Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 239 ... 273 274
Willempie94
Peli
#5949
Ik heb ze er voor nu allebei ingeklikt (Thy en Rots dus), met daarachter een 500K.

Als ik het goed onthouden heb is jouw opstelling ook weer op de schop gegaan ja?^^

 

Willempie94
mas22
#5945
Ik denk dat er betere opties zijn dan Rots, ook voor minder dan 2 mio

Vanwege het programma overweeg ik hem wel. 

Rikkert

Voor degene die hem hebben: Driouech naar PSV

Peli
Willempie94
#5951
Als ik het goed onthouden heb is jouw opstelling ook weer op de schop gegaan ja?^^  

Nogal ja. Kon ook niet anders met de transfers bij vooral NEC en Twente.

M Vado
Peli
#5924
Dan gaat Namli naar 10 en Velanas (of wie dan ook) naar de bank.Je verwacht toch niet dat ze Namli g...

Nou, laat het duidelijk zijn dat er voor mij niet veel veranderd tov het kiezen van Namli. Alleen als men Namli koos, omdat die nu veel rechtsbuiten speelt kan het een extra overweging zijn als die terug naar 10 verhuist.

Laatst gewijzigd
Bowwwy

Zijn er nog meer mensen die brenet overwegen?

M Vado
Scorriemorrie
#5950
Ja Thy Brub en de Young wel aardig zeker maar die andere 2 met nog 4.25 mil , erg lastig Lozano of B...

Ik heb Lozano de eerste seizoenshelft gehad en hij was de grootste irritatie in m'n team. Is hij goedkoper geworden eigenlijk? Ik verwacht wel dat Lozano nog meer gaat spelen nu (Lang geblesseerd en Vertessen weg) en dus meer punten haalt, maar anders zou ik zeggen Berghuis. Alleen dat strookt weer in tegen m'n principes 😄

Laatst gewijzigd
hansotjes

1) Berghuis/lozano & hlynsson 
2) Thy/Rots & Stengs
3) Lammers & Til

 

Pablito
Bowwwy
#5956
Zijn er nog meer mensen die brenet overwegen?

Zeker! Interessante optie, duikt als verdediger veel op in de 16 van de tegenstander. Is afvragen hoe snel hij weer zijn goals en assists mee gaat pikken. Twente tevens een gunstig programma dus een prima optie

JoeyvanBomen

Ik overweeg Deijl boven Flamingo. Is 500k goedkoper en doet niet onder voor punten. Aan de andere kant heeft Utrecht een makkelijkere programma (vind ik) en heeft Flamingo een hogere puntenpotentie en een leukere naam.

vraag: wie van de twee of allebei?

Pablito
hansotjes
#5958
1) Berghuis/lozano & hlynsson 2) Thy/Rots & Stengs3) Lammers & Til  

1) Berghuis/lozano & hlynsson 

2) Thy/Rots & Stengs 

3) Lammers & Til  

Ga ervanuit dat je Timber en Brobbey al hebt. Als dat zo is dan zou ik voor optie 3 kiezen

steven20
JoeyvanBomen
#5960
Ik overweeg Deijl boven Flamingo. Is 500k goedkoper en doet niet onder voor punten. Aan de andere ka...

Bij mij zijn ze net zo duur..

Peli
JoeyvanBomen
#5960
Ik overweeg Deijl boven Flamingo. Is 500k goedkoper en doet niet onder voor punten. Aan de andere ka...

In welk spel is Deijl 500K goedkoper dan Flamingo?

BartB
JoeyvanBomen
#5960
Ik overweeg Deijl boven Flamingo. Is 500k goedkoper en doet niet onder voor punten. Aan de andere ka...

Voor verdediger 3, 4 en 5 kijk ik voornamelijk naar de combinatie van wedstrijdschema's. Ik heb 2 topverdedigers die ik er iedere week blind in kan klikken. De overige 3 zorg ik dat ze goed kunnen rouleren op basis van de wedstrijden in die week. Dat hoeven dan helemaal geen dure toppers te zijn, als ze maar op papier een 'makkelijke' tegenstander hebben. Zo combineren bijvoorbeeld Utrecht en Almere City prima. Van beide clubs heb ik dus sowieso een verdediger. 

Laatst gewijzigd
JoeyvanBomen
Peli
#5963
In welk spel is Deijl 500K goedkoper dan Flamingo?

Excuus! Ik bedoelde kramer. Zelfde team. Kramer doet qua punten dus niet onder voor Flamingo en is 500k goedkoper. 

Willempie94

En zo heb ik ineens 3 spelers van twente.. dat is dan misschien ook weer een beetje teveel #ikzoutochwachtenopdedeadline...

BartB

Zijn jullie ook allemaal zoveel geld voor de baas waard deze dagen? 😂

Willempie94
BartB
#5967
Zijn jullie ook allemaal zoveel geld voor de baas waard deze dagen? 😂

Haha nope, maar vanwege mijn papadag heb ik vandaag al lekker weekend:)

Peli
BartB
#5967
Zijn jullie ook allemaal zoveel geld voor de baas waard deze dagen? 😂

Eigen "baas" zijn heeft zo z'n voordelen haha

Scorriemorrie
BartB
#5967
Zijn jullie ook allemaal zoveel geld voor de baas waard deze dagen? 😂

Haha ja zou dat de reden zijn dat ik deze week geen sales maak? 😅🤣 ben er echt teveel mee bezig merk ik. Kan blijven puzzelen, wel vermakelijk. 

mas22
BartB
#5967
Zijn jullie ook allemaal zoveel geld voor de baas waard deze dagen? 😂

Ik moet 4x topcoach in orde maken dus dat doet wel even pijn ja :) 

Ben Van Heck

nvm

Laatst gewijzigd
BarryE1
Bowwwy
#5956
Zijn er nog meer mensen die brenet overwegen?

Overwegen is een groot woord. Het is meer wishfull thinking. Nu van Wolfswinkel geen optie meer is, moet ik op die plek vervangen en dan gaat het elftal op meerdere plekken op de schop. Wat echt dé oplossing zou zijn is om Geertruida te downgraden naar Brenet en met de 1M kan ik dan alle wenselijke upgraden doen. Maarja, hoe zeker is Brenet van een basisplaats he? Het contract van Brenet loopt af en Sampsted zit daar achter. Nu merk ik nog niet echt dat bij Twente het spelletje bijtekenen of banken wordt gespeeld maar heel erg lekker voelt het niet. 

Willempie94
BarryE1
#5973
Overwegen is een groot woord. Het is meer wishfull thinking. Nu van Wolfswinkel geen optie meer is,...

Precies ook mijn overweging, kan dat geld op het middenveld goed gebruiken aangezien ik toch wel graag Joey erbij heb. Maar idd, Brenet, gaat hij blijven spelen. Idk

Sies
BarryE1
#5973
Overwegen is een groot woord. Het is meer wishfull thinking. Nu van Wolfswinkel geen optie meer is,...

Is Geertruida downgraden naar Hancko geen optie? Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar na de 2e gemiste pingel van Santi zou Hancko zomaar eens de 1e penaltynemer kunnen worden....

1 2 ... 239 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.