Ik heb geld over, maar weet nou niet wat de beste upgrade is.
- Hlynson --> Till
- Timber - > Stengs
- Steijn --> Veerman
Of ik gooi het over een andere boeg en maak 1 miljoen extra vrij door Berghuis te ruilen voor Thy (of Rots). Dan heb ik met die 1,5 miljoen nog 2 opties:
- alle bovenstaande wissels bij de middenvelders
- Hilgers -> Dest
was het maar vrijdagavond.....
Als ik dat doe moet ik mijn verdediging uitkleden en waarschijnlijk nog 1 of 2 500K spelers erbij nemen. Persoonlijk vind ik dat het dan wat te mager wordt allemaal. Ik heb liever iets meer breedte.
Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uiteraard is het een dure pick met 7 miljoen, maar in de basis is het Giminez die voor de goals moet zorgen bij Feyenoord en ik verwacht dat hij ook nog genoeg goals gaat maken. Alle spitsen die je van lagere waarde neemt als derde spits moet je uiteindelijk maar van afwachten wat ze daadwerkelijk gaan leveren.
Dit zeg ik met name, omdat ik denk dat je op je middenveld op zich best kan besparen. De enige zekere speler bij PSV op het middenveld zal Veerman straks zijn. Hoe wordt de rest van de invulling en ga je hier geld aan uitgeven? Bij Ajax hetzelfde, Henderson gaat zeker spelen, vd Boomen weer bijna fit, dus wie wordt het kind van de rekening? Is dit Hlynsson of Taylor? Ik denk dat je relatief goedkope en leuke picks op het middenveld kan pakken (denk aan Namli, Chery, Kitolano, etc.) die ook hun punten waard kunnen gaan zijn en meer zekerheid hebben.
Achterin en op doel zullen velen wel een Feyenoorder en PSVer hebben als must have. Ook op de rest kun je denk ik echter wel relatief goed besparen en goede combi's maken. Met als gevolg dat je meer ruimte kan gaan creeren voor Giminez. Hoeveel clubs houden in NL tegenwoordig echt nog de 0?
Iemand die er al op deze manier naar heeft gekeken?
Ja ik snap absoluut wat je bedoeld en heb mezelf meermaals vervloekt dat ik Gimi niet had eerste seizoenshelft evenals Steijn die ik gemist heb, maar met die 7 mil kan je zoveel extra's... een Timber gaat t bijv hopelijk toch wel stuk beter doen dan een Namli ook ivm de 0 ouden en winnen van wedstrijden en wat als Gimi het blijft doen zoals afgelopen weken dan ben je flink in de aap gelogeerd, mja het blijft allemaal beetje gokken, wat t juist ook weeer leuk maakt en dat iederen toch wat anders doet. Vraagje : spelen jullie ook om geld met jullie subleague? maakt t toch nog leuker imo
Puur op gevoel. Voelt niet goed om overal op in te leveren voor 1 speler. Als je hem echt wilt, zou ik bijv nog eerder Santi ipv de Jong doen en dan bijv. Lozano (ook al heb ik hem vervloekt qua punten eerste seizoenshelft) of een extra PSV middenvelder erbij om dat een beetje op te vangen. Ligt er ook aan waar je staat op de ranglijst.
Als Santi deze vorm doortrekt, zie ik trouwens ook Ueda nog wel meer kansen krijgen.
Ik heb nu Giminez met De Jong en Brobbey.
Daarnaast ook nog Timber en Steijn + Dest en Hancko.
Wat ik zeg: met de rest kun je heel erg goedkoop toch leuke picks pakken bij teams die vaak genoeg de 0 hebben gehouden. Lees: Eagles, Almere en een Utrecht dat laatste weken achterin stabiel oogt.
Wat ik meer wil zeggen: het geld dat je bespaart op Giminez, waar ga je die dan insteken wat wel een garantie biedt op veel punten? Middenvelders van PSV zouden dat kunnen opvangen, maar de hamvraag blijft wie daar straks gaan spelen. Komt Saibari of Til continu van de bank en houdt de 0, dan krijg je die punten niet omdat ze geen 45 minuten hebben gespeeld.
Wij leggen elk jaar 25eu in met pak 'm beet 25 man. De top 5 heeft prijs, zodat niet iedereen snel uitgespeeld is. Niet te gek, maar wel leuk. Een extra goud bekertje is mij meer waard hahah.
Wel las ik toen ergens dat spelen om geld niet geaccepteerd werd, dus wij waren er voorzichtig mee.. tot dat ik die gasten tijdens de Scorito Podcast ook hoorde vertellen dat ze geld inleggen. 🤣
Ook ik heb gepuzzeld met een team met Gimenez en De Jong. Maar ik vind dat ik dan overal in de andere linies teveel krampachtig moet bezuinigen om koste wat kost Gimenez erin te houden. Dat zou ik het wellicht nog waard vinden als ie afgelopen 3 weken er ook nog 5 had ingeschoten maar dat heeft ie nou niet echt gedaan. Ik vind het nu niet de 7 miljoen waard t.o.v. andere spelers die je er voor kan kopen.
In mijn team ook 'maar' 3 PSV'ers. Een 4e zou gewoon te duur worden. 3 PSV'ers geeft me de mogelijkheid tot gewoon een goedebalans in m'n team.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.