Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 240 ... 273 274
Sies

Ik heb geld over, maar weet nou niet wat de beste upgrade is.

  • Hlynson --> Till
  • Timber - > Stengs
  • Steijn --> Veerman

Of ik gooi het over een andere boeg en maak 1 miljoen extra vrij door Berghuis te ruilen voor Thy (of Rots). Dan heb ik met die 1,5 miljoen nog 2 opties: 

  • alle bovenstaande wissels bij de middenvelders
  • Hilgers -> Dest

 

was het maar vrijdagavond.....

mas22
Sies
#5976
Ik heb geld over, maar weet nou niet wat de beste upgrade is. Hlynson --> Till Timber - >...

Ik vind het sowieso al knap dat je Hlynsson, Timber en Steijn samen in je ploeg hebt weten te proppen.

Sies
mas22
#5977
Ik vind het sowieso al knap dat je Hlynsson, Timber en Steijn samen in je ploeg hebt weten te proppe...

Heb redelijk bespaard op de verdediging en keepers. Daarnaast gok ik ook op gee blessures/schorsingen bij mn spitsen, heb wat goed te maken dus moet gokjes wagen

BartB
mas22
#5977
Ik vind het sowieso al knap dat je Hlynsson, Timber en Steijn samen in je ploeg hebt weten te proppe...

Heb ik ook... En volgens mij voor de rest ook nog een zeer degelijk team met onder andere Geertruida en Dest :)

mas22
BartB
#5979
Heb ik ook... En volgens mij voor de rest ook nog een zeer degelijk team met onder andere Geertruida...

Als ik dat doe moet ik mijn verdediging uitkleden en waarschijnlijk nog 1 of 2 500K spelers erbij nemen. Persoonlijk vind ik dat het dan wat te mager wordt allemaal. Ik heb liever iets meer breedte.

steven20

Is iedereen al uit de keepersdiscussie?

Moet het Benitez zijn? Of gaan jullie liever voor een goedkopere doelman? 

Astarloa

Ik ga voor Barkas. Utrecht erg solide laatste tijd en programma is niet het zwaarste.

Godenzonen van Pele

Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uiteraard is het een dure pick met 7 miljoen, maar in de basis is het Giminez die voor de goals moet zorgen bij Feyenoord en ik verwacht dat hij ook nog genoeg goals gaat maken. Alle spitsen die je van lagere waarde neemt als derde spits moet je uiteindelijk maar van afwachten wat ze daadwerkelijk gaan leveren.

 

Dit zeg ik met name, omdat ik denk dat je op je middenveld op zich best kan besparen. De enige zekere speler bij PSV op het middenveld zal Veerman straks zijn. Hoe wordt de rest van de invulling en ga je hier geld aan uitgeven? Bij Ajax hetzelfde, Henderson gaat zeker spelen, vd Boomen weer bijna fit, dus wie wordt het kind van de rekening? Is dit Hlynsson of Taylor? Ik denk dat je relatief goedkope en leuke picks op het middenveld kan pakken (denk aan Namli, Chery, Kitolano, etc.) die ook hun punten waard kunnen gaan zijn en meer zekerheid hebben.

 

Achterin en op doel zullen velen wel een Feyenoorder en PSVer hebben als must have. Ook op de rest kun je denk ik echter wel relatief goed besparen en goede combi's maken. Met als gevolg dat je meer ruimte kan gaan creeren voor Giminez. Hoeveel clubs houden in NL tegenwoordig echt nog de 0?

 

Iemand die er al op deze manier naar heeft gekeken?

 

Sies
Godenzonen van Pele
#5983
Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uite...

Ik heb vandaag (en eerder deze week) meerdere teams samengesteld met Santi er in, maar telkens vond ik het te matig in de rest van de linies

Pablito
Godenzonen van Pele
#5983
Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uite...

Ik denk dat ik simpelweg niet eens meer zin heb om 5mil vrij te maken na al die dagen puzzelen

Scorriemorrie
Godenzonen van Pele
#5983
Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uite...

Ja ik snap absoluut wat je bedoeld en heb mezelf meermaals vervloekt dat ik Gimi niet had eerste seizoenshelft evenals Steijn die ik gemist heb, maar met die 7 mil kan je zoveel extra's...  een Timber gaat t bijv hopelijk toch wel stuk beter doen dan een Namli ook ivm de 0 ouden en winnen van wedstrijden en wat als Gimi het blijft doen zoals afgelopen weken dan ben je flink in de aap gelogeerd, mja het blijft allemaal beetje gokken, wat t juist ook weeer leuk maakt en dat iederen toch wat anders doet. Vraagje : spelen jullie ook om geld met jullie subleague? maakt t toch nog leuker imo 

Ab Normaal
BarryE1
#5973
Overwegen is een groot woord. Het is meer wishfull thinking. Nu van Wolfswinkel geen optie meer is,...

Brenet is twee klassen beter dan Sampsted en Twente strijdt nog vol voor plek 3. Dan heb je niet de luxe om iemand niet op te stellen omdat zijn contract afloopt denk ik.

