Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 237 ... 275 276
Sies

Boadu zal wel 3 miljoen worden gok ik. Twijfel of ik voor dat geld de gok wil nemen, speler met weinig ritme, moet wennen aan zn medespelers etc....

Fietseties

Boadu is inderdaad binnen. Die zal wel minstens 3 gaan kosten?

mas22

Ik wacht nu nog even op de transfer deadline. Ik heb 3 spelers waarvan er 2 weg zijn en 1 mogelijk vertrekt. Op deze manier blijf ik puzzelen.

Scorriemorrie

Is v Wolfswinkel nog interessant als Boadu er is is de vraag. Had m graag als 3de /4de aanvaller maar meot hij wel genoeg gaan spelen... een echte goalgetter vind ik Boadu niet en mist idd ritme... 

Willempie94
Scorriemorrie
#5904
Is v Wolfswinkel nog interessant als Boadu er is is de vraag. Had m graag als 3de /4de aanvaller maa...

Die zal inderdaad voorlopig nog geen hele wedstrijden gaan spelen nee, toch een beetje onzeker daardoor. 

Verwacht dat Wolfswinkel de eerste zoveel wedstrijden nog wel zal starten. Daarna zullen de rollen omgedraaid zijn vermoedelijk.

Peli
Scorriemorrie
#5904
Is v Wolfswinkel nog interessant als Boadu er is is de vraag. Had m graag als 3de /4de aanvaller maa...

Zowel vWolfswinkel als Boadu ga ik skippen.

BartB

Als Boadu nu echt komt ga ik me toch niet wagen aan Boadu/van Wolfswinkel, ondanks het op papier makkelijke programma van Twente. Als Boadu zo'n 3 miljoen gaat kosten wil je voor dat geld wel dat het een zekere 3e spits is lijkt me. Waar je bij het bedrag voor van Wolfswinkel 'm best nog als 4e spits zou kunnen kiezen. 

Ik heb geen goede ervaring met gokjes nemen dus ik kies dan toch liever voor spitsen die 100% zeker spelen. Daarnaast heb ik al 1,5 gok op m'n middenveld en moet ik dus gegarandeerd kunnen zijn van een 3-4-3 opstelling mocht m'n 3-5-2 toch niet uitpakken. 

Maar zoals met zoveel keuzes/dilemma's die hier gedeeld worden hangt het allemaal samen met je keuzes in alle andere linies. 

Willempie94
Peli
#5906
Zowel vWolfswinkel als Boadu ga ik skippen.

Skip je twente dan helemaal of overweeg je Steijn?

Laatst gewijzigd
Peli
Willempie94
#5908
Skip je twente dan helemaal of overweeg je Steijn?

Steijn wordt wel weer een hele serieuze kandidaat nu.

hansotjes

oeps

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie
hansotjes
#5910
oeps

haha ssst niet alles verklappen, heb ze ook alle 3.  verwijder je post :P  maar pima tactiek , hou je idd veel geld over  in de andere linies twijfel alleen beetje aan Hlynson of Saibari nog en voorin niet helemaal sure door transfers

hansotjes
Scorriemorrie
#5911
haha ssst niet alles verklappen, heb ze ook alle 3.  verwijder je post :P  maar pima tacti...

;)

Peli

3 miljoen voor 2 verdedigers:

optie A: Flamingo + Eerdhuijzen
optie B: El Karouani + Vriends

 

 

Scorriemorrie

A. Flamingo maakt nog weleens een goal en staat vaak middenveld 

stefbeukers
Peli
#5913
3 miljoen voor 2 verdedigers:optie A: Flamingo + Eerdhuijzenoptie B: El Karouani + Vriends  ...

A

Laatst gewijzigd
Scorriemorrie

Kan ook Flamingo en Viergever doen alleen baal je dan wel erg van een tegendoelpunt van Utrecht , als je Bargas ook nog hebt :P 

hansotjes

Seuntjes als 4e aanvaller voor 1 miljoen?
Zie Driouech nog wel weg gaan namelijk..

M Vado

Van der Water mogelijk naar Zwolle. Volgens mij speelt die op het moment niet veel klaar, maar het zou weleens de rechtsbuiten positie van Namli in gevaar kunnen brengen.

Pablito

A; Veerman - Kuipers 

B; Til - Brenet

Zeg het maar!

Astarloa

.

Laatst gewijzigd
Astarloa
M Vado
#5918
Van der Water mogelijk naar Zwolle. Volgens mij speelt die op het moment niet veel klaar, maar het z...

Goed dat je het zegt, ik haal hem eruit!

BartB
Astarloa
#5921
Goed dat je het zegt, ik haal hem eruit!

Haha dat is sarcasme neem ik aan? 😂

Peli
Scorriemorrie
#5914
A. Flamingo maakt nog weleens een goal en staat vaak middenveld 

Heeft inderdaad ook mijn voorkeur. 
Alleen is er dan nog een (hele) kleine onzekerheid bij me m.b.t. hoe zeker Eerdhuijzen blijft staan. Heeft het tot z'n blessure natuurlijk erg goed gedaan bij Sparta, maar Velthuis deed het ook niet onverdienstelijk tijdens Eerdhijzen's afwezigheid.

Peli
M Vado
#5918
Van der Water mogelijk naar Zwolle. Volgens mij speelt die op het moment niet veel klaar, maar het z...

Dan gaat Namli naar 10 en Velanas (of wie dan ook) naar de bank.
Je verwacht toch niet dat ze Namli gaan banken zeker in Zwolle?

Scoritop
Peli
#5913
3 miljoen voor 2 verdedigers:optie A: Flamingo + Eerdhuijzenoptie B: El Karouani + Vriends  ...

Velthuis helemaal uit de gradatie? Ik zou zeggen B 

1 2 ... 237 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.