Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 238 ... 273 274
steven20
Peli
#5913
3 miljoen voor 2 verdedigers:optie A: Flamingo + Eerdhuijzenoptie B: El Karouani + Vriends  ...

B sowieso

Willempie94
Peli
#5913
3 miljoen voor 2 verdedigers:optie A: Flamingo + Eerdhuijzenoptie B: El Karouani + Vriends  ...

Liever iemand van sparta ipv gae in je verdediging ja?

mart1202
Peli
#5923
Heeft inderdaad ook mijn voorkeur. Alleen is er dan nog een (hele) kleine onzekerheid bij me m....

Optie A met Kramer (GAE) ipv Eerdhuijzen. Optie B zou ik niet overwegen. Uiterst onzeker of El Karouani wel zijn basisplek gaat behouden met de nieuwe aankopen ;)

Peli
Willempie94
#5927
Liever iemand van sparta ipv gae in je verdediging ja?

Nee. Ik heb al iemand van GAE in m'n verdediging.

Peli
mart1202
#5928
Optie A met Kramer (GAE) ipv Eerdhuijzen. Optie B zou ik niet overwegen. Uiterst onzeker of El Karou...

Ik heb Kramer al.

Peli
Pablito
#5919
A; Veerman - Kuipers  B; Til - Brenet Zeg het maar!

A

BartB

Lauritsen wellicht nog weg bij Sparta vandaag? Kitolano dan dus vaste penaltynemer als Lauritsen weg gaat?

Astarloa

Dat zou wel interessant kunnen worden ja.

Peli
BartB
#5932
Lauritsen wellicht nog weg bij Sparta vandaag? Kitolano dan dus vaste penaltynemer als Lauritsen weg...

Sparta heeft zacht gezegd wel een tricky resterend programma.

mart1202

Iemand enig idee wie de penaltynemer van Utrecht zal zijn?

Scorriemorrie

Oke laatste x 

  1. Hlynson
  2. Saibari 
  3. Vlap en wat extra geld voor betere 4de aanvaller 

Reden dat ik twijfel is dat Ajax nog best veel tegengoals krijgt dus minder punten maar Saibari is niet helemaal zeker basis iig niet 100% ook al speelde hij erg sterk bij Az Vlap is cheap en verwacht ik iets meer van dan wat hij nu geleverd heeft. + gunstig programma 

Scorriemorrie
mart1202
#5935
Iemand enig idee wie de penaltynemer van Utrecht zal zijn?

Lammers zou je zeggen? 

Astarloa

Vlap is nou zo iemand waar ik heel snel aan voorbij scroll.

BartB
Peli
#5934
Sparta heeft zacht gezegd wel een tricky resterend programma.

Vind je? Ik heb ze op 9-2-4 ingeschaald. 

Ze gaan verliezen van PSV, Feyenoord en Twente (en Ajax?). Tegen AZ en PEC gok ik op gelijkspel. De andere 9 wedstrijden zou je toch wel een overwinning van Sparta mogen verwachten lijkt me? Ook tegen NEC want ik verwacht dat die toch wel gaan inleveren in resultaten nu Matsson weg is. 

Pablito
Scorriemorrie
#5936
Oke laatste x  Hlynson Saibari  Vlap en wat extra geld voor betere 4de aanvaller ...

Veel onzekerheid, voor zover ik lees lijkt het 50/50 hlynsson/saibari te zijn hier. Ik ga voor geen van je genoemde opties en kies voor iets meer zekerheid

Scorriemorrie

Mja sta op 89% wil uiteraard nog wat stijgen, beetje risico is wel lekker. Nog ff goed puzzelen naar de juiste formule. Nu ineens een erg dure aanval omdat ik Toornstra erin geklikt heb(ipv bovenste 3). Kan dan wel goed rouleren 

Willempie94

Wat vinden jullie van Rots? Pakt zo wel z'n puntjes mee.

Peli
Willempie94
#5942
Wat vinden jullie van Rots? Pakt zo wel z'n puntjes mee.

Pakt z'n punten idd, gunstig geprijsd, Twente een 'lekker' resterend programma.

Kan een prima optie zijn als 3e/4e aanvaller.

Scorriemorrie
Willempie94
#5942
Wat vinden jullie van Rots? Pakt zo wel z'n puntjes mee.

Ik word er niet warm van , scoort vrij weinig 

mas22

Ik denk dat er betere opties zijn dan Rots, ook voor minder dan 2 mio

Peli
mas22
#5945
Ik denk dat er betere opties zijn dan Rots, ook voor minder dan 2 mio

Maar die spelen niet bij Twente....

Dan kom je namelijk uit bij de Parrots en de Hornkampen.

hansotjes

Ik blijf ook van rots af

Scorriemorrie
Peli
#5946
Maar die spelen niet bij Twente.... Dan kom je namelijk uit bij de Parrots en de Hornkampen.

Thy geen betere optie? Zit zelf te denken aan Peterson als jokertje van Fortuna als 5de spits weet niet of ik het aandurf, beter een 500 k 5de spits 

Peli
Scorriemorrie
#5948
Thy geen betere optie? Zit zelf te denken aan Peterson als jokertje van Fortuna als 5de spits weet n...

Ik heb ze er voor nu allebei ingeklikt (Thy en Rots dus), met daarachter een 500K.

Scorriemorrie

Ja Thy Brub en de Young wel aardig zeker maar die andere 2 met nog 4.25 mil , erg lastig Lozano of Berghuis evt erbij met nog iets cheaps evt Peterson dus 

1 2 ... 238 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.