M Vado
Ab Normaal
#5987
Brenet is twee klassen beter dan Sampsted en Twente strijdt nog vol voor plek 3. Dan heb je niet de...

Maar waarom Smal niet? Speelt alles weer, meer zekerheid dan Brenet.

M Vado
Godenzonen van Pele
#5983
Ik lees heel weinig mensen die toch proberen Giminez erin te puzzelen naast De Jong en Brobbey. Uite...

Puur op gevoel. Voelt niet goed om overal op in te leveren voor 1 speler. Als je hem echt wilt, zou ik bijv nog eerder Santi ipv de Jong doen en dan bijv. Lozano (ook al heb ik hem vervloekt qua punten eerste seizoenshelft) of een extra PSV middenvelder erbij om dat een beetje op te vangen. Ligt er ook aan waar je staat op de ranglijst.

Als Santi deze vorm doortrekt, zie ik trouwens ook Ueda nog wel meer kansen krijgen.

Laatst gewijzigd
Godenzonen van Pele
Scorriemorrie
#5986
Ja ik snap absoluut wat je bedoeld en heb mezelf meermaals vervloekt dat ik Gimi niet had eerste sei...

Ik heb nu Giminez met De Jong en Brobbey.

Daarnaast ook nog Timber en Steijn + Dest en Hancko.

Wat ik zeg: met de rest kun je heel erg goedkoop toch leuke picks pakken bij teams die vaak genoeg de 0 hebben gehouden. Lees: Eagles, Almere en een Utrecht dat laatste weken achterin stabiel oogt.

Wat ik meer wil zeggen: het geld dat je bespaart op Giminez, waar ga je die dan insteken wat wel een garantie biedt op veel punten? Middenvelders van PSV zouden dat kunnen opvangen, maar de hamvraag blijft wie daar straks gaan spelen. Komt Saibari of Til continu van de bank en houdt de 0, dan krijg je die punten niet omdat ze geen 45 minuten hebben gespeeld.

Pablito

Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte om het om te gooien voor een 4de. Benieuwd hoe jullie hier naar kijken

M Vado
Scorriemorrie
#5986
Ja ik snap absoluut wat je bedoeld en heb mezelf meermaals vervloekt dat ik Gimi niet had eerste sei...

Wij leggen elk jaar 25eu in met pak 'm beet 25 man. De top 5 heeft prijs, zodat niet iedereen snel uitgespeeld is. Niet te gek, maar wel leuk. Een extra goud bekertje is mij meer waard hahah.

Wel las ik toen ergens dat spelen om geld niet geaccepteerd werd, dus wij waren er voorzichtig mee.. tot dat ik die gasten tijdens de Scorito Podcast ook hoorde vertellen dat ze geld inleggen. 🤣

Willempie94
Pablito
#5991
Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte...

Heb er ook 3, vind ik prima:)

RvhC74

Zeefuik van 500 k naar 1,75 k op basis waarvan een transfer, heeft nog niks bewezen 

echt lachwekkend 

Peli
Pablito
#5991
Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte...

3 is keurig toch. Heb ik ook.
Die eventuele 4e PSV'er zou dan bij mij ook geen veldspeler zijn.

Peli
RvhC74
#5994
Zeefuik van 500 k naar 1,75 k op basis waarvan een transfer, heeft nog niks bewezen  echt lach...

Dan pick je toch gewoon een andere 500K "weggooier" in je aanval.

mas22
RvhC74
#5994
Zeefuik van 500 k naar 1,75 k op basis waarvan een transfer, heeft nog niks bewezen  echt lach...

Omdat ze een speler van AZ geen 500K maken

Sies
Pablito
#5991
Is het voor jullie een absolute must om 4 psv'ers te hebben? Ik heb er nu 3 en voel niet de behoefte...

Ik heb er zelfs maar 2 in mn huidige team

Ab Normaal
M Vado
#5988
Maar waarom Smal niet? Speelt alles weer, meer zekerheid dan Brenet.

Omdat Smal met de huidige buitenspelers de ruimte niet heeft om er overheen te komen. Daarom heeft hij die assists niet meer. En die zie ik niet zo snel terug komen. 

BartB

Ook ik heb gepuzzeld met een team met Gimenez en De Jong. Maar ik vind dat ik dan overal in de andere linies teveel krampachtig moet bezuinigen om koste wat kost Gimenez erin te houden. Dat zou ik het wellicht nog waard vinden als ie afgelopen 3 weken er ook nog 5 had ingeschoten maar dat heeft ie nou niet echt gedaan. Ik vind het nu niet de 7 miljoen waard t.o.v. andere spelers die je er voor kan kopen.

In mijn team ook 'maar' 3 PSV'ers. Een 4e zou gewoon te duur worden.  3 PSV'ers geeft me de mogelijkheid tot gewoon een goedebalans in m'n team.

 

1 2 ... 240 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.