terwijl hij niet gespeeld heeft, voel je je dan genaaid als je hem zou hebben gehad hahaha

Peli
Ben Van Heck
#5886
Zijn jullie zo zeker van een basisplek van ricky? Afgelopen zondag was ugalde er ook niet en toen st...

Het was volgens mij vrij algemeen bekend dat vWolfswinkel (maar ook Steijn) de hele week in aanloop naar de wedstrijd tegen Feyenoord met griep op bed heeft gelegen heeft.

https://www.twentefans.nl/fc-twente-krijgt-hoopvol-nieuws-over-steijn-en-van-wolfswinkel/

 

RvhC74

Ben van Heck 

 

van Wolfswinkel en Steijn waren de hele week ziek, dus ff je facts checken hoe, wat en waarom 🫣🫣🫣

Scorriemorrie

Ik gooi m nog een x want heb nog geen antwoord 😋 zouden jullie gaan voor A. Lozano B Lammers of C. Berghuis? Als 3de spits

Peli
Scorriemorrie
#5889
Ik gooi m nog een x want heb nog geen antwoord 😋 zouden jullie gaan voor A. Lozano B Lammers of C....

Ligt eraan wie spitsen 1 en 2 zijn (Luuk de Jong en Brobbey?)

Scorriemorrie
Peli
#5890
Ligt eraan wie spitsen 1 en 2 zijn (Luuk de Jong en Brobbey?)

Jep, niet heel verrassend  ;) 

Scorriemorrie

Ivm 2 spitsen van t zelfde team? 

Pablito
Scorriemorrie
#5889
Ik gooi m nog een x want heb nog geen antwoord 😋 zouden jullie gaan voor A. Lozano B Lammers of C....

Ik zit al aan mijn 4 psv'ers dus dat lukt niet. Had zelf lammers als 3de spits maar als twente geen spits haalt vind ik bovengenoemde ook een interessante optie. Geeft me weer wat speling op andere plekken.

Peli
Scorriemorrie
#5892
Ivm 2 spitsen van t zelfde team? 

Jep

Willempie94
Ben Van Heck
#5886
Zijn jullie zo zeker van een basisplek van ricky? Afgelopen zondag was ugalde er ook niet en toen st...

Die waren idd ziek, Wolfswinkel zal dan wel een basisplaats hebben. Maar gaat het denk ik niet altijd 90 min volhouden.

 

Sies

Het blijft maar puzzelen geblazen. Heb nu toch weer Santi er ingefietst, dat ging wel ten koste van Dest, Stengs en Saibari.

Die gedowngrade naar Horemans, Hlynson en Chery. Geeft ook weer twijfels.

Wat zou jullie voorkeur hebben?

  • Santi, Horemans, Hlynson en Chery.
  • Stengs, Dest, Saibari en een goedkopere 4e spits

Ben Van Heck
RvhC74
#5888
Ben van Heck    van Wolfswinkel en Steijn waren de hele week ziek, dus ff je facts check...

Sorry dat ik nog niet zo scherp was om 07:00 uur. Anyway, Mattsson vertrekt. Balen! Kunnen we weer opnieuw beginnen. Gezien het programma van Twente toch maar Steijn er in gefietst en Benitez gedowngrade naar Barkas, in hoeverre dat een downgrade is. Ricky is toch wel een hele interessante optie geworden dan, maar vandaag even in de gaten houden. Succes!

Laatst gewijzigd
Willempie94

Ik blijf hier ook puzzelen, heb nu ten koste van Stengs & Veerman Steijn en Til. Had Timber en Stengs, maar iets meer spreiding voelt toch ook wel lekker..

RvhC74

Boadu op weg naar Twente, kijk op voetbal primeur 

 

dat wordt eventueel weer puzzelen 

Willempie94
RvhC74
#5899
Boadu op weg naar Twente, kijk op voetbal primeur    dat wordt eventueel weer puzzelen&n...

Haha ik wacht nu wel op de deadline, anders blijf ik de boel omgooien...

 

Overwegen jullie dan Steijn & Boadu? Of is dat dan weer een beetje teveel van het goede?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 236 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.