Nou, laat het duidelijk zijn dat er voor mij niet veel veranderd tov het kiezen van Namli. Alleen als men Namli koos, omdat die nu veel rechtsbuiten speelt kan het een extra overweging zijn als die terug naar 10 verhuist.
Ik heb Lozano de eerste seizoenshelft gehad en hij was de grootste irritatie in m'n team. Is hij goedkoper geworden eigenlijk? Ik verwacht wel dat Lozano nog meer gaat spelen nu (Lang geblesseerd en Vertessen weg) en dus meer punten haalt, maar anders zou ik zeggen Berghuis. Alleen dat strookt weer in tegen m'n principes 😄
Voor verdediger 3, 4 en 5 kijk ik voornamelijk naar de combinatie van wedstrijdschema's. Ik heb 2 topverdedigers die ik er iedere week blind in kan klikken. De overige 3 zorg ik dat ze goed kunnen rouleren op basis van de wedstrijden in die week. Dat hoeven dan helemaal geen dure toppers te zijn, als ze maar op papier een 'makkelijke' tegenstander hebben. Zo combineren bijvoorbeeld Utrecht en Almere City prima. Van beide clubs heb ik dus sowieso een verdediger.
Overwegen is een groot woord. Het is meer wishfull thinking. Nu van Wolfswinkel geen optie meer is, moet ik op die plek vervangen en dan gaat het elftal op meerdere plekken op de schop. Wat echt dé oplossing zou zijn is om Geertruida te downgraden naar Brenet en met de 1M kan ik dan alle wenselijke upgraden doen. Maarja, hoe zeker is Brenet van een basisplaats he? Het contract van Brenet loopt af en Sampsted zit daar achter. Nu merk ik nog niet echt dat bij Twente het spelletje bijtekenen of banken wordt gespeeld maar heel erg lekker voelt het niet.
Is Geertruida downgraden naar Hancko geen optie? Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar na de 2e gemiste pingel van Santi zou Hancko zomaar eens de 1e penaltynemer kunnen worden....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